quote:We onderscheiden ons dus niet op sektarische wijze van andere christelijke geloofsgemeenschappen.
Wij hebben ook geen koffiezetapparaat (dus ook geen senseo). Ik ben de enige die koffie drinkt en alleen 1 mok 's morgens en die schenk ik dan op. Tis alleen wat lastig als je veel (koffiedrinkend) bezoek krijgt maar dat komt niet zo vaak voor...quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben ook geen senseo. En ook geen gewoon koffiezetapparaat trouwens.
Oploskoffie. Wat overigens niemand zegt te lusten, dus ik schenk dat natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:34 schreef lily het volgende:
Tis alleen wat lastig als je veel (koffiedrinkend) bezoek krijgt maar dat komt niet zo vaak voor...
http://www.ecopad.nl/nl/quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:32 schreef Suzanna het volgende:
Edit: ZELF te vullen pad?? Nooit van gehoord....Licht mij in please...
Er is een topic voor in het Feestdagenforum, daar schudden ze zo een gedicht uit hun toetsen voor jequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:38 schreef Jonnetje het volgende:
Oja, welke onbenul heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om te bedenken dat je bij Sinterklaas-cadeautjes een gedicht behoort te schrijven....
De achterlijke malloot!
(ik moet dus twee gedichten schrijven, waar ik absoluut GÉÉN zin in heb, en ook geen inspiratie voor kan (en wil) vinden..
Dan sta je vast goed op de fotoquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:37 schreef moussy het volgende:
Ik krijg een sik van het familieportet
ik val in ieder geval opquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dan sta je vast goed op de foto![]()
Nah, tis hoog tijd voor een nieuwe. Ik word sjagerijnig van mijn eigen userpic. Nu maar ff een Caspertje tot ik mijn nieuwe af heb.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:38 schreef lady-wrb het volgende:
laat je icoontje maar zo, spindizzy, als je het vervelend vindt dat ik je genoemd heb, wijzig ik het wel hoor.
Tijdje terug waren ze bij de mediamarkt voor ¤35,- Misschien dat ze rond de kerst weer voor die prijs te koop zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Rewimo, dat is wel erg kut, zeg maar. Ga je er iets mee doen?
Mijn senseo is afgelopen zaterdag verhuisd, mee met mijn ex.
Ik drink zelf helemaal geen koffie, maar ik vond het wel heel handig voor als ik visite kreeg. Nu moet ik weer gewone koffie gaan zetten. Dus ik ga wel sparen voor een nieuwe.
Dat heb ik al eerder gedaan. Komt geen reactie op. En zoals nu blijkt heeft dat haar er niet van weerhouden om het nog eens te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:37 schreef moussy het volgende:
Rewimo, kan je dr er niet mee confronteren, maar dan wel met een ingepakt verhaaltje, dat je steeds geld kwijt raakt, weet niet wie bla bla bla
Ik moet nog ff overleggen met Peet, maar die is er sowieso niet zo happy mee. Hij gaat er ook écht geen vrij voor nemen hoor!! om te zeiken wilde hij de urn van Mink al meenemenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:43 schreef jessie het volgende:
Moussy thx waar heb je die link vandaan? Ik heb gelijk gemaild
En dat familie portret. Dalijk staat iedereen er met een sjaggie hoofd op;) Wat vind Peet ervan? Ik zou denken krijgt de sch.... maar. Lekker lullig als er geen rekening gehouden word met elkaar. En vaak gaat het ook niet met zon grote groep.
Rewimo wat erg!!!!!
Waarom staat hij op zolder dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:13 schreef Beaker het volgende:
BE, ik heb er nog een op zolder staan
Heb je er eerder wel wat van gezegd? EDIT: Eerste pagina 2 lezen, Spinnemutsquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:38 schreef Rewimo het volgende:
Het was niet de eerste keer helaas...
Ik zou als ze komt m'n beurs leeghalen, en er een briefje indoen met "waar ben je mee bezig?" of "handen thuis" of iets dergelijks, of wat meer op d'r gevoel werken, een briefje dat je weet dat ze van je steelt en dat je het heel erg vindt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet dat ze financiële moeilijkheden heeft. Daar maakt ze geen geheim van. Ik heb haar ook geld geleend als ze krap zat. Daarom vind ik het des te lulliger dat ze me dit flikt
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het is nu natuurlijk ook over, ik kan haar niet meer vertrouwen. Erg lullig als je elkaar al meer dan 20 jaar kent hè
Praat me er niet van, m'n broertje was ook zo jatterig . . .quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:40 schreef Syrena het volgende:
Ik had een jatterige zusals ik thuiskwam ging ik eerst d'r kamer op om terug te halen wat van mij was.
Oh! Dat is ook wel een goeiequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou als ze komt m'n beurs leeghalen, en er een briefje indoen met "waar ben je mee bezig?" of "handen thuis" of iets dergelijks, of wat meer op d'r gevoel werken, een briefje dat je weet dat ze van je steelt en dat je het heel erg vindt.
Tja, haar confronteren hielp ook niet, ze zei braaf ja en amen en bleef bezig. Tot ik een keer gedreigd heb om al haar mouwen en pijpen van kleren dicht te naaien als ze nog 1x kleren jatte zonder te vragen. Toen was ik écht wel witheet, vooral omdat ze met zo'n uitgestreken "kijk-mij-nou" gezicht kwam aanlopen in een truitje van mij. Vorig jaar kreeg ik een truitje terug, had ze "geleend' van me, en dat weer aan een vriendin van haar geleend, die het niet teruggaf.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Praat me er niet van, m'n broertje was ook zo jatterig . . .![]()
Ik las dat van mijn zus altijd, als ik op strooptocht was om m'n spullen terug te halenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:46 schreef anneja het volgende:
[..]
Oh! Dat is ook wel een goeieik las vroeger, ik weet het, het is heel erg, wel eens stiekum in het dagboek van mijn vriendin, tot ze er op een dag met koeieletters in schreef dat ik dat moest laten. We hebben het er nooit over gehad. Ik heb nooit meer in haar dagboek gelezen, laag persoon dat ik was
Ik heb na de vorige keren inderdaad mijn tas uit het zicht gelegd, alleen dat was erbij ingeschoten de laatste tijd. Een briefje werd hier door mijn collega's (ja zo'n huilbui valt niet te negeren - ze kwamen wel erg lief met glaasjes water aan, mijn mannenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou als ze komt m'n beurs leeghalen, en er een briefje indoen met "waar ben je mee bezig?" of "handen thuis" of iets dergelijks, of wat meer op d'r gevoel werken, een briefje dat je weet dat ze van je steelt en dat je het heel erg vindt.
Of gewoon leeg laten, en dan elke keer als ze komt.
Wel moeilijk als ze onverwacht langskomt, maar dan zou ik wel met m'n tas naar de wc sneaken ofzo, geld in m'n broek stoppen en lege beurs in de tas.
Ik ben niet zo van de directe confrontaties.... erg heIk ben echt vreselijk goed in het verzinnen van smoezen & uitvluchten echt erg
![]()
![]()
Kan moeilijk in haar broekzak gaan spittenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:40 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik in staat zijn om terug te gaan jatten. Als ze naar de wc is geweest (of hoe ze het ook doet), meteen ook naar de wc en ff in haar tas graven of in haar jas zoeken.
Ik had een jatterige zusals ik thuiskwam ging ik eerst d'r kamer op om terug te halen wat van mij was.
Nee, toegeven zal ze wel niet. Zou me erg meevallen als ze dat wel doet, maar dan nog is het over wat mij betreft. Ik heb haar altijd geholpen als ze dat vroeg, dat steekt me nog het meest. Als ze me gevraagd had of ze nog wat kon lenen had ik dat echt wel gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:42 schreef anneja het volgende:
[..]
sniet leuk nee. Je zou er ook voor kunnen kiezen om als ze komt te zorgen dat je geld veilig opgeborgen is, soort van tussenweg. Tenzij je haar nu uberhaupt echt niet meer ziet zitten natuurlijk. Mijn ouders hebben een poos een kleptomane vriend gehad, die jatte het bestek als hij de kans kreeg en waarom was niet helemaal duidelijk. Maar die erkende zelf dat hij een probleem had en is daar ook voor in therapie geweest.
Als ik jouw vriendin was zou ik me trouwens zo verrot schamen voor mijn lage gedrag dat ik het nooit zou toegeven. Ik weet dus ook niet of de confrontatie aangaan zin heeft, althans als je doel is om je geld terug te krijgen. Misschien weer wel als je haar duidelijk wil maken *waarom* het over is, los van of ze het wil toegeven of niet.
Voor kleren hoefde ik niet bang voor te wezen, ik had (heb nog steeds) niks wat ie leuk vind, dus was snel geregeld.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:48 schreef Syrena het volgende:
Tja, haar confronteren hielp ook niet, ze zei braaf ja en amen en bleef bezig. Tot ik een keer gedreigd heb om al haar mouwen en pijpen van kleren dicht te naaien als ze nog 1x kleren jatte zonder te vragen. Toen was ik écht wel witheet, vooral omdat ze met zo'n uitgestreken "kijk-mij-nou" gezicht kwam aanlopen in een truitje van mij. Vorig jaar kreeg ik een truitje terug, had ze "geleend' van me, en dat weer aan een vriendin van haar geleend, die het niet teruggaf.
Toen ik het terugkreeg kon het zo de vuilnisbak in, zweetlucht ging er niet meer uit en overal gaten![]()
In het wilde weg foto's maken en daar een leuke collage van maken..... was ook niksquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Kun je niet een portret leuk photoshoppen? Iedereen een (pas)foto laten inleveren, een oubollige klassenfoto van 18 personen van het internet pluken en de hoofdjes erop monteren. Kan best grappig worden toch? Cas als lerares met omavest![]()
Wat knap van je Rewimo om er zo mee om te gaan, vreselijk moeilijk dat je er nu zo bij betrokken wordtquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:38 schreef Rewimo het volgende:
J heeft me net gebeld, F was thuisgekomen en tegen haar uitgevallen. Hij was maar even een blokje om gegaan daarna en toen belde ze. Ontkende uiteraard. Ik heb haar aangeraden om maar eens goed met F te praten omdat ze anders de afgrond ingaan.
Nee hoor, jij hoeft helemaal niemand in te lichten, dat moet ze zelf doen en dat hád ze zelf moeten doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik was er al bij betrokken, achteraf had ik F natuurlijk al eerder moeten inlichten maar ja, het is je vriendin dus dat doe je niet zo gauw. Dat snapte hij ook wel gelukkig.
is ook logiach gooi het er maar allemaal uit.. tis ook nie niks als iemand die je heel dierbaar is je bedonderdquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor al jullie meeleven, doet me echt heel erg goedIk weet wel dat het goed is dat nu alles uitkomt, maar ik voel me toch erg rot onder de situatie
ik kan jou punt begrijpen maar denk dat het beter is als dan naar de politie te stappen bijv.. bedoel vind niet dat mensen hier zomaar mee weg behoren te komen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef moussy het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet zo juist vindt dat de man van gebeld is![]()
Naar de politie gaan heeft weinig nut, je hebt geen bewijs. Maar ik zou het meer waarderen als het eerlijk gegaan was, dus recht op de vrouw af, desnoods met de man en de moeder er bij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:34 schreef Neva het volgende:
[..]
ik kan jou punt begrijpen maar denk dat het beter is als dan naar de politie te stappen bijv.. bedoel vind niet dat mensen hier zomaar mee weg behoren te komen..
Briochemeel van Soubry met twee eetlepels speculaaskruiden erdoor. Erg lekker met een likje boter en wat suikerquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:39 schreef Spindizzy het volgende:
Speculaasbrood? Klinkt goed!
beetje achterbaks ? kan het niet op de vrouw af?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef moussy het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet zo juist vindt dat de man van gebeld is![]()
Het lijkt me niet erg dat die kerel is ingelicht , maar waarom laat je ingodsnaam je moeder zoiets opknappen ? en waarom eerst die kerel ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:53 schreef bixister het volgende:
mwoah, ik vind het niet zo gek dat de echtgenoot is ingelicht, J bedondert de boel kennelijk al langere tijd. alleen had ik denk ik liever eerst zelf die J gesproken.
Nou ik kan begrijpen dat je over je toeren bent , begrijp alleen totaal niet dat je je moeder jou zaken laat opknappen . Verder erg lullig om bestolen te worden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik was behoorlijk over mijn toeren, en mijn moeder was erg pissig toen ze dit verhaal hoorde. Ze heeft eerst J gebeld maar die was er niet. En toen besloot ze F te bellen.
het is allemaal al moeilijk genoeg. Je praat over 20 jaar vriendschap. Dan is het al heel erg moeilijk om erover te beginnen met wie dan ook. Maar als het al de zoveelste keer is dan kun je mijns inziens nog beter "de man van" inlichten dan helemaal niets doen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Naar de politie gaan heeft weinig nut, je hebt geen bewijs. Maar ik zou het meer waarderen als het eerlijk gegaan was, dus recht op de vrouw af, desnoods met de man en de moeder er bij.
Rewimo's moeder is er uit zichzelf achteraan gegaan. Moeilijk he, lezen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik kan begrijpen dat je over je toeren bent , begrijp alleen totaal niet dat je je moeder jou zaken laat opknappen . Verder erg lullig om bestolen te worden.
Dan zeg je toch gewoon dat je gloeiende gvd niet wilt dat ze zich er in mengt ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Rewimo's moeder is er uit zichzelf achteraan gegaan. Moeilijk he, lezen.
Waarom zou je eerlijk moeten zijn tegen iemand die al jaren niet eerlijk tegen jou is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef moussy het volgende:
Juist als je al 20 jaar bevriend bent moet je zulke dingen openlijk kunnen bespreken en eerlijk tegen elkaar zijn.
Thanks!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:59 schreef phluphy het volgende:
Anitra succes donderdag. Hoe laat moet je er zijn?
Om de eer aan jezelf te houden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Waarom zou je eerlijk moeten zijn tegen iemand die al jaren niet eerlijk tegen jou is?
wat denk je nou zelf? Dat dat vandaag zeer weloverwogen en rustig is gegaan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Het lijkt me niet erg dat die kerel is ingelicht , maar waarom laat je ingodsnaam je moeder zoiets opknappen ? en waarom eerst die kerel ?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef jessie het volgende:
Ff een foto-tje om het wat op te vrolijken. Janneke heeft badschuimverf in dr schoen gehad. Een groot succes!!!!!!!
[afbeelding]
Ja, had je al gezegd. Nou, als het een beetje opschiet allemaal kun je nog vóór zessen bij de bakker zijn, eet smakelijk !quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:02 schreef Anitra het volgende:Thanks!!!
Ik moet er om 15 uur zijn en Rick heeft al vrij geregeldof had ik dat al gezegd?
Ja, J. is de afgelopen weken ook erg eerlijk geweest..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef moussy het volgende:
Juist als je al 20 jaar bevriend bent moet je zulke dingen openlijk kunnen bespreken en eerlijk tegen elkaar zijn.
Dan had je even moeten wachten met actie ondernemen wellicht .quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:03 schreef qltel het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? Dat dat vandaag zeer weloverwogen en rustig is gegaan?
Er zijn vandaag heel wat tranen gestroomd en dingen gedaan die je als je er rustig over nadenkt wellicht anders gedaan zou hebben. Maar, er zijn mensen met emoties (de meesten zelfs). En in emotionele situaties reageert iemand wellicht net even wat anders dan de buitenstaander die ernaar kijkt vanachter z'n burootje waar z'n pc-tje op staat. .
Ah Jannekequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef jessie het volgende:
Ff een foto-tje om het wat op te vrolijken. Janneke heeft badschuimverf in dr schoen gehad. Een groot succes!!!!!!!
[afbeelding]
en daar luistert een moeder naar als haar eigen volwassen dochter huilend bij d'r op de bank zit..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je gloeiende gvd niet wilt dat ze zich er in mengt ?
Hahaha dat is psies wat we gaan doen als het eindelijk geregeld isquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, had je al gezegd. Nou, als het een beetje opschiet allemaal kun je nog vóór zessen bij de bakker zijn, eet smakelijk !![]()
Tsjah geeft ook te denkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:06 schreef qltel het volgende:
[..]
en daar luistert een moeder naar als haar eigen volwassen dochter huilend bij d'r op de bank zit..
Zoals ik al schreef: En in emotionele situaties reageert iemand wellicht net even wat anders dan de buitenstaander die ernaar kijkt vanachter z'n burootje waar z'n pc-tje op staat...quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan had je even moeten wachten met actie ondernemen wellicht .
Dat mensen emoties hebben? Gelukkig hebben ze die.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah geeft ook te denken
Toch bij de Hema? Ik heb stad en land afgezocht naar dat spul.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:06 schreef jessie het volgende:
Bij de hema Danosa.
Tsjah ik weet niet of het snel en kortzichtig is , ik weet wel dat ik het vreselijk zou vinden als mijn moeder me met mijn problemen zou bemoeien en helemaal betreffende vrienden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef bixister het volgende:
joene, misschien voor rewimo wel prettig dat haar moeder zich erin mengde, die kent de betreffende vriendin kennelijk ook goed maar stond juist buiten het conflict zelf. ze zullen er heus wel over nagedacht hebben hoor, sjonge wat een snel (en wat kort door de bocht) oordeel.
Dan verschillen wij daar inquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef Neva het volgende:
Moussy no offence meant maar ik denk ook dat je er anders tegen aankijkt.. ik heb vriendne gehad die godvergeten me halve inboedel hebben gejat ( bewijs laten zien aan andere vrienden van me die het me vertelden) en spreek je hun met je goede fatsoen er op aan niet beschuldigen maar gewoon vragen van goh weet jij of mijn.. huppeldepup hier nog staat.. en je wordt glashard voorgelogen nu was dat geen vriendschap van 20 jaar maar wel kut.. dan helpt niet anders als anderen er bij te betrekken zonder het geheel nog ingewikkelder te maken dan wat het is..
Neej dat ouders niet luisteren naar volwassen kinderen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat mensen emoties hebben? Gelukkig hebben ze die.
daar is het je moeder voor... dan help je en ondersteun je elkaar in moeilijke dingen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah ik weet niet of het snel en kortzichtig is , ik weet wel dat ik het vreselijk zou vinden als mijn moeder me met mijn problemen zou bemoeien en helemaal betreffende vrienden.
mag tochquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar in![]()
Volgens mij zien ouders hun kinderen nooit als 'volwassen'. Als het jankt zien ze een huilende kleuter die niet ophoudt na een kus en een pleisterquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Neej dat ouders niet luisteren naar volwassen kinderen.
tsjah, dan zou jouw moeder dat wellicht ook niet zo snel doen omdat ze weet dat jij dat niet op prijs stelt. rewimo's moeder kent rewimo al heel wat jaartjes dus zal ze ook vast wel rekening gehouden hebben met hoe rewimo hier tegenover staat.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:09 schreef Joene het volgende:
Tsjah ik weet niet of het snel en kortzichtig is , ik weet wel dat ik het vreselijk zou vinden als mijn moeder me met mijn problemen zou bemoeien en helemaal betreffende vrienden.
Helpen is wat anders dan elkaars vuile was opruimenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef Neva het volgende:
[..]
daar is het je moeder voor... dan help je en ondersteun je elkaar in moeilijke dingen..
vind ik geen vuile was opruimen sommige mensen kunnen gewoon minder voorzichzelf op komen en hebben daar wta hulp bij nodig..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Helpen is wat anders dan elkaars vuile was opruimen
Vallen opstaan principequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Neva het volgende:
[..]
vind ik geen vuile was opruimen sommige mensen kunnen gewoon minder voorzichzelf op komen en hebben daar wta hulp bij nodig..
vind ik een beetje bekrompen dan zou de psychiatrie en alles ook onzin staan als je alles moet leren met vallen en opstaan..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Vallen opstaan principe
neej maar die leren je wel assertief te zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:18 schreef Neva het volgende:
[..]
vind ik een beetje bekrompen dan zou de psychiatrie en alles ook onzin staan als je alles moet leren met vallen en opstaan..
en sommige mensen krijgen dat eenmaal nooit onder de knie ook al willen ze heel graag..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:19 schreef Joene het volgende:
[..]
neej maar die leren je wel assertief te zijn.
Zucht.. Zoals ik al eens vertelde: dit is niet rustig en weloverwogen gebeurt. Het is een heel verhaal met veel tranen, emoties enzovoort. daar kun je wel heel rustig en emotieloos over gaan zitten oordelen vanachter je PC'tje terwijl je helemaal niet weet wat er allemaal gebeurt is maar in werkelijkheid gaat dat allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Neej dat ouders niet luisteren naar volwassen kinderen.
wil je rewimo even voor me knuffenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Zucht.. Zoals ik al eens vertelde: dit is niet rustig en weloverwogen gebeurt. Het is een heel verhaal met veel tranen, emoties enzovoort. daar kun je wel heel rustig en emotieloos over gaan zitten oordelen vanachter je PC'tje terwijl je helemaal niet weet wat er allemaal gebeurt is maar in werkelijkheid gaat dat allemaal niet zo.
wauw.. * mond op de grond valt *quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:20 schreef bixister het volgende:
in sommige gevallen is het ook gewoon even handiger als een relatieve buitenstaander zich er even mee bemoeit.
iets heel anders: dit wordt waarschijnlijk Gerries commode:
[afbeelding]
Wow, mooi ding! Met spiegelquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:20 schreef bixister het volgende:
iets heel anders: dit wordt waarschijnlijk Gerries commode:
[afbeelding]
Geloof me. Rewimo kan prima voor zichzelf opkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Neva het volgende:
[..]
vind ik geen vuile was opruimen sommige mensen kunnen gewoon minder voorzichzelf op komen en hebben daar wta hulp bij nodig..
Zal ik virtueel even doen.. Want ze zit (helaas) niet naast me op de bank.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:20 schreef Neva het volgende:
[..]
wil je rewimo even voor me knuffen![]()
Ja allemaal leuk hoor ,mijn emotieloos gedrag zoals jij het misschien ervaart .quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Zucht.. Zoals ik al eens vertelde: dit is niet rustig en weloverwogen gebeurt. Het is een heel verhaal met veel tranen, emoties enzovoort. daar kun je wel heel rustig en emotieloos over gaan zitten oordelen vanachter je PC'tje terwijl je helemaal niet weet wat er allemaal gebeurt is maar in werkelijkheid gaat dat allemaal niet zo.
dat probeer ik duidelijk te maken zucht ik ben niet zo goed in mijn verwoording.. soms kun je dingen niet makkelijk alleen en zoals bix zij een buitenstaander kan dan ene hoop schelen... het is geenszins mijn intentie geweest om de indruk te wekken dat rewimo niet viir zichzelf kan opkomen.. maar egzien deze situatie.. is dat gewoon moeilijker omdat het over een lange vriendschap gaat die erg diep zat/zit... misschien dat het zo beter overkomt..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Geoof me. Rewimo kan prima voor zichzelf opkomen.
Maar er zijn situaties die je niet zo makkelijk oplost...
Sorry had mn reactie al gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:23 schreef Lois het volgende:
Zullen we het gewoon hierbij laten mensen?
Rewimo voelt zich vast al rot genoeg, en ik denk dat dit meer iets is voor een "eigen" topic zo langzamerhand.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:23 schreef Lois het volgende:
Zullen we het gewoon hierbij laten mensen?
Rewimo voelt zich vast al rot genoeg, en ik denk dat dit meer iets is voor een "eigen" topic zo langzamerhand.
Zij zijn gek als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef danosa het volgende:
Ben ik nou gek of ben ik een krent?![]()
een krent niet was asociaal veel zegquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef danosa het volgende:
GAAAAAAAF Bix. En een erg prettige werkhoogte ook.
Jemig ik zit nog steeds naar dat hondje te zoeken, er wordt zelfs tot 17.5 euro geboden. Ben ik nou gek of ben ik een krent?![]()
flutmoeder, je hebt toch wel álles voor je dochter overquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef danosa het volgende:
Jemig ik zit nog steeds naar dat hondje te zoeken, er wordt zelfs tot 17.5 euro geboden. Ben ik nou gek of ben ik een krent?![]()
weet je Joene, [edit] laat maar. Prettige avond verder..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk hoor ,mijn emotieloos gedrag zoals jij het misschien ervaart .
Maar als je nou zelf eerlijk bent , zou jij het je moeder laten opknappen ?
Het is niet de gek die het vraagt, het is de gek die het geeftquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef danosa het volgende:
groetjesquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef qltel het volgende:
[..]
weet je Joene, [edit] laat maar. Prettige avond verder..
Maak je over Rewimo geen zorgen. Ze heeft wel een tik gehad door het gebeuren van vandaag, maar niet door de wat minder gevoelige berichten op dit forum, hoor. het verliezen van een vriendin die ze al 20 jaar kende was echt een heel wat grotere klap.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef moussy het volgende:
pfft, post zulke dingen dan niet op een forum als je tegen-gas niet aankunt
ja, 1 meter hoog, vind ik inderdaad erg prettig.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef danosa het volgende:
het is kennelijk een héél speciaal hondje!quote:Jemig ik zit nog steeds naar dat hondje te zoeken, er wordt zelfs tot 17.5 euro geboden. Ben ik nou gek of ben ik een krent?![]()
Moeten we er nou over stoppen, of gaan we nog een half uurtje doorquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Maak je over Rewimo geen zorgen. Ze heeft wel een tik gehad door het gebeuren van vandaag, maar niet door de wat minder gevoelige berichten op dit forum, hoor. het verliezen van een vriendin die ze al 20 jaar kende was echt een heel wat grotere klap.
ik ben een ontaarde moederquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
flutmoeder, je hebt toch wel álles voor je dochter over![]()
Maar dan maak ik me er nog geen zorgen omquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:35 schreef bixister het volgende:
over wie had jij het dan moussy (m.b.t. het niet tegen tegengas kunnen)? ik dacht ook dat je daarmee op rewimo doelde.
jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef danosa het volgende:
[..]
ik ben een ontaarde moeder![]()
Dat maakte ik uit de tekst op (en kennelijk ben ik niet de enige).quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Moeten we er nou over stoppen, of gaan we nog een half uurtje door
Ik maak me geen zorgen om Rewimo, waar staat dat??
Ik moest ook wat wegslikken jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb net ook een potje zitten huilen, vooral het moment dat Charlotte en haar man eindelijk bericht kregen dat hun adoptiekindje over een half jaar zou komen en hij die foto aan haar liet zien " that´s our baby "![]()
Sven zijn schoen staat bij Albert Heijn, ik ben benieuwd wat erin zitquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef E.T. het volgende:
Schoen zetten bij de videotheek hier is best grappig![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef Meaghan het volgende:
Joehoe Danosaaaaa!!
Is dit de knuffel die je zoekt?
http://www.murmel.nl/prod(...)0a64809085634a7ead85
Nu weet ik weet waarom ik nooit schoenen zet bij winkelsquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:40 schreef jessie het volgende:
Die van Bo en Janneke ook Easy! Die van Bo zag ik nog staan van de week. Het iniminipantoffeltje van Janneke niet meer tussen al die schoenen
Morgen sinterklaasfeest bij me oma in t verzorgingstehuis (bij de niet zo leuke) Ik heb er een beetje spijt van dat ik ja gezegd hebt toen ze me vroeg
Had je beter een laars van z'n papa neer kunnen zetten.. Kan meer in..quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:12 schreef easy-going het volgende:
Ik hoop niet dat Sven zijn schoen kwijt isIk heb namelijk de gok genomen om zijn eerste schoentje er neer te zetten
ze prikken altijd in een spier toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Zo te zien hebben ze in een spier geprikt, LuchtbelKun je helaas weinig aan doen...
jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
ze prikken altijd in een spier toch?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:31 schreef jessie het volgende:
Moussy ik bedacht me ineens het volgende
Als ik die tas ga maken he, dan ga ik wel een spijkerbroekje van Janneke gebruiken hoor. Anders word het wel een mega mega mega grote tas als ik het kont en buikstuk van me eigen spijkerbroek moet gebruiken.
Ik zag het ineens voor me. Janneke met een tas a ls BAS tas maar dan in t spijker![]()
![]()
Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik dat niet kan maken in dit stadiumquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Luchtbel, mag ik even van de gelegenheid gebruik maken dat we best wel een foto willen zien
dat soort mensen kunnen beter nog even naar de medische school terug!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:31 schreef jessie het volgende:
Luchtbel onze arts prikt ook niet zo goed en schiet vaak uit. Met hetzelfde resultaat.
LOLquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:31 schreef jessie het volgende:
Ik zag het ineens voor me. Janneke met een tas a ls BAS tas maar dan in t spijker![]()
![]()
Leuk Luchtbel!! Tenminste, dat neem ik aan!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:32 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken dat m'n date met Jolie op bed ligt![]()
Ben blij dat het afgelopen is . . .quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Neva het volgende:
all swell ends well.. sex and the city was![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben blij dat het afgelopen is . . .![]()
bruutquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben blij dat het afgelopen is . . .![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef Neva het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, what can I say ?? I'm a guy . . .quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef coolbabe het volgende:
bruut![]()
Dan weet jij meer dan ik, heb nog nooit een aflevering gezien (en wil ik graag zo houden) . . .quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Spindizzy het volgende:
Nou ik vind het ook een ongelofelijke kutserie. En Sarah Jessica Parker is geen vrouwDas een peerd
Echt waar... Ziet niemand dat dan? Een peerd op hoge hakken
![]()
Herhalingenquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, heb nog nooit een aflevering gezien (en wil ik graag zo houden) . . .
welke is dat? Die met die enorme puntneus en die rare wrat op dr lip?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Spindizzy het volgende:
Nou ik vind het ook een ongelofelijke kutserie. En Sarah Jessica Parker is geen vrouwDas een peerd
Echt waar... Ziet niemand dat dan? Een peerd op hoge hakken
Die ene die altijd hinnikt en nooit haar bordje haver leegeet en dus veels te dun isquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef moussy het volgende:
[..]
welke is dat? Die met die enorme puntneus en die rare wrat op dr lip?
Ik geloof je, kijk geen Net5 om die tijd (vervent Southpark kijkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:40 schreef Spindizzy het volgende:
HerhalingenOp net 5
Vlak voordat Ellen begint, toen het nog de leuke Ellenserie was. Nu is het de stomme Ellenserie. En voordat ik die kan zien moet ik me eerst door de dressuurkuur van Sarah Hinnikah Parker en Friends (
) heenworstelen :`(
Die's leuk jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
En om te bewijzen dat ik niet altijd alles verschrikkelijk vind wat de rest van de wereld wel leuk vindt heb ik een filmtip voor morgen voor jullie:
One Fine Day Met Michelle 'Duckface" Pfeiffer en Sjors ClooneyBest leuke film.
ghe doe je je adres erbij kan ik je mijn dingen sturen mijn email werkt een beetje kalote @home hier bezig met werkzaamheden enzo..quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:58 schreef Rottdog het volgende:
Danosa waar is dat hondje ooit gekocht
Rewimo dikke knuff meid![]()
Neva er is me iets heel ergs ontschoten![]()
![]()
![]()
![]()
voor het weekende gooi ik het nog op de bus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die ene die altijd hinnikt en nooit haar bordje haver leegeet en dus veels te dun is
[afbeelding]
Dat is wat voor Oma uit jouw vrouw, mijn vrouwquote:Op woensdag 1 december 2004 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat ze al niet verzinnen..
http://www.telegraaf.nl/i(...)eenzame_ouderen.html
Tsja, ik had ook dat grietje met die mooie blauwe ogen kunnen jatten, maar mensen geloven nooit dat die van mij is!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:26 schreef Lois het volgende:
Nou ja zeg, sommige mensen zijn wel brutaal![]()
Sjit, dat is balenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:04 schreef bixister het volgende:
komt niet zo geweldig uit zo'n grote extra uitgave.
Wij hebben het krijt, en het spoelt zeer makkelijk weg. Wel doen ze het het beste als ze droog zijn, en dat voor in badquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:08 schreef jessie het volgende:
Je hebt er ook krijtjes van voor onder de douche, maar die gaan niet goed van de tegeltjes af stond er op t doosje. De verf leek me leuker omdat ze zichzelf dan lekker onder kunnen kliederen.
Ik heb ook geen zin om wat nuttigs te doenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Wil iemand mij even een giga schop onder mn achterste geven. Ik moet echt doorwerken maar ben alleen maar bezig om dingen te bestellen voor mijn sieraden. Schiet niet op zo!
Clauwheee, hup aan het werk!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Wil iemand mij even een giga schop onder mn achterste geven. Ik moet echt doorwerken maar ben alleen maar bezig om dingen te bestellen voor mijn sieraden. Schiet niet op zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |