onzin, numerus fixusquote:Op maandag 14 februari 2005 14:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
er was voor feb. al een leerlingenstop op MEM
Mja, ik wilde dat ook gaan doen, alleen InHolland is niet echt zorgvuldig met het verschaffen van zn informatie. Er werd (tegen de tijd dat ik nog plannen had om die opleiding te gaan volgen) nog aangegeven dat de opleiding in deeltijd is te volgen in Rotterdam (wat mijn voorkeur heeft, aangezien ik ook nog met werk zit), maar dat bleek dus volgens iemand die ik ken dus helemaal niet word gegeven als deeltijd. Dat is dan wel later veranderd, maar vind het toch een rare gang van zaken en er waren al heel wat vragen over gekomen.quote:Op maandag 14 februari 2005 01:20 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand die mij wat kan vertellen over Media & Entertainment Management ?
Lijkt me een bijzonder leuke studie, maar een folder zegt nooit zoveel als een persoon natuurlijk !
Alles beter dan de HHS toch.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
Wie ben je/introduceer jezelf?
Ik ben Maarten en ben 22 jaren oud. Tering wat gaat de tijd snel
Wat studuur je?
Bedrijfskundige Informatica. Ik vraag me af waarom ik dit studeer. Waarschijnlijk omdat ik niet meer weet wat ik wil gaan doen
Waar studuur je?
Inholland Rotterdam. Het beste van onze school is de soos onder de school. Waar ik dan ook regelmatig te vinden ben
Welk leerjaar?
2de jaar
Chillste/Kutste vak?
Leukste vak: Geen
Kutste vak: Vrijwel alles
Foto van jezelf?
Ik fok liever anoniem
wat een moeilijke school is dat inHolland.. is het nou wel of geen matige school?quote:Op zondag 27 februari 2005 13:32 schreef HPoi het volgende:
http://www.aob.nl/hobarch(...),Marker,angst,00.asp
Matig?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:51 schreef Yanderboi het volgende:
[..]
wat een moeilijke school is dat inHolland.. is het nou wel of geen matige school?
Same here, zit ook op Diemen (technisch gezien). Gelukkig moet ik 2x een semester naar Finland (ben al 1x geweest) dus dat scheelt al een jaar. Ook nog een jaar stage lopen (nu bezig) en dan weer naar Finland voor paar maanden. Dus in totaal nog maar 4 a 5 maanden Inholland te gaan...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:51 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Het ís en blijft gewoon een verschrikkelijke school.
Communicatie in Diemen hier.. Slechte opleiding... amper les, leraren die er niet zjin, roosters die er niet zijn, cijferlijsten die niet kloppen, docenten die niet op komen dagen. Ik ben het helemaal zat... nog tot juli en dan ben ik afgestudeerd.
Aanvulling: tentamens laten uitlekken Fraude bij tentamenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:51 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Het ís en blijft gewoon een verschrikkelijke school.
Communicatie in Diemen hier.. Slechte opleiding... amper les, leraren die er niet zjin, roosters die er niet zijn, cijferlijsten die niet kloppen, docenten die niet op komen dagen. Ik ben het helemaal zat... nog tot juli en dan ben ik afgestudeerd.
Heej ik zit ook in jaar 1 van communicatie in Diemen, laat me raden het was het tentamen medialandschap?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Aanvulling: tentamens laten uitlekken Fraude bij tentamen
Verder weken lang moeten wachten op cijfers.. (en waar zijn ze vervolgens? Bij de leraar, op blackboard, op het gewone boord of bij het communicatie bureau?) en colleges die geen ruk voor stellen!!
(Zit in jaar 1 communicatie in Diemen btw)
Jammer dat het reageer-element niet in de 'weblogs' zit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:41 schreef Public_NME het volgende:
Ik schrijf nu een weblog voor Inholland... Kijk maar op Inholland.nl. (niet op de foto letten want die is na onze Xmas party genomen, oftewel megahangover)
Ja klopt, voordat ik alles in gezonden heb moet alles nog gecheckt worden door een staffmember van Inholland. Maarja, niet alles van Inholland is slecht.. De MBS link is koning! (alleen zijn er maar zeer weinig mensen die de gelegenheid hebben)quote:Op woensdag 13 april 2005 01:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jammer dat het reageer-element niet in de 'weblogs' zit.
..
Ik zit er niet op maar heb laatst wel (weer) een stukje geschreven erover; Injeholland uit de lucht
Ach ik kan me op zic best voorstellen dat ze je content een beetje checken, de vraag is natuurlijk wat ze er dan allemaal wel of niet uithalen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja klopt, voordat ik alles in gezonden heb moet alles nog gecheckt worden door een staffmember van Inholland.
Halen er niks uit, want ik hou me netjesquote:Op woensdag 13 april 2005 10:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach ik kan me op zic best voorstellen dat ze je content een beetje checken, de vraag is natuurlijk wat ze er dan allemaal wel of niet uithalen.
Correct! Net ook die verhelderende mail gehad? 'De cijfers worden opgeschort'. Lekker duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:47 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Heej ik zit ook in jaar 1 van communicatie in Diemen, laat me raden het was het tentamen medialandschap?
trouwens niet gefraudeerd
Ja ik open mijn mail en zie het inderdaad staan. Ik heb nog niet eens een cijfer, valt weinig op te schortenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:12 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Correct! Net ook die verhelderende mail gehad? 'De cijfers worden opgeschort'. Lekker duidelijk.
Opschorten bedoelen ze mee dat de cijfers voorlopig nog niet gegeven worden, maar later..quote:Op woensdag 13 april 2005 17:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja ik open mijn mail en zie het inderdaad staan. Ik heb nog niet eens een cijfer, valt weinig op te schorten
Ik dacht meer in de zin dat de cijfers op dit moment even niet geldig warenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:40 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Opschorten bedoelen ze mee dat de cijfers voorlopig nog niet gegeven worden, maar later..
Weet jij meer van die fraude trouwens? Niet beschuldigend natuurlijk, maar wie het wel gedaan hebben en hoe enzo!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |