die cabin fever/ underworld duopack. zijn dat 2 aparte keepcases of zitten de films samen in 1 keepcase? (met een kartonnetje eromheen?)quote:Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef RijstNatie het volgende:
The Game
Senseless
True Romance
Cabin fever/Underworld
wordt mij nog niet duidelijk uit wat voor verpakking het nou precies is. (en dvdprofiler kent de ean ook nog niet) is het nou 1 keepcase of 2 keepcases met een kartonnetje erom heen?quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=664116
Dat zou (gelukkig) een CD moeten zijnquote:Op maandag 6 december 2004 22:53 schreef Sai het volgende:
Boogie Nights R1. Erg mooi hoesje ook..
En is de soundtrack disc van de OldBoy UE een CD of een DVD?
CDquote:Op maandag 6 december 2004 22:53 schreef Sai het volgende:
Boogie Nights R1. Erg mooi hoesje ook..
En is de soundtrack disc van de OldBoy UE een CD of een DVD?
Nu twijfel ik toch weer.quote:
Gewoon kopen kutwijf. Anders krijg je billenkoek.quote:Op maandag 6 december 2004 23:25 schreef Sai het volgende:
Nu twijfel ik toch weer.. En die 50 euro van Sint maken het nóg verleidelijker.
.
quote:Op maandag 6 december 2004 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Gewoon kopen kutwijf. Anders krijg je billenkoek.
[afbeelding]
De niet 2-Disc. L.E. ligt momenteel voor ¤ 2,99 bij De Blokker.quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:37 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Erg cool! Waar en voor hoeveel? (is die L.E. erg duur?)
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:39 schreef Durbin het volgende:
[..]
De niet 2-Disc. L.E. ligt momenteel voor ¤ 2,99 bij De Blokker.
After launch wordt vertaald met na de lunch en is unusual wordt vertaald met is normaal. Maar wat wil je voor dat geld.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Vandaag binnen van DVDsoon:
- Roman Holiday
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:04 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag binnen van cdJapan.co.jp
[afbeelding]
ipv mijn Premium edition van DAWN OF THE DEAD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ene heer Piotr Stefanek zit nu waarschijnlijk met een superdeluxe uitgave van een van de leukste horrorfilms van de laatste 10 jaar
![]()
Tsjah, ik moest meteen denken aan een paar posts geleden van die vibratorsquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:28 schreef Timo20 het volgende:hoe hebben ze dat dan voor elkaar gekregen??
ahum... sorry![]()
Zou mij nou nooit gebeuren...quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Alleen een beetje jammer dat dit mijn bestelling niet is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |