Films van Pasolini zijn in de regel altijd de moeite waard.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:45 schreef Tweek het volgende:
Niet echt iets aangeschaft, maar iemand enig idee of de volgende uitgaves de moeite waard zijn.
hier is ie ook binnen, sinds vandaagquote:Op maandag 13 december 2004 16:30 schreef Ash het volgende:
Heb me Infernal Affairs collection binnen
en jeezus wat is ie mooi!
Ik durf bijna te zeggen dat dit misschien wel de mooiste giftset is uit me collectie.
Zal binnenkort wel wat pics posten van me collectie!
Totally gayquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:15 schreef Timo20 het volgende:
ow en wat denken we over deze titel voor t volgende topique??
[afbeelding]
Volgens mij ben jij gewoon gayquote:
uiteraard ik hou wel van die gay films zoals roman holiday etc.... daar doe je mij ook een groot plezier mee... tevens is het de traditie om het topic naar een horror/cult film te noemen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon gay. Probeer je het alleen te verbergen door alles gay te noemen
Weinig origineel, lelijke titel én plaatje. Tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:15 schreef Timo20 het volgende:
ow en wat denken we over deze titel voor t volgende topique??
[afbeelding]
kom jij dan met een beterequote:Op dinsdag 14 december 2004 16:46 schreef Eluc het volgende:
[..]
Weinig origineel, lelijke titel én plaatje. Tegen.
tradities zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tevens is het de traditie om het topic naar een horror/cult film te noemen.
als jij samen met hare die traditie wilt breken omdat jullie denken dat iedereen jullie fantastische gay titels ow zo leuk vindt dan moet je het vooral doen.......quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tradities zijn er om gebroken te worden
Iets anders dan Campbell of Romero (of Audrey Hepburn) is ook wel eens leuk.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef AntiChrist het volgende:
als jij samen met hare die traditie wilt breken omdat jullie denken dat iedereen jullie fantastische gay titels ow zo leuk vindt dan moet je het vooral doen.......
ik voorzie een volgende reek met "leuke" titels als Roman DVD, Eternal sunshine of the spotless DVD etc....![]()
Zwart met dit plaatje zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef California het volgende:
Ontopic:
[afbeelding] (Ander hoesje, dat niet te vinden is online.)
zal z'n vriendin leuk vindenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:27 schreef Hare het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon gay. Probeer je het alleen te verbergen door alles gay te noemen
Ach ja, sommige mannen komen daar pas laat achter hequote:Op woensdag 15 december 2004 02:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zal z'n vriendin leuk vinden
![]()
Als ik op een of andere wijze gay had geweest dan had je het wel gewetenquote:Op woensdag 15 december 2004 08:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mannen komen daar pas laat achter he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |