Thxquote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef miss_bleu het volgende:
parkeren op bijdorp is erg lastig. Er zit een parkeergarage onder de school maar die is alleen voor leraren en medewerkers van Inholland. Veel klasgenoten van mij parkeren in de buurt van het treinstation overveen.
Sowieso idd misschien wel eens leuk om daar te gaan kijken, ik vind het persoonlijk een heel luxe gebouw
Ben jij een lamer die op al dit soort topics reageerd? Go wank yourselfquote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
Krijgen alle hogescholen ineens een eigen topic...![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:50 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Ben jij een lamer die op al dit soort topics reageerd? Go wank yourself
Wat is dat voor crap? Moet je ook nog je inholland password opgeven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Channa22 het volgende:
Voor alle Inhollanders onder ons
www.druks.tk
Maar dan moet je wel een password hebben om verbinding te maken...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef Computeraap het volgende:
Inholland alkmaar, krijgt iemand dat wifi certificaat op z'n pocket pc?
Mwah, qua organisatie niet bijster goed! Ze beloven vanalles, maar er komt weinig van terecht (maar daar schijnt InHolland voor te staan).quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef Mesad het volgende:
Iemand die in Alkmaar zit en me kan vertellen of het een leuke school is? Ga er volgend jaar IBL doen.
Rooster staat op dat geweldige (quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef reintje17 het volgende:
ik ook m'n laatste jaar
Heeft iemand al z'n rooster gehad ik nog totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |