abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:19:20 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23664606
Party on, Wayne

OP laat ik over aan de mods

Nah die OP die kennen jullie zo langzamerhand wel denk? Dat trekken we wel weer uit de stoffige dieptes der forum als het nodig is.
Lois

[ Bericht 63% gewijzigd door Lois op 30-11-2004 12:00:29 ]
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23664628
Wij hebben ook een Senseo (al ééntje van de eerste lichting) omdat Michiel 's ochtends voor hij naar het werk ging dan een bakkie kon drinken...
Alleen vind meneer het nu lekkerder om 's ochtends een beker mierzoete Lidl yoki-drink ( ) te nemen...
W ~ H ~ T
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:21:21 #3
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23664644
Wij hebben ook een senseo, gekregen van Coolhunk`s baas. Dat ding staat er mij best, ik drink toch geen koffie
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_23664667
Spin gaat je avatar tegenwoordig iets sneller dan eerst?
Hij gaat zo snel dat je Feestdagenterreur bijna niet kan ontcijferen..

[edit] nu is ie weer normaal?
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:28:15 #5
43556 miss_dynastie
pi_23664792
Wij hebben ook geen senseo. En ook geen gewoon koffiezetapparaat trouwens. Vroeger thuis dronk ik echt heel veel koffie, maar mister_d lust het niet, dus dan is het zo'n gedoe en zo en ik ben het ook wel ontwend. Senseo vind ik zelf niet heel bijzonder, en ik denk ook dat het mij vrij snel verveelt. Voor de senseoliefhebbers, bij C1000 zijn de pads in de aanbieding
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:30:17 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23664818
quote:
We onderscheiden ons dus niet op sektarische wijze van andere christelijke geloofsgemeenschappen.

Even een zin aangehaald van die website die je noemde Beaker. Waarom zetten ze dit eigenlijk neer, dat betekent waarschijnlijk dat er meerderen denken dat het een sekte is. En als meerderen dat denken, zou er dan een kern van waarheid in zitten? Heel veel sterkte voor jou en je ouders met het verwerken van dit nieuws. Het lijkt me dat de wereld dan even volledig op zijn kop staat wanneer je zoiets te horen krijgt

Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die geen Senseo heeft en het ook niet haar hoofd haalt om er een in huis te nemen. Ik vind het geldklopperij met die dure koffiepads en onhandig omdat je niet in een keer een hele pot kan kan zetten waardoor je naast zo'n apparaat ook nog een gewone in huis moet houden. Ik weet het niet, ik krijg gewoon de kriebels bij een Senseo apparaat...
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:30:24 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_23664820
Jessie:

Posted On: November 23, 2004 01:20:41 PM

Name: IN EEN KATOENENLUIER VERHUUR CENTRALE GEBRUIKTE VOORGEVORMDE EN RECHTHOEK DOEK
LUIERS VOOR WEINIG GELD.Verzending per post.
VRAAG PRIJSLIJST EN CORRESPONDERENDE FOTO
EVT INFO op senoname@casema.nl
Prijs per stuk: Vanaf 1,00 euro. vraag aan prijslijst en foto
email senoname@casema.nl
Ze zijn niet versleten, oa TEDDY,BABYCOTTON,
WASH&WARE en LUIERMAN (tenCate).
info 0714087877 bgg 0612552969
Waar: senoname@casema.nl
Tot wanneer: Voorlopig +/- 2 maanden tot het op is. Haast u.

Wij hebbene en senseo, maar met zo'n zelf te vullen pad er bij. Zelf drink ik geen koffie, maar Peet jaagt meer dan een zak van die padjes er door heen in het weekend en dan alleen dark roasted
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23664824
Haha...die kopen wij daar ook altijd...misschien is er ook wel verschil in smaak in verschillende merken maar ja, die van andere merken zijn vaak weer een stuk duurder en m'n mannetje kan nogal veel koffie drinken....
pi_23664871
Slaapmeisje, dat had ik ook tot mijn man het in zijn hoofd haalde om VOOR MIJ zo'n apparaat aan te schaffen (jaja, tuuuuuuurlijk)...en toen vond ik het toch wel erg handig. Daarvóór dronk ik nooit koffie omdat ik één kopje zetten voor een koffieverkeerd zoveel werk vond (is het ook) en nu wel als ik er zin in heb. Dus daar ben ik wel blij mee! Als we bezoek hebben is het wel ietsje minder handig inderdaad. Als we een grotere keuken hadden zou ik er een gewoon koffiezetapparaat naast zetten!

Edit: ZELF te vullen pad?? Nooit van gehoord....Licht mij in please...
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:33:52 #10
43556 miss_dynastie
pi_23664885
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:19 schreef Spindizzy het volgende:
Party on, Wayne
pi_23664888
eindelijk iemand aan de foon, heeft die receptioniste me niet doorverbonden met iemand van de medischedienst, maar met iemand van betalingen
Nu weer terug bij receptioniste...........

hmm toch ff wandeling maken naar het senseo apparaat
pi_23664893
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben ook geen senseo. En ook geen gewoon koffiezetapparaat trouwens.
Wij hebben ook geen koffiezetapparaat (dus ook geen senseo). Ik ben de enige die koffie drinkt en alleen 1 mok 's morgens en die schenk ik dan op. Tis alleen wat lastig als je veel (koffiedrinkend) bezoek krijgt maar dat komt niet zo vaak voor...
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:36:52 #13
43556 miss_dynastie
pi_23664933
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:34 schreef lily het volgende:
Tis alleen wat lastig als je veel (koffiedrinkend) bezoek krijgt maar dat komt niet zo vaak voor...
Oploskoffie. Wat overigens niemand zegt te lusten, dus ik schenk dat natuurlijk niet meer en ze drinken het dus doodleuk allemaal op
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:37:30 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_23664944
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:32 schreef Suzanna het volgende:

Edit: ZELF te vullen pad?? Nooit van gehoord....Licht mij in please...
http://www.ecopad.nl/nl/

De mokka koffie van DE is ook lekker om er in te frutten Peet propt er nu espresso in. Volgens hem is het het lekkerste om er een sloot mee te zetten, oftewel 1 grote beker met het water voor 2 bakkies, dan krijg je ook dat schuimlaagje er mee.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:38:11 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23664955
laat je icoontje maar zo, spindizzy, als je het vervelend vindt dat ik je genoemd heb, wijzig ik het wel hoor.
pi_23664971
Oja, welke onbenul heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om te bedenken dat je bij Sinterklaas-cadeautjes een gedicht behoort te schrijven....

De achterlijke malloot!

(ik moet dus twee gedichten schrijven, waar ik absoluut GÉÉN zin in heb, en ook geen inspiratie voor kan (en wil) vinden..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:40:43 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23664994
leuk gedichten

ik kan niet wachten tot we hier zover zijn
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2004 @ 11:40:48 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_23664997
daar heb je van die generators voor Jonnetje. Ik doe het ieder jaar voor de lol
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 november 2004 @ 11:41:57 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23665021
Ik heb ook geen Senseo. Ik drink nauwelijks koffie. Heb een gewoon koffiezetapparaat dat bij verjaardagen uit het stof komt. Een enkele keer drink ik koffie verkeerd van Nescafé, maar dat gaat bij vlagen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 november 2004 @ 11:42:34 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23665033
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:38 schreef Jonnetje het volgende:
Oja, welke onbenul heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om te bedenken dat je bij Sinterklaas-cadeautjes een gedicht behoort te schrijven....

De achterlijke malloot!

(ik moet dus twee gedichten schrijven, waar ik absoluut GÉÉN zin in heb, en ook geen inspiratie voor kan (en wil) vinden..
Er is een topic voor in het Feestdagenforum, daar schudden ze zo een gedicht uit hun toetsen voor je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23665102
Generators kunnen ook eigenlijk best lachen zijn. Lekker onzinnig, en het grootste voordeel: je hoeft er eigenlijk geen tijd aan te besteden ....

Ik wou dat wij Sinterklaas vierden dit jaar
pi_23665112
* Jonnetje gaat eens in het Feestdagenforum kijken...
W ~ H ~ T
pi_23665113
Thnx voor de link trouwens, Moussy
pi_23665167
en we hangen alweer een kwartier. kookpunt komt heel dichtbij
pi_23665298
ik drink graag koffie, maar vind koffie uit een senseo beduidend minder lekker dus ik hoef echt niet zo'n apparaat. ik zet 't gewoon met een koffiezet-apparaat. met de hand opschenken deed ik vroeger ook lily, vind ik ook nog altijd érg lekker, maar nu alleen tijdens 't kamperen want 't is wel een gedoe. lekker met wat opgeklopte warme melk erin, mmmmm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')