quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Extra schoenzolen kunnen anders ook geen kwaad
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie zijn anders ergerquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij gaat te ver![]()
ach beetje pesten mag toch welquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie zijn anders erger![]()
Nieteens op de snelweg.. 64 waar je 50 mag.. bebouwde kom dus..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrachtwagen kan 90, maar mag 80, reken dus maar uit.
LOL, ik zie elke ochtend mensen pogingen tot zelfmoord doen door tussen 2 vrachtwagens de glippen, bij voorkeur in de file, of met een noodgang bij t in/uitvoegen.
Ach, bash maar maak, nothing hurts me momenteel, mijn dag kan niet kapot jongeh!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie zijn anders ergert gewoon zeggen achter z'n rug om
![]()
LOL, ik hoop dat je opgelet hebt btw, op de twente route (/N18) flitsen ze erg veelquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens op de snelweg.. 64 waar je 50 mag.. bebouwde kom dus..
wedden van wel?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, bash maar maak, nothing hurts me momenteel, mijn dag kan niet kapot jongeh!
Moet je kijken wat je met blokzolen wel niet kunt overkomenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:... Ik sluit me eerst aan bij de snoeiharde techno van Time Out, waar nogal wat jongens in Feyenoord-shirts bijlopen, maar als die wat al te handtastelijk worden laat ik me afzakken naar Groove Lounge, die gevolgd wordt door veel meiden met cowboyhoeden en decimeters hoge blokzolen. Een van die meiden ziet me wel zitten en rijdt in haar Madonnapakje tegen me op, terwijl ze met haar tong mijn gezicht aflebbert. In de lome beat tast ze ook mijn lichaam af. 'Ik geil op je', kwijlt ze in mijn oor, 'kunnen we niet wat regelen?' en ze stopt onverhoeds mijn hand onder haar rokje om te laten voelen dat ze geen broekje aan heeft.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet je kijken wat je met blokzolen wel niet kunt overkomenniets mis mee
[..]
Is dat een uitdaging??!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, bash maar maak, nothing hurts me momenteel, mijn dag kan niet kapot jongeh!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest idd over de N18 vanmiddag.. Maar 'k heb niets zien staan, hoorde pas 'smiddags over de N18, toen hoefde ik er niet meer te wezen.. Haaksbergen - Hengelo - Enschede - Losser - Oldenzaal - Hengelo - Zutphen - Dieren (ff langs het vrouwtje natuurlijk!) En dan via de A12 terug naar Rotterdam..
A12 zuigt voor vrachtwagens, je mag er tot aan Utrecht niet inhalen..
Ik hou ervan om lange ritten te maken, en zie vorige post, ff 't dinnetje kunnen zien, op een werkdag nog wel!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo kan ja dag niet meer stuk dan John??
En ik maar denken dat er Géén foto van mij was...quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging??!!!
[afbeelding]
![]()
hier ben je wel een stuk groter manquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er Géén foto van mij was...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging??!!!
[afbeelding]
![]()
mis dus..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er Géén foto van mij was...
Ik hou me er ook meestal wel aan, maar als hat voor 6:00 is, of na 19:00, dan ga ik wel gewoon naar links en flink aan 't gas... 80 is geen snelheid man..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen er zijn genoeg eikels die zich er niet aan houden
![]()
![]()
![]()
Totdat je weet hoe lomp groot die spoiler werkelijk isquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier ben je wel een stuk groter man![]()
[afbeelding]
kan ook niet begrijpen hoe jullie het volhouden, ik zou gek worden of te afgeleid met andere zaken in de cabinequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou me er ook meestal wel aan, maar als hat voor 6:00 is, of na 19:00, dan ga ik wel gewoon naar links en flink aan 't gas... 80 is geen snelheid man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |