Hee, een taal moderator. Wat een goed initiatief.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:10 schreef Alicey het volgende:
"ze" doen dat zomaar, terwijl "wij" dit, want dan komt het aan op "hun" daden, en dat in "ons" land.
Een bevooroordeelde taalmoderatorquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:14 schreef el_bario het volgende:
[..]
Hee, een taal moderator. Wat een goed initiatief.![]()
Die overige 5 kaartjes zullen ze heus wel op dezelfde manier gekregen hebben als bij de vriend van de TSquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef ScienceFriction het volgende:
Wees blij dat die 6 marokkanen een kaartje hadden voor Qlimax.... nu moeten ze alleen nog leren tellen, want 1 kaartje = niet voor 6 mensen.
Who's the Marokaan nouquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef Aeroxie het volgende:
rasistischer
Wat zij hebben gedaan keur ik uiteraard niet goed maar jij bent ook geen haar beter. Goed het zijn waarschijnlijk dan Marokkanen geweest zijn maar nu scheer je alle Marokkanen over één kam.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef Aeroxie het volgende:
En maar vol houden dat Nederlanders steeds rasistischer worden en dat hun het maar slechter hebben hier. Ze verpesten het voor zich zelf.
Toch lijkt het wel alsof het relatief erg vaak Marokkanen zijn, die dit uithalen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat zij hebben gedaan keur ik uiteraard niet goed maar jij bent ook geen haar beter. Goed het zijn waarschijnlijk dan Marokkanen geweest zijn maar nu scheer je alle Marokkanen over één kam.
Omdat één persoon iets doet moet je de ander niet aankijken.
Wanneer was de vorige keer dat hem dit overkwam?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef Aeroxie het volgende:
Ja hoor het is weer zo ver.
Ze hadden ze zich zeker geïdentificeerdquote:Zaterdag met Qlimax is een vriend van mij in elkaar geslagen en geschopt door 6 Marokanen.
man hou toch op met dat politiek-correcte gezeik. Het zijn ALTIJD Marokkanen die dit flikken, doe die oogkleppen eens afquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat zij hebben gedaan keur ik uiteraard niet goed maar jij bent ook geen haar beter. Goed het zijn waarschijnlijk dan Marokkanen geweest zijn maar nu scheer je alle Marokkanen over één kam.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
man hou toch op met dat politiek-correcte gezeik. Het zijn ALTIJD Marokkanen die dit flikken, doe die oogkleppen eens af
Ik ben in Marokko nog nooit van mijn Qlimax kaartje beroofd hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
man hou toch op met dat politiek-correcte gezeik. Het zijn ALTIJD Marokkanen die dit flikken, doe die oogkleppen eens af
Moet ook eigenlijk wel, maar het is mens-eigen om toch vooroordelen te krijgen. Dat heeft iedereen. Alleen de een komt er openlijk voor uit en de ander niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:59 schreef Maraca het volgende:
Om even mijn mening samen te vatten: Ieder mens op aard is individueel en moet ook zo beoordeeld worden.
Vooroordelen gebaseerd op verkeerde gegevens zijn over het algemeen redelijk verwerpelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Moet ook eigenlijk wel, maar het is mens-eigen om toch vooroordelen te krijgen. Dat heeft iedereen. Alleen de een komt er openlijk voor uit en de ander niet.
Klopt, maar wat wil je daar mee zeggen? Gaat dat over dit incident? Mijn post ging namelijk niet specifiek over dit incident, maar meer in het algemeen gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Vooroordelen gebaseerd op verkeerde gegevens zijn over het algemeen redelijk verwerpelijk.
Jij bent zeker ook een marokaan!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom heb je een snor dan ???????????????quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:13 schreef Maraca het volgende:
Nee, ik ben een Nederlandse
Mischien als je er naar toe fiets met een zonnebril op en een wit t-shirt aan in de vrieskou?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:27 schreef marcoadam2003 het volgende:
stond er op zijn voorhoofd : IK GA NAAR QLIMAX ofzo ?
hoe moeten die gasten weten dat ie daarheen gaat als ie ergens fietst ?
Doorverkopen, net zoals 6 Nederlanders dat zouden doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moeten 6 marokkanen nou met 1 climax kaartje?
Ja, heb je 30 eruo ofzo, 5 euro de man. Das wel de moeite waard om iemand voor neer te meppenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
Doorverkopen, net zoals 6 Nederlanders dat zouden doen
.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja, heb je 30 eruo ofzo, 5 euro de man. Das wel de moeite waard om iemand voor neer te meppen
Naja, ze hebben zn portomonnee en sieraden ook nog.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja, heb je 30 eruo ofzo, 5 euro de man. Das wel de moeite waard om iemand voor neer te meppen
Maar dan mogen ze zeker weer geen mediterraans uiterlijk schrijven..quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:53 schreef XiChico het volgende:
[..]
Naja, ze hebben zn portomonnee en sieraden ook nog.
In ieder geval zou ik aangifte doen @ cops
mediterraansquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze zeker weer geen mediterraans uiterlijk schrijven..
't is wat met dat Nederland![]()
Nog 5 Nederlanders neerleggenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Dan zeg je eigenlijk dat het Spanjaarden zijnquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:56 schreef XiChico het volgende:
[..]
mediterraans![]()
Zo terug, even het woordenboek erbij halen![]()
![]()
Dat gevoel had ik ook al!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dan zeg je eigenlijk dat het Spanjaarden zijn
Sociaal en toch rechtsquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef George-Butters het volgende:
Wijst het niet juist op goede integratie? Samen buiken totdat elke hersencel afgstompt is?
Die Marokkanen zijn losers dat ze met 6 lui 1 iemand in mekaar slaan. Hij ging helemaal niet in zijn eentje, hij woont aan de andere kant van Arnhem als ons dus we zouden bij het Gelredome op hem wachten tot we naar binnen gingen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Trouwens, loser dat hij in zijn eentje gaat...
alle nederlandse meisjes scheren alle gozers over 1 kam als er iets gebeurd, echt alle nederlandse meisjes zijn gigantisch generaliserend, ze vinden niemand meer leuk, want van elke kleur/merk mens is er wel es eentje of een groep geweest die zulke stomme dingen doet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Die Marokkanen zijn losers dat ze met 6 lui 1 iemand in mekaar slaan. Hij ging helemaal niet in zijn eentje, hij woont aan de andere kant van Arnhem als ons dus we zouden bij het Gelredome op hem wachten tot we naar binnen gingen.
klaarkomen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Wel, we hebben het gemeld bij een persoon van Q-dance en die bracht ons weer naar iemand anders. Na het verhaal aan te horen kregen we allemaal een vipkaartje (ook die vriend die geen kaartje meer had). Hij rade ons aan om de dag erna aangifte te doen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:00 schreef perezoso het volgende:
Aeroxie ik neem aan dat jullie het fatsoen hadden om niet naar binnen te gaan ?
Of zijn jullie lekker gaan feesten ?
dussuhquote:Op woensdag 1 december 2004 00:09 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wel, we hebben het gemeld bij een persoon van Q-dance en die bracht ons weer naar iemand anders. Na het verhaal aan te horen kregen we allemaal een vipkaartje (ook die vriend die geen kaartje meer had). Hij rade ons aan om de dag erna aangifte te doen.
skinheads & hakkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:04 schreef XiChico het volgende:
[..]
*knip*
En dit doe je ook zo bij bijvoorbeeld Skinheads, alleen daar ga je dan maar een potje lopen hakken ofzo. Beetje improviseren gewoon, en dat scheelt je dan weer heel wat geld en klappen
Geniale tips ik weet het, ik zou ze eigenlijk niet zomaar gratis moeten vertellen aan Jan en Alleman, maar vooruit
Erg netjesquote:Op woensdag 1 december 2004 00:09 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wel, we hebben het gemeld bij een persoon van Q-dance en die bracht ons weer naar iemand anders. Na het verhaal aan te horen kregen we allemaal een vipkaartje (ook die vriend die geen kaartje meer had). Hij rade ons aan om de dag erna aangifte te doen.
Dan staat er waarschijnlijk in de krant:quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:59 schreef Maraca het volgende:
Goed, ik volg het nieuws ook wel en ik hoor ook negatieve dingen maar het probleem is met mensen dat negatieve beelden beter blijven hangen dan positieve dingen. Stel een Marokkaan red een oude Nederlandse vrouw die bijna onder een bus kwam. Dan is het eventjes weer rustig maar dat is maar van korte duur.
Ohja dus jij zou jezelf in mekaar laten slaan en je kaartje, je portomonee en je sieraden af laten nemen voor een 15 euro duurder vip kaartje? Denk eens na man, die jongen denkt heus niet van ohhh beter ik heb een vip kaartje nu is alles weer goed. Het zit nog steeds met de gedachte dat hij in mekaar is geslagen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
dussuh
hij kreeg een paar klappen en dan krijg je VIPkaarten
goh, wat erg zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |