Wij hoeven niks met Belgie en Duitsland we worden ONAFHANKELIJK !!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Echo99 het volgende:
Ik als niet limburger ben er groot voorstander van om voor het symbolisch bedrag van 1 euro te verpatsen aan Duitsland. Tot ziens en de groeten.![]()
Wij kopen Duitsland en Belgie op en maken er Verenigd Limburg van en dan verkopen we Nederland als slavenland in Amerika.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
limburg koopt north rhein west falen op .![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Echo99 het volgende:
Ik als niet limburger ben er groot voorstander van om voor het symbolisch bedrag van 1 euro te verpatsen aan Duitsland. Tot ziens en de groeten.![]()
Illigale handelquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
zwart geld welteverstaan![]()
lees het VORIGE TOPIC hiervan er zijn voorstanders ze hebben alleen het nieuwe deel nog niet gezien vorige was al een paar maanden vol enik zou pas een nieuwe maken als er iets zou gebeuren en er is ook iets gebeurt ( zie Openings post )quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:56 schreef Echo99 het volgende:
@TS: Tot nu toe ben je de enige die onafhankelijkheid nastreeft. De rest van de users wil volgens mij niks anders dan Limburg voor een prikke van de hand doen.
PS: Wanneer is t independence day?
ik ben der ook nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:56 schreef Echo99 het volgende:
@TS: Tot nu toe ben je de enige die onafhankelijkheid nastreeft. De rest van de users wil volgens mij niks anders dan Limburg voor een prikke van de hand doen.
PS: Wanneer is t independence day?
Pfff wij kopen Belgie voor 5 euroquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:57 schreef Dezz het volgende:
Ik heb ook eens zo'n plan gehad, alleen ik had dan België in willen nemen om er Lechland te stichten, helaas is het nooit doorgegaan![]()
HM wat is beter president of koning ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ben der ook nog![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef rompompom het volgende:
Wat een lelijke avatar trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |