wat een moeilijke school is dat inHolland.. is het nou wel of geen matige school?quote:Op zondag 27 februari 2005 13:32 schreef HPoi het volgende:
http://www.aob.nl/hobarch(...),Marker,angst,00.asp
Matig?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:51 schreef Yanderboi het volgende:
[..]
wat een moeilijke school is dat inHolland.. is het nou wel of geen matige school?
Same here, zit ook op Diemen (technisch gezien). Gelukkig moet ik 2x een semester naar Finland (ben al 1x geweest) dus dat scheelt al een jaar. Ook nog een jaar stage lopen (nu bezig) en dan weer naar Finland voor paar maanden. Dus in totaal nog maar 4 a 5 maanden Inholland te gaan...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:51 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Het ís en blijft gewoon een verschrikkelijke school.
Communicatie in Diemen hier.. Slechte opleiding... amper les, leraren die er niet zjin, roosters die er niet zijn, cijferlijsten die niet kloppen, docenten die niet op komen dagen. Ik ben het helemaal zat... nog tot juli en dan ben ik afgestudeerd.
Aanvulling: tentamens laten uitlekken Fraude bij tentamenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:51 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Het ís en blijft gewoon een verschrikkelijke school.
Communicatie in Diemen hier.. Slechte opleiding... amper les, leraren die er niet zjin, roosters die er niet zijn, cijferlijsten die niet kloppen, docenten die niet op komen dagen. Ik ben het helemaal zat... nog tot juli en dan ben ik afgestudeerd.
Heej ik zit ook in jaar 1 van communicatie in Diemen, laat me raden het was het tentamen medialandschap?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Aanvulling: tentamens laten uitlekken Fraude bij tentamen
Verder weken lang moeten wachten op cijfers.. (en waar zijn ze vervolgens? Bij de leraar, op blackboard, op het gewone boord of bij het communicatie bureau?) en colleges die geen ruk voor stellen!!
(Zit in jaar 1 communicatie in Diemen btw)
Jammer dat het reageer-element niet in de 'weblogs' zit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:41 schreef Public_NME het volgende:
Ik schrijf nu een weblog voor Inholland... Kijk maar op Inholland.nl. (niet op de foto letten want die is na onze Xmas party genomen, oftewel megahangover)
Ja klopt, voordat ik alles in gezonden heb moet alles nog gecheckt worden door een staffmember van Inholland. Maarja, niet alles van Inholland is slecht.. De MBS link is koning! (alleen zijn er maar zeer weinig mensen die de gelegenheid hebben)quote:Op woensdag 13 april 2005 01:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jammer dat het reageer-element niet in de 'weblogs' zit.
..
Ik zit er niet op maar heb laatst wel (weer) een stukje geschreven erover; Injeholland uit de lucht
Ach ik kan me op zic best voorstellen dat ze je content een beetje checken, de vraag is natuurlijk wat ze er dan allemaal wel of niet uithalen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja klopt, voordat ik alles in gezonden heb moet alles nog gecheckt worden door een staffmember van Inholland.
Halen er niks uit, want ik hou me netjesquote:Op woensdag 13 april 2005 10:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach ik kan me op zic best voorstellen dat ze je content een beetje checken, de vraag is natuurlijk wat ze er dan allemaal wel of niet uithalen.
Correct! Net ook die verhelderende mail gehad? 'De cijfers worden opgeschort'. Lekker duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:47 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Heej ik zit ook in jaar 1 van communicatie in Diemen, laat me raden het was het tentamen medialandschap?
trouwens niet gefraudeerd
Ja ik open mijn mail en zie het inderdaad staan. Ik heb nog niet eens een cijfer, valt weinig op te schortenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:12 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Correct! Net ook die verhelderende mail gehad? 'De cijfers worden opgeschort'. Lekker duidelijk.
Opschorten bedoelen ze mee dat de cijfers voorlopig nog niet gegeven worden, maar later..quote:Op woensdag 13 april 2005 17:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja ik open mijn mail en zie het inderdaad staan. Ik heb nog niet eens een cijfer, valt weinig op te schorten
Ik dacht meer in de zin dat de cijfers op dit moment even niet geldig warenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:40 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Opschorten bedoelen ze mee dat de cijfers voorlopig nog niet gegeven worden, maar later..
Weet jij meer van die fraude trouwens? Niet beschuldigend natuurlijk, maar wie het wel gedaan hebben en hoe enzo!?
Alkmaar weet ik niet, maar Diemen is dramaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef P0rt0 het volgende:
Inholland Haarlem laat ook vaak op zich wachten qua cijfers. Ik weet niet hoe het is in Alkmaar/?
Meerdere weken wachten zelfs. Heel erg irritant.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef P0rt0 het volgende:
Inholland Haarlem laat ook vaak op zich wachten qua cijfers. Ik weet niet hoe het is in Alkmaar/?
En hoorde vandaag dat ze (studenten) het vervolgens op BB hebben gezet *huillachsmiley* Hoe stom kun je zijn????quote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de zin dat de cijfers op dit moment even niet geldig waren
Wat ik begreep is dat een docent per ongeluk het tentamen openbaar heeft gemaakt.
Ik vind het bij haarlem wel meevallen met het wachten op cijfers. De meeste cijfers heb ik toch wel binnen 2 weken binnen. Dat is de deadline die daar voor gesteld is geloof ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef P0rt0 het volgende:
BB zuigt aarschquote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
En hoorde vandaag dat ze (studenten) het vervolgens op BB hebben gezet *huillachsmiley* Hoe stom kun je zijn????![]()
Digitaal portfolio is véééél ergerquote:
Trendwatchingquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef kippiekippie het volgende:
Wie ben je/introduceer jezelf?
Daniëlle, 17 jaar
Wat studeer je?
Communicatie
Waar studuur je?
InHolland Rotterdam, School of Communication&Media
Welk leerjaar?
1e jaar
Chillste/wel zeer vervelendste vak?
Chillste: trendwatching
wel zeer vervelendste: Planning & Control (=economie enzo)
Foto van jezelf?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WEWGAJDN
Die enge, vieze directeur van InHolland vreet ons collegegeld op!![]()
![]()
![]()
Nouja, meer een project, je hebt er allerlei soorten lessen van, maar je kunt het trendwatcher over het algemeen wel n vak noemen... We werden ook beoordeeld als trendwatcher, conceptontwikkelaar en uiteraard op je teamrol...quote:
dat begint tegenwoordig op zaterdag alquote:Op zondag 17 april 2005 23:39 schreef karoltje het volgende:
Wat dacht je van de roostersite die STANDAARD elke zondagavond eruit ligt.
Hier ga je toch van huilen ? Zulke wanprestaties en er een lintje voor krijgen ook.quote:Lintje voor Jos Elbers
02-05-2005
Collegevoorzitter geridderd in Orde van Oranje-Nassau
Collegevoorzitter Jos Elbers is sinds afgelopen vrijdag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Elbers is geridderd vanwege ‘zijn grote verdiensten voor het onderwijs en de samenleving’. De onderscheiding werd uitgereikt door burgemeester Opstelten in het stadhuis van Rotterdam.
In zijn toespraak noemde Opstelten de grote betekenis van Elbers voor het hoger beroepsonderwijs en daarmee ook voor Rotterdam. Eerst als collegevoorzitter van de Ichthus Hogeschool, sinds de fusie van Hogeschool INHOLLAND. “U heeft de luiken open gegooid en de relatie met de stad gelegd,” zei Opstelten. “Veel projecten van studenten voor Rotterdam en de Rotterdammers zijn daarvan het resultaat. U heeft de school een plek gegeven in onze stad, zeker sinds de bijzondere nieuwbouw op de Kop van Zuid. Het gebouw is een architectonisch hoogtepunt en een aanwinst voor Rotterdam. Dat is aan uw persoonlijke inzet te danken.”
Maatschappelijke verdiensten
“Naast uw werk als collegevoorzitter heeft u uw sporen verdiend in tal van maatschappelijke activiteiten”, vervolgde Opstelten. “Voor uw partij, D66, was u onder meer tien jaar lid van Provinciale Staten Utrecht. De lijst van uw bestuurslidmaatschappen is te lang om hier te noemen. Ik licht er twee uit die uw verbondenheid met Rotterdam illustreren: het bestuur van de VNO-NCW Rotterdam en de Raad van Toezicht Rotterdam Topsport.”
Opstelten besloot zijn toespraak met de woorden: “Meneer Elbers, voor uw grote verdiensten voor het onderwijs en de samenleving heeft het Hare Majesteit behaagd u te benoemen tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau.”
Volgens het Ministerie van Binnenlandse Zaken zijn dit jaar zijn bij de Koninginnedag in totaal 3278 Koninklijke onderscheidingen verleend. Dat zijn er 133 meer dan vorig jaar. Dat komt doordat er beter onderbouwde voorstellen werden ingediend. Van de 3747 ontvangen voorstellen werden er 469 afgewezen. Het aantal ontvangen voorstellen is vrijwel gelijk aan dat van het voorgaande jaar.
In de Orde van de Nederlandse Leeuw zijn 17 personen gedecoreerd terwijl in de Orde van Oranje-Nassau 3261 personen een onderscheiding ontvangen. Op de Nederlandse Antillen en Aruba is aan 48 personen een Koninklijke onderscheiding toegekend.
Toespraak Ivo Opstelten
Bronnen: Gemeente Rotterdam/Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
De afbraak van het onderwijs/Inholland valt tegenwoordig onder de noemer grote verdiensten?quote:Elbers is geridderd vanwege ‘zijn grote verdiensten voor het onderwijs en de samenleving
Nee, afkomstig van het Inholland intranet.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:17 schreef vries750 het volgende:
@MrCrowley:
Heb je ook een link naar het artikel??
Haarlem volgens mij, zie teminste dat dat lokaal er nog staat in het oude gebouwquote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef mechatronics het volgende:
Vraagje, waar geeft inholland Werktuigbouwkunde, zitten er studenten die die studie doen, en wat vinden die ervan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:23 schreef miss_bleu het volgende:
Iedereen zo´n mooie "alles komt goed" brief gehad?
scannen die hap! doe ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef P0rt0 het volgende:
Waarom heb ik nou geen brief gehad? Wie kan hem scannen voor me?
BB rules!quote:
Oh...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Haarlem volgens mij, zie teminste dat dat lokaal er nog staat in het oude gebouw
Je krijgt hele algemene vakken bij deze opleiding.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:23 schreef yup het volgende:
Miss_Blue en porto:
Jullie doen Informatica @ inholland.
Ik wil gewoon meer over de opleiding weten.
Welke vakken krijg je allemaal ???
En over het gebouw zelf: is er ruimte om te parkeren in de buurt? Gratis parkeren in de buurt ?
Thx alvast
Oude gebouw word helemaal opgeknapt want daarboven komen studentewoningen. Dit alles is wel pas klaar in 2007 geloof ik. Alles word vernieuwd en ze zijn onwijs druk bezigquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:22 schreef mechatronics het volgende:
[..]
BB rules!
hier dan.... @ HHS
[..]
Oh...
oud, dat klinkt al niet goed
daar ga ik dus evt. niet heen zeker
Ik heb op het HvA gezeten en parkeren is idd fucking kut. Je hebt wel gratis parkeren, maar dat is 15 minuten loopafstand. Als het regent ben je dus beter af met de metro/busquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:19 schreef P0rt0 het volgende:
godver. zit een heel stuk tekst te tikken, komt er een lolbroek om mijn venster weg te klikken. Krijg ff de tering, homo!
afijn, mede omdat ik nu pissed ben, de vakken die je daar krijgt zijn in het eerste jaar heel breed. Je krijgt van alles en nog wat. Van programmeren tot bedrijfsinformatica.
Eerste jaar sux, aangezien het niveau vet hoog is (ben l33t), dus je moet er aan wennen
Daarnaast mag je naarmate je vordert je eigen vakkenpakket samenstellen
Qua parkeren is het kut. Je moet je auto 4min. loopafstand van de school zettenen het parkeren is DAN ook nog gratis ook
. Steek dat maar in je aars vieze HVA-kutnichten-school!
Onder school is een heel parkeertterrein maar die is alles toegangkelijk voor de docenten :-/ (nog!).. tevens word InhOlland Haarlem de 2de school met een eigen campus a la America
Zie het al helemaal voor me.. wedgies, party's, collegefuckfest(.com) die langs komtMiss_Bleu in de hoofdrol
Tjah ik wil eigenlijk technische vakken doen, maar ik heb geen natuur/wiskunde B1,2quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Je krijgt hele algemene vakken bij deze opleiding.
We krijgen design vakken zoals HCI en Programmeer vakken zoals HTML, DB(database), C# & ASP.net
Maar je krijgt ook Cisco (CCNA 3.1), Planning en organisatie (PVA, BIV) Studieloopbaanbergeiding, communicative vaardigheden, marketing enz enz.
Elke blok heeft een apart project wat aan moet sluiten op de lessen die gegeven worden. Vaak is dit het geval, maar soms is dat ook helemaal niet het geval. De leraren doen in iedergeval hun best om de lessen zoveel mogelijk aan te laten sluiten op het project. Op dat gebied mogen wij in Haarlem helemaal niet klagen over de leraren eigenlijk.
Parkeren zou ik niet weten. Ik weet dat er een parkeergarage onder de school zit, maar die is geloof ik niet voor leerlingen. (te belachelijk voor woorden want dat ding staat bijna altijd leeg)
Je bedoelt zeker alleen bij informaticaquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef P0rt0 het volgende:
Wiskunde is trouwens geen vereisten op InHolland!!! Dus join the club
Je studeert informatica en je hebt geen wiskunde nodig? Wat is dat voor een laag niveau danquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef P0rt0 het volgende:
Wiskunde is trouwens geen vereisten op InHolland!!! Dus join the club
Afhankelijk vanwaar jij woont in Geuzenveld (kennen wij elkaar?) neemt ge:quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:51 schreef yup het volgende:
Met wat ga jij eigenlijk porto?
Auto ?
Fiets? Brommer ? Motor ?
Bus(sen)? (zoja welke?)
Volgens mij komt bus 80 er toch ?
En zit het in Haarlem centrum, of dichtbij de N200 ? (ik ben nooit bij die school geweest...)
Tjah voor mij is bereikbaarheid een zeer belangrijk issue... De HvA, tering dat duurde pas lang om te komen, geografisch gezien is het niet echt ver, maar TERING het duurde lang om er te komen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Afhankelijk vanwaar jij woont in Geuzenveld (kennen wij elkaar?) neemt ge:
-situatieschets: Je moet om 8:45 beginnen-
1- staat om 7.30 op.
2- je pakt de bus om 8.00 ; de bus 192 richting sloterdijk
3- je komt om 8.10 aan op sloterdijk. Spoor 6 pak je de intercity richting Haarlem. Deze komt op sloterdijk om 8.16 aan, en op Haarlem kom je om 8.24 aan.
4- Omdat God blijkbaar heeft geneukt, heeft hij de aansluiting ook perfect gemaakt; de trein richting InHolland vertrekt om 8.29 (en om x.59. Altijd om de 30min).
5- Je arriveerd om 8.32 op het treinstation achter/naast InHolland. Vanaf daar is het stipt 5min lopen.
6- Je staat in skool om 8.37
De route lijkt verdomd veel, maar is het niet.
Met de auto is het nog makkelijker. Je rijd gewoon richting Haarlem... zoek maar op Map24.nl de route![]()
Je auto parkeer je dus bij het treinstation bij school, aangezien buurtbewoners hebben geklaagd dat de scholieren hun parkeerplekken naar de kloten gingen. Mededeling aan alle oudjes: STERF!
Afijn, je auto parkeer je dus bij het treinstation. Tis vrij parkeren in de hele omgeving, except bij sckool. Hoe dan ook.. of je nou 5min moet lopen omdat je met de trein bent gekomen of met de auto.. het blijft heerlijk in de buurtAls ik met de auto kom, dan staat hij altijd in een kakker-straat (daar word nooit gejat
)
Heb ik je genoeg geinformeerD?
OMGquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Afhankelijk vanwaar jij woont in Geuzenveld (kennen wij elkaar?) neemt ge:
-situatieschets: Je moet om 8:45 beginnen-
1- staat om 7.30 op.
2- je pakt de bus om 8.00 ; de bus 192 richting sloterdijk
3- je komt om 8.10 aan op sloterdijk. Spoor 6 pak je de intercity richting Haarlem. Deze komt op sloterdijk om 8.16 aan, en op Haarlem kom je om 8.24 aan.
4- Omdat God blijkbaar heeft geneukt, heeft hij de aansluiting ook perfect gemaakt; de trein richting InHolland vertrekt om 8.29 (en om x.59. Altijd om de 30min).
5- Je arriveerd om 8.32 op het treinstation achter/naast InHolland. Vanaf daar is het stipt 5min lopen.
6- Je staat in skool om 8.37
De route lijkt verdomd veel, maar is het niet.
Met de auto is het nog makkelijker. Je rijd gewoon richting Haarlem... zoek maar op Map24.nl de route![]()
Je auto parkeer je dus bij het treinstation bij school, aangezien buurtbewoners hebben geklaagd dat de scholieren hun parkeerplekken naar de kloten gingen. Mededeling aan alle oudjes: STERF!
Afijn, je auto parkeer je dus bij het treinstation. Tis vrij parkeren in de hele omgeving, except bij sckool. Hoe dan ook.. of je nou 5min moet lopen omdat je met de trein bent gekomen of met de auto.. het blijft heerlijk in de buurtAls ik met de auto kom, dan staat hij altijd in een kakker-straat (daar word nooit gejat
)
Heb ik je genoeg geinformeerD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |