abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:30:43 #1
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1644617
Dit kreeg ik van business class ....een emailtje waar ik me ooit geabonneerd op heb.

Pim Fortuyn schrijft:

Als een man achter de Amerikanen

Het is nu niet de tijd voor subtiliteiten. We dienen als
een man te gaan staan achter het Amerikaanse volk. Het
volk dat zo dapper gestreden heeft voor onze vrijheid. Ze
vroegen zich niet af hoe wij het in Europa zo hadden
kunnen verzieken. Ze kwamen gewoon en vochten zich een weg
naar onze vrijheid. Na deze verschrikking kunnen wij niet
anders doen dan solidair zijn. Solidair in het immense
verdriet, de niet te vatten verbijstering en straks in de
passende vergelding. Die vergelding zal onze kernnormen en
waarden moeten representeren. Het zal de rechtsstaat in al
zijn geledingen moeten zijn die deze klus gaat klaren.

Daarnaast ontkomen we er niet aan de barricades op te gaan
om onze kernnormen en waarden uit te dragen en te
beschermen. Een koude oorlog aan de Islam, de grootste
bedreiging voor de wereldvrede, is onvermijdelijk. Een
koude oorlog die we zullen moeten voeren in onze eigen
samenlevingen.

Zoveel is inmiddels duidelijk deze terreuraanslagen waren
nimmer mogelijk geweest zonder de medewerking van cruciaal
personeel op de luchthavens, vanwaar deze
zelfmoordvliegtuigen zijn vertrokken. Het gaat hier om
door hun godsdienst totaal verblindde mensen voor wie hun
eigen leven niet telt, laat staan dat van anderen. Hun
wacht in hun verwrongen geesten na hun "helden" daad en
dood, het martelaarschap en het paradijs met al die immer
willige maagden.

Dit soort idiotrie verdient een massieve ideologische
bestrijding. Dat is de belangrijkste taak die ons wacht in
de komende jaren en daarvoor is ieder van ons nodig. Als
we duidelijk weten te maken aan eenieder die hier woont,
werkt en leeft waar we voor staan maar ook wat wij uit het
diepst van ons gemoed verafschuwen, dan zijn we niet
alleen als volk weerbaar, maar weerhouden we ook de
wijfelmoedigen onder ons van medewerking, hoe marginaal
ook, aan dit soort walgelijke acties. Dan is er attent
luchthavenpersoneel e.d. dat tijdig ingrijpt.

Weerbaarheid zit hem niet alleen in wapens en
inlichtingendienst, maar zit hem meer in een uiterst
bewuste omgang met alles wat ons in onze samenlevingen
dierbaar is. Dat is wat ons is ingepeperd met deze
vreselijke tragedie. Weg met het cultuurrelativisme en weg
met de mentaliteit van weg met ons, weg van de
onverschilligheid en weg van dat verschrikkelijke
hedonisme van ikke, ikke en de rest kan stikken.

Ik hoop dat deze man nooit en te nimmer in de Nederlandse Politiek terecht komt....is het voorbeeld van een egoistisch mannetje dat denkt dat we allemaal massaal met hem eens zijn.

Alsof ik me door hem laat overpraten...laat me niet lachen...ik heb mijn eigen mening en heb zijn column niet nodig om mijn eigen denkwijzes te creeeren.

Bedankt Pimmetje...bedankt dat je me nogmaals laat inzien dat je een grote loser bent die totaal geen respect verdient.

zaterdag 15 september 2001 @ 19:32:02 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1644629
Tsja als Fortuyn een uur tegen me aanblijft praten kan hij ervoor zorgen dat ik m'n eigen hand opeet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:32:07 #3
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1644630
Een slecht geschreven stukkie met een hoog BLAATgehalte.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1644668
Open deuren, verkapte onderbuikgevoelens, kortom:
Weet je zeker dat er geen virus in het mailtje zat?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:39:55 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1644712
Ik vind Pim Fortuyn een zeer welbespraakt en intelligent figuur en kan niet anders dan het 100 % met hem eens zijn.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1644717
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:30 schreef illusion het volgende:
Een koude oorlog aan de Islam, de grootste
bedreiging voor de wereldvrede, is onvermijdelijk. Een
koude oorlog die we zullen moeten voeren in onze eigen
samenlevingen.
Zeer verstandige uitspraak.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:44:02 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1644757
Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen ...

Om alles nu over één kam te scheren is stom, de islam heeft zijn extremisten net zoals de christenen.

En Pim? Tja, een persoon die idd viel stof doet opwaaien maar van een verstandige uitspraak moet ik hem nog betrappen ...

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1644761
Ben benieuwd of als het daadwerkelijk op actie aankomt, hij ook nog voorop loopt.

Waarschijnlijk niet....

Demagogisch lullen kan iedereen.

pi_1644763
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Pim Fortuyn een zeer welbespraakt en intelligent figuur en kan niet anders dan het 100 % met hem eens zijn.
mee eens.
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:44:30 #10
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_1644765
Ik zou pleiten om ons niet te beperken tot de islam en deze koude oorlog uit te breiden tot (fundamentalistische) religie in het algemeen.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:45:45 #11
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1644777
Die is zieltjes aan het winnen voor z'n entree in de politiek...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:46:53 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1644795
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:45 schreef Zanderrr het volgende:
Die is zieltjes aan het winnen voor z'n entree in de politiek...
Zou het ?

Lijkt me niet de goede manier voor de weldenkende mens ...

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:50:26 #13
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1644823
Ik heb vaker in de Elsevier stukken van Pim Fortuyn gelezen, en was het af en toe met hem eens. Maar als ik in de elsevier zou schrijven ( dat zal niet gebeuren) dan heb ik ook mijn aanhangers ja. Vooral als ik ga schrijven hoe goed de economie wel niet draait...dan krijg ik fans van heel Nederland.

Maar hij is gewoon een dom figuurtje die denkt dat die alles weet... en als het op belangrijke zaken aankomt dan heeft ie totaal geen verstand ervan.

Dat ie alle moslims over een kam scheert zegt al genoeg over zijn persoontje, zulke mensen kunnen echt geen goede mening hebben omdat ze van binnen al verpest zijn.

Ze zijn verpest door de standaarden die gebruikt worden, deheer Fortuyn zal denk ik ook meer aan de economie denken dan aan de mensheid. Voor zulke personen staat welvaart bovenaan en niet de belangrijkere dingen in het leven.

Hij zal wel bang zijn dat straks zijn aandelen in elkaar zakken en wilt dat Amerika leider blijft.

Maar ja...zonder een goede economie zijn we straks allemaal ontwikkelingsland...misschien is het nu de tijd dat het ervan komt. De mensheid is toch al verpest dus waarom zal het niet meteen eens goed gebeuren?

pi_1644832
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:44 schreef Vibromass het volgende:
Ik zou pleiten om ons niet te beperken tot de islam en deze koude oorlog uit te breiden tot (fundamentalistische) religie in het algemeen.
Hmmm, een koude oorlog tegen dhr. Fortuijn zélf dus.

Da's nog geen gek idee zeg....

zaterdag 15 september 2001 @ 19:53:57 #15
10188 links234
pi_1644862
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:44 schreef popolon het volgende:
Om alles nu over één kam te scheren is stom, de islam heeft zijn extremisten net zoals de christenen.
Klopt, ik las op een of andere site dat een paar rechtse figuren in de US de aanslagen zagen als straf van God. Mocht ik de link terugvinden post het hier wel even.

Zullen we in de tussentijd een koude oorlog met de VS beginnen?

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  zaterdag 15 september 2001 @ 19:57:54 #17
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1644894
onder de mensheid reken ik niet iedereen trouwens...das een beetje te grof gezegd.

Er zijn gelukkig ook nog mensen die puur en onafhankelijk zijn.

Ik ben me ook al aan het voorbereiden om ergens in Australie te gaan wonen, ik weiger om mijn hele leven hier te blijven wonen.

pi_1644905
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:39 schreef Vivi het volgende:
Idem. Hij draait er niet omheen en heeft goede bedoelingen.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  zaterdag 15 september 2001 @ 20:01:43 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1644922
Ik vind dit gewoon een domme uitspraak van de heer P., het stomste wat je zou kunnen doen is de islam een (koude) oorlog verklaren ...

Er zijn nog niet eens waterdichte bewijzen, laat staan om de islam-gemeenschap hiermee te assiocieren, gewoon regelrechte kolder wat mij betreft ...

pi_1644945
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:44 schreef Vibromass het volgende:
Van extreem christelijk fundamentalisme hebben we alleen weinig last op dit moment hé?

Bovendien is er een groot verschil tussen de christelijke godsdiensten en de Islam. De moslims willen niets weten van secularisatie: zelfs als je met liberale moslims praat wil men geen onderscheid maken tussen wereldlijke en geestelijke macht. Ook vertonen ze weinig tolerantie ten aanzien van andersdenkenden

pi_1644959
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:44 schreef popolon het volgende:

En Pim? Tja, een persoon die idd viel stof doet opwaaien maar van een verstandige uitspraak moet ik hem nog betrappen ...

Dat komt omdat je erover heen leest waarschijnlijk.
  zaterdag 15 september 2001 @ 20:08:15 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1644982
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 20:05 schreef R@b het volgende:

Dat komt omdat je erover heen leest waarschijnlijk.

Ik betwijfel dat, misschien moet jij eens iets meer relativeren ...
  zaterdag 15 september 2001 @ 20:09:24 #23
10188 links234
pi_1644992
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:59 schreef Berserker het volgende:

[..]

Idem. Hij draait er niet omheen en heeft goede bedoelingen.

Een politicus met goede bedoelingen? Muwhahahahahaha
  zaterdag 15 september 2001 @ 20:11:01 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1645002
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 20:01 schreef popolon het volgende:
Ik vind dit gewoon een domme uitspraak van de heer P., het stomste wat je zou kunnen doen is de islam een (koude) oorlog verklaren ...
waarom?
quote:
Er zijn nog niet eens waterdichte bewijzen, laat staan om de islam-gemeenschap hiermee te assiocieren, gewoon regelrechte kolder wat mij betreft ...
slaap lekker verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 15-09-2001 20:11]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 15 september 2001 @ 20:11:15 #25
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1645006
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 20:03 schreef R@b het volgende:

[..]

Van extreem christelijk fundamentalisme hebben we alleen weinig last op dit moment hé?

Bovendien is er een groot verschil tussen de christelijke godsdiensten en de Islam. De moslims willen niets weten van secularisatie: zelfs als je met liberale moslims praat wil men geen onderscheid maken tussen wereldlijke en geestelijke macht. Ook vertonen ze weinig tolerantie ten aanzien van andersdenkenden

Is er dan onderscheid te maken tussen wereldlijke en geestelijke macht???? Ik bedoel...bijna iedereen wordt geestelijk beinvloedt door de wereldlijke macht....een eigen mening hebben zit er niet meer in tegenwoordig.

Ook al heb je als groep een eigen mening...de wereldleiders gaan door met hun plannen.

Kijk maar naar Greanpeace.....een organisatie die zich 100 procent inzet voor de wereld....wordt daar naar geluisterd door de grote leiders???

Het draait om de beurs.....de damrak...dow jones...aex...en meer telt niet meer.

Het gaat om de economie...waarom worden arme landen niet geholpen??? Er zijn miljarden genoeg om mensen die sterven van de honger te helpen.

De wereldleiders willen een gezonde economie boven het lot van de mensen die er onderdoor gaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')