ole ole ...de dieselmotor wordt langzaam warmquote:Op maandag 21 maart 2005 10:52 schreef PyTh het volgende:
Hoogste weekscores:
Bjoro 16
Cart_man 16
PyTh 16
superjoden 14
quote:14 punten de vorige keer.Ik doe dus aardig mee en misschien kan ik mijn titel nog prolongeren
. Voorlopig sta ik hier wel boven Vaduz
di 5/4 Liverpool - Juventus 2 0-1
di 5/4 Ol. Lyon - PSV 1 2-1
wo 6/4 Chelsea - Bayern München 3 0-0
wo 6/4 AC Milan - Internazionale 1 2-1
do 7/4 CSKA Moskou - AJ Auxerre 1 2-0
do 7/4 Newcastle - Sporting Lissabon 3 1-2
do 7/4 Austria Wien - Parma 3 0-0
do 7/4 Villarreal - AZ 1 3-1
Ik denk van wel jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
AZ zou dus volgens velen de eerste club worden die in tijden uit bij Villarreal scoort in de EC?
jij ziet Villareal als 1e sinds heel lang winnen van AZ in de EC ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
AZ zou dus volgens velen de eerste club worden die in tijden uit bij Villarreal scoort in de EC?
quote:di 5/4 Liverpool - Juventus 3 1-1
di 5/4 Ol. Lyon - PSV 1 2-1
wo 6/4 Chelsea - Bayern München 1 2-1
wo 6/4 AC Milan - Internazionale 3 1-1
do 7/4 CSKA Moskou - AJ Auxerre 3 1-1
do 7/4 Newcastle - Sporting Lissabon 3 1-1
do 7/4 Austria Wien - Parma 3 1-1
do 7/4 Villarreal - AZ 1 2-1
het zou zomaar kunnen......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
quote:Defensieve zorgen voor Villarreal-trainer
Villarreal-trainer Manuel Pellegrini kent defensieve problemen in de aanloop naar het UEFA Cup-duel met AZ. De Chileense coach mist donderdag drie verdedigers.
Javi Venta kreeg zaterdag in het duel met Athletic de Bilbao last van zijn lies. Het herstel neemt waarschijnlijk twee weken in beslag, waarmee de 29-jarige verdediger ook een streep moet zetten door de return in Alkmaar.
Naast Javi Venta kan Pellegrini niet rekenen op defensieve krachten Juan Manuel Peña en Quique Alvarez. Het tweetal heeft te kampen met respectievelijk enkel- en knieklachten.
De drie geblesseerde verdedigers zijn niet opgenomen in de zeventienkoppige selectie, waarin ook de naam van Diego Forlán ontbreekt. Vanwege zijn eerdere Europese optreden voor Manchester United is de aanvaller niet speelgerechtigd voor Villarreal.
Voor mij ook gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |