Sociaal en toch rechtsquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef George-Butters het volgende:
Wijst het niet juist op goede integratie? Samen buiken totdat elke hersencel afgstompt is?
Die Marokkanen zijn losers dat ze met 6 lui 1 iemand in mekaar slaan. Hij ging helemaal niet in zijn eentje, hij woont aan de andere kant van Arnhem als ons dus we zouden bij het Gelredome op hem wachten tot we naar binnen gingen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Trouwens, loser dat hij in zijn eentje gaat...
alle nederlandse meisjes scheren alle gozers over 1 kam als er iets gebeurd, echt alle nederlandse meisjes zijn gigantisch generaliserend, ze vinden niemand meer leuk, want van elke kleur/merk mens is er wel es eentje of een groep geweest die zulke stomme dingen doet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Die Marokkanen zijn losers dat ze met 6 lui 1 iemand in mekaar slaan. Hij ging helemaal niet in zijn eentje, hij woont aan de andere kant van Arnhem als ons dus we zouden bij het Gelredome op hem wachten tot we naar binnen gingen.
klaarkomen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moeten 6 marokkanen nou met 1 climax kaartje?
Wel, we hebben het gemeld bij een persoon van Q-dance en die bracht ons weer naar iemand anders. Na het verhaal aan te horen kregen we allemaal een vipkaartje (ook die vriend die geen kaartje meer had). Hij rade ons aan om de dag erna aangifte te doen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:00 schreef perezoso het volgende:
Aeroxie ik neem aan dat jullie het fatsoen hadden om niet naar binnen te gaan ?
Of zijn jullie lekker gaan feesten ?
dussuhquote:Op woensdag 1 december 2004 00:09 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wel, we hebben het gemeld bij een persoon van Q-dance en die bracht ons weer naar iemand anders. Na het verhaal aan te horen kregen we allemaal een vipkaartje (ook die vriend die geen kaartje meer had). Hij rade ons aan om de dag erna aangifte te doen.
skinheads & hakkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:04 schreef XiChico het volgende:
[..]
*knip*
En dit doe je ook zo bij bijvoorbeeld Skinheads, alleen daar ga je dan maar een potje lopen hakken ofzo. Beetje improviseren gewoon, en dat scheelt je dan weer heel wat geld en klappen
Geniale tips ik weet het, ik zou ze eigenlijk niet zomaar gratis moeten vertellen aan Jan en Alleman, maar vooruit
Erg netjesquote:Op woensdag 1 december 2004 00:09 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wel, we hebben het gemeld bij een persoon van Q-dance en die bracht ons weer naar iemand anders. Na het verhaal aan te horen kregen we allemaal een vipkaartje (ook die vriend die geen kaartje meer had). Hij rade ons aan om de dag erna aangifte te doen.
Dan staat er waarschijnlijk in de krant:quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:59 schreef Maraca het volgende:
Goed, ik volg het nieuws ook wel en ik hoor ook negatieve dingen maar het probleem is met mensen dat negatieve beelden beter blijven hangen dan positieve dingen. Stel een Marokkaan red een oude Nederlandse vrouw die bijna onder een bus kwam. Dan is het eventjes weer rustig maar dat is maar van korte duur.
Ohja dus jij zou jezelf in mekaar laten slaan en je kaartje, je portomonee en je sieraden af laten nemen voor een 15 euro duurder vip kaartje? Denk eens na man, die jongen denkt heus niet van ohhh beter ik heb een vip kaartje nu is alles weer goed. Het zit nog steeds met de gedachte dat hij in mekaar is geslagen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
dussuh
hij kreeg een paar klappen en dan krijg je VIPkaarten
goh, wat erg zeg![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |