abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:49:17 #251
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41241814
Het valt wel mee hoor, je bent alleen een beetje op jezelf aangewezen. Maar daar word je hard van .
pi_41263361
hehe

iemand ervaring met mijn opleiding of een andere logistieke opleiding?
bier
pi_41263546
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef italiaan1987 het volgende:
is het verder echt zo slecht op die scholen van inholland?
jaa
hi
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:05:18 #254
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_41276924
Kies HRO dan, das echt kk lauw daar, en je kan wel kiezen uit zo'n 80 keuzevakken

Ook heel weinig lessen, 3 a 4 dagen per week (soms 2).. en rotzooitje valt reuze mee.
Sue Me
pi_41287102
een leraar van me zei het een keer mooi:

Als studeren harlopen is, is studeren aan InHolland hordelopen...
pi_41297098
uitschrijven bij inholland
waar moet ik dat heen sturen ?
bier
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:19:19 #257
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41297120
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef italiaan1987 het volgende:
uitschrijven bij inholland
waar moet ik dat heen sturen ?
Je bent zo gedemotiveerd door dit topic dat je het niet meer aandurft?!
pi_41299031
nee had vanmiddag intromiddag
en het werd me beetje duidelijk wat inholland was
ze deden al vaag over vrijstellingen enzo...
plus dat me maatjes van het MBO daar ook heen gaan
bier
pi_41299961
Gelijk heb je. Wegwezen daar, zo gauw mogelijk.
pi_41301251
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef italiaan1987 het volgende:
nee had vanmiddag intromiddag
en het werd me beetje duidelijk wat inholland was
ze deden al vaag over vrijstellingen enzo...
plus dat me maatjes van het MBO daar ook heen gaan
In haarlem toevallig? daar had ik vanmiddag ook intro middag
pi_41306566
nee delft
bier
pi_41306704
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:44 schreef italiaan1987 het volgende:
nee delft
Daar woon ik
Ik twijfel erover om naar de Inholland in Delft te gaan, maar dat is geen goed plan begrijp ik
Children of the night. What music they make.
pi_41309895
mwa...mischien is dat bij de opleiding die jij wil doen anders

maar ik denk dat het voor een logistieker beter is in rotterdam...in delft is alles beetje gericht op het westland (Agrarisch gebied)
bier
pi_41310022
Ik wil Bosbeheer gaan doen.
pi_41335112
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef bxie het volgende:

[..]

en hoe was het
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_41353117
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Cool_Runner het volgende:

[..]

en hoe was het
Nou, nog niks eigenlijk, het was een hoorcollege met info, en je kon vragen stellen enzo over de school.
Vandaag ict iets en morgen blackboard ofzo, ik wil gwn les maar dat is volgende week pas.
pi_41443425
ben er weg
zit lekker in rotterdam op de hogeschool
hoewel het gras daa vast ook niet groen is
bier
pi_41461384
Ik heb me onlangs ingeschreven voor deze hogeschool, maar heb nu al meer dan genoeg klachten. Ik moest zelf naar de school toe om mijn rooster op te halen en om mezelf in een klas te laten indelen (waren ze blijkbaar vergeten...). Nu ik echter mijn rooster heb weet ik niet of de eerste lessen in de vorige week plaatsvonden of dat in de komende week is (ik hoop natuurlijk het laatste...). Introductieweek heb ik gemist door een te laat aangekomen brief (heb mezelf ook redelijk laat ingeschreven dus hiervoor houd ik de school niet echt verantwoordelijk) maar ik vrees ook dat ik misschien introductiecolleges heb gemist waarbij info wordt gegeven over de school zelf enzo. Een e-mail met vragen beantwoorden ze maar deels.

Ik doe hbo rechten, is er iemand die me kan vertellen of ik dus introcolleges heb gemist en in welke week de eerste lessen voor deze opleiding zijn?
pi_41555192
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef bxie het volgende:

[..]

Was je ook op de introweek ?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_41556152
nee jammer genoeg niet, toen was ik nog niet ingeloot...welke klas zit jij dan
pi_41564084
3e jaars op dit moment. Was 1 van de mentoren tijdens de introweek
  Nerd met benen donderdag 7 september 2006 @ 22:35:35 #272
18073 miss_bleu
pi_41599090
OMG arme porto ze hebben je weten te strikken voor die intro dagen
pi_41599581
blue! Ik zou het niet willen missen! Al die introgangers die 's morgens vroeg opstaan in hun slaapstringkleding en 's avonds in de disco gekleed zijn als breezahsletjes. Mjah, Remco, Steef en ik zijn iig doorgegaan met stampen
pi_42001163
kan nog steeds op blackboard terwlijk ik allang op HRO zit
bier
pi_50146742
*schopje omhoog*

Morgen heb ik meeloopdag bij MWD Inholland Amsterdam. Ga ik even de sfeer proeven.
Wat ik me afvraag: waarom zou je naar Inholland gaan als je ook naar bijv. Hu of HvA kunt? Welke voordelen zijn er aan INholland, en welke nadelen
Hoor het graag.

Valt nog niet mee, een school kiezen
pi_50147157
kom je wel een beetje laat mee denk ik
pi_50147752
hoezo laat. Laat omdat dit topic oud is of laat in het jaar voor aanmelden?
pi_50147864
Ik bedoel het tijdstip van je post

Ik ga denk ik naar Larenstein in Velp ipv INHOLLAND, het onderwijs schijnt bij INHOLLAND niet goed te zijn. Jammer, want ik woon er 5 minuten fietsen er vandaan
pi_50153368
ok
pi_50155877
Wie ben je/introduceer jezelf?
Pieter Bas van den Berg
Wat studuur je?
Bedrijfskundige Informatica
Waar studuur je?
Den Haag
Welk leerjaar?
3e (momenteel stage)
Chillste/Kutste vak?
Business Intelligence / workshop sollicitatietraining (je gaat serieus toch niet vragen aan 2e jaar studenten wat een cv is )

Foto van jezelf?
staat in de fotoboek

wist niet dat er ook een inholland topic was

Had trouwens een mooie actie vrijdag tijdens een workshop carriereplanning die werd gegeven door de directrice van de School Of Economics Den Haag
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_50164102
Dit topic is zo oud dat ik alweer ben afgestudeerd!
pi_50166749
Ik heb net een meeloopdag MWD gehad. Wat een KUTschool, sorry hoor.
Ik had het idee dat ik in een 3Havo klas was beland.
De "kinderen" luisterden niet, ouwehoerden alleen maar en de presentatie die ze gingen geven voor psychologie had het niveau van een 15-jarige.
Als ik zo moet studeren, dan maar liever niet. Ik voelde me oud, en ben pas 21.

Ik vraag me eigenlijk af of het op alle Hogescholen er zo aan toe gaat of is dit typisch InHolland. Is InHolland soms een lager niveau dan andere Hogescholen?

Ik praat natuurlijk nu alleen over MWD Amsterdam.
pi_50166798
INHolland = KUT. Dus. Beter een andere.
pi_50166975
had ik al door dus
pi_50167122
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef HPoi het volgende:
INHolland = KUT. Dus. Beter een andere.
Vertel eens wat nieuws Dat sommige medewerkers binnen inholland niet echt heel blij zijn als je KUT roept tijdens een workshop carriereplanning "dus jij wilt liever een kutbaan en een supersalaris, dan een superbaan en een kutsalaris"..

en dan maandagochtend een mailtje ontvangen (gestuurd naar alle derdejaars van de School of Economics DH) van een medewerker die daar niet gediend van was
pi_50167319
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Vertel eens wat nieuws Dat sommige medewerkers binnen inholland niet echt heel blij zijn als je KUT roept tijdens een workshop carriereplanning "dus jij wilt liever een kutbaan en een supersalaris, dan een superbaan en een kutsalaris"..

en dan maandagochtend een mailtje ontvangen (gestuurd naar alle derdejaars van de School of Economics DH) van een medewerker die daar niet gediend van was
Beantwoorden met KUT!
pi_50167390
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Reply:

Misschien omdat er niet zoveel goede docenten op InHolland rondlopen?

--------------------------------------------------------------------------------
Van: Marketing & Communicatie
Verzonden: ma 7-5-2007 9:56
Onderwerp: Stem op jouw beste docent!

NOG NIET GESTEMD? GA DAN SNEL NAAR www.JOUWBESTEDOCENT.NL !

Stemmen op jouw beste docent kan nog tot 21 mei! Op dit moment staat het aantal stemmen op een kleine 1500. Dat is wel erg weinig, als je bedenkt dat we, INHOLLAND-breed, met zo'n 35.000 studenten zijn! We moeten minimaal 5000 stemmen hebben, en we hopen er op 10.000 of nog meer. Stem alsnog!
pi_50167728
Ze geven ook altijd vette antwoorden. Ze omzeilen altijd de klacht.

Reply:
Je klacht over het onderdeel belastingrecht van MJ 15 is niet juist. Je hebt 8.7 voor belastingrecht en 7,0 voor arbeids-en sociaal zekerheidsrecht, zodat je er wel door bent. Het onderdeel gedrag in organisaties moet nog nagekeken worden. Dat doe ik niet, maar ook al haal je een 1 dan ben je toch erdoor, want 16,7 gedeeld door 3 is 5,6

In klas 3 MER is altijd vennootschapsbelasting gegeven en dat heb ikzelf een aantal keren gedaan, zodat je kritiek niet juist is.

Met vriendelijke groet,...

----------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: woensdag 9 november 2005
Aan:
CC:
Onderwerp: HERKANSING-Toets-MJ15

Beste heer .../......

Gisteren (dinsdag 8 november, 14:00-16:00) heb ik de toets Soc. recht/Belastingrecht/Gedrag in Organisaties herkanst. (toets MJ15)

Onderdeel Belastingrecht bevatte echter enkele vragen over Vennootschapbelasting en over Deelneming. Dat terwijl de te leren stof alleen over Inkomstenbelasting (IB) gaat. Ik heb wel alle vragen beantwoord, dus ook die over Vennootschapbelasting, maar ik wil jullie er op wijzen dat deze vragen eigenlijk niet gesteld konden worden, omdat het niet in de te leren stof voorkomt.

Tevens heb ik een opmerking bij het onderdeel Gedrag in Organisaties. Er zaten veel typfouten in en bij een MC-vraag ontbrak de vraag. (er waren alleen stellingen) Tevens bevatte het antwoordblad een fout door bij vraag 1 t/m 15 twee keer 'antwoord B' neer te zetten.

Mvg,
..............
Studentnr: ..............
pi_50167831
Moet deze thread weer omhoog komen. Doet me direct herinneren dat ik (op papier) nog steeds "studeer" bij Inholland .
pi_50168175
Beste Studenten,

DFe cijfers van Engekls zijn bekend.
Kijk bij Busines Park management onder docuneten engels en dan resultaten.
Je kunt ook de doorlinken bij announcements gebruiken

Met vriendelijke groet,

Docenten team 2MER

pi_50168200
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
Moet deze thread weer omhoog komen. Doet me direct herinneren dat ik (op papier) nog steeds "studeer" bij Inholland .
me too. Op papier dan he!
pi_50168257
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef HPoi het volgende:

[..]

me too. Op papier dan he!
Mooi dat ik volgende schooljaar 5 maanden in het buitenland ga studeren.. Dan kom ik alleen nog terug voor afstuderen en dan adios INHOLLAND
pi_50168849
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef duzz het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of het (het keten, kinderachtig gedrag etc) op alle Hogescholen er zo aan toe gaat of is dit typisch InHolland. Is InHolland soms een lager niveau dan andere Hogescholen?
pi_50168878
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef HPoi het volgende:
Beste Studenten,

DFe cijfers van Engekls zijn bekend.
Kijk bij Busines Park management onder docuneten engels en dan resultaten.
Je kunt ook de doorlinken bij announcements gebruiken

Met vriendelijke groet,

Docenten team 2MER

getypt met spekpoten
pi_50169113
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:41 schreef duzz het volgende:

[..]
Op alle hogescholen zijn er problemen.. alleen INHOLLAND is keihard aangepakt in de media.. en terecht.. maar echt veel verbetering is er nog steeds niet
  zondag 28 juni 2009 @ 18:41:10 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70452959
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Op alle hogescholen zijn er problemen.. alleen INHOLLAND is keihard aangepakt in de media.. en terecht.. maar echt veel verbetering is er nog steeds niet
En hoe zit dat inmiddels? Al verbeteringen te merken op de inholland-opleidingen?
pi_70455785
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef karoltje het volgende:
Dit topic is zo oud dat ik alweer ben afgestudeerd!
Ik word oud .
pi_70488117
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En hoe zit dat inmiddels? Al verbeteringen te merken op de inholland-opleidingen?
Nou.. ik ben sinds tweeenhalve week afgestudeerd.. maar qua begeleiding kon er wel wat dingen beter. Veel school had ik na mijn laatste post in dit topic ook niet meer..

Eerst half jaar buitenland studie in Zweden, toen afstuderen... Toen 2 dagen voor je conceptscriptie deadline te horen krijgen.. goh misschien is dit niet echt een juiste afstudeerplaats (was ook zo).... en daarna weer 5 maanden afstuderen.. en toen 2 maanden wachten voordat de hogeschool met een datum voor het afstuderen kwam en toen gelukkig wel afgestudeerd
pi_86508723
Is er behoefte aan een vernieuwde INholland-reeks?
pi_88836898
BOEHOE inholland!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')