jaaquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef italiaan1987 het volgende:
is het verder echt zo slecht op die scholen van inholland?
Je bent zo gedemotiveerd door dit topic dat je het niet meer aandurft?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef italiaan1987 het volgende:
uitschrijven bij inholland
waar moet ik dat heen sturen ?
In haarlem toevallig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef italiaan1987 het volgende:
nee had vanmiddag intromiddag
en het werd me beetje duidelijk wat inholland was
ze deden al vaag over vrijstellingen enzo...
plus dat me maatjes van het MBO daar ook heen gaan
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:44 schreef italiaan1987 het volgende:
nee delft
en hoe was hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef bxie het volgende:
[..]
In haarlem toevallig?daar had ik vanmiddag ook intro middag
Nou, nog niks eigenlijk, het was een hoorcollege met info, en je kon vragen stellen enzo over de school.quote:
Was je ook op de introweekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef bxie het volgende:
[..]
In haarlem toevallig?daar had ik vanmiddag ook intro middag
Vertel eens wat nieuwsquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef HPoi het volgende:
INHolland = KUT. Dus. Beter een andere.
Beantwoorden met KUT!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuwsDat sommige medewerkers binnen inholland niet echt heel blij zijn als je KUT roept tijdens een workshop carriereplanning "dus jij wilt liever een kutbaan en een supersalaris, dan een superbaan en een kutsalaris"..
en dan maandagochtend een mailtje ontvangen (gestuurd naar alle derdejaars van de School of Economics DH) van een medewerker die daar niet gediend van was
Reply:quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuwsDat sommige medewerkers binnen inholland niet echt heel blij zijn als je KUT roept tijdens een workshop carriereplanning "dus jij wilt liever een kutbaan en een supersalaris, dan een superbaan en een kutsalaris"..
en dan maandagochtend een mailtje ontvangen (gestuurd naar alle derdejaars van de School of Economics DH) van een medewerker die daar niet gediend van was
me too. Op papier dan he!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
Moet deze thread weer omhoog komen. Doet me direct herinneren dat ik (op papier) nog steeds "studeer" bij Inholland![]()
![]()
.
Mooi dat ik volgende schooljaar 5 maanden in het buitenland ga studeren.. Dan kom ik alleen nog terug voor afstuderen en dan adios INHOLLANDquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef duzz het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of het (het keten, kinderachtig gedrag etc) op alle Hogescholen er zo aan toe gaat of is dit typisch InHolland. Is InHolland soms een lager niveau dan andere Hogescholen?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef HPoi het volgende:
Beste Studenten,
DFe cijfers van Engekls zijn bekend.
Kijk bij Busines Park management onder docuneten engels en dan resultaten.
Je kunt ook de doorlinken bij announcements gebruiken
Met vriendelijke groet,
Docenten team 2MER
![]()
Op alle hogescholen zijn er problemen.. alleen INHOLLAND is keihard aangepakt in de media.. en terecht.. maar echt veel verbetering is er nog steeds nietquote:
En hoe zit dat inmiddels? Al verbeteringen te merken op de inholland-opleidingen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op alle hogescholen zijn er problemen.. alleen INHOLLAND is keihard aangepakt in de media.. en terecht.. maar echt veel verbetering is er nog steeds niet![]()
Ik word oudquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef karoltje het volgende:
Dit topic is zo oud dat ik alweer ben afgestudeerd!
Nou.. ik ben sinds tweeenhalve week afgestudeerd.. maar qua begeleiding kon er wel wat dingen beter. Veel school had ik na mijn laatste post in dit topic ook niet meer..quote:Op zondag 28 juni 2009 18:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En hoe zit dat inmiddels? Al verbeteringen te merken op de inholland-opleidingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |