Maar hoe zit het nou met die ervaren linkerarm van je? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:11 schreef Manias het volgende:
infectie?
Een echte vent let niet op ogen, die let op tieten!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:11 schreef wizarddragon het volgende:
Okay ik was het vergeten te vertellen... ze had geile en zwoele ogen..
Oh! Als je mazzel hebt kan je het wat hoger onder de kussens doen dan krijg je geen last. En anders je bovenarm voor je leggen tussen jullie in evt onderarm naar je andere zij toe dat werkt primaquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met die ervaren linkerarm van je? Nou? Nou?
Ogen was ook figuurlijk bedoeld..quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een echte vent let niet op ogen, die let op tieten!
Tenzij er een camel toe in het spel isquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een echte vent let niet op ogen, die let op tieten!
Ga weg, verrader!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ogen was ook figuurlijk bedoeld..
o kut, 1096 jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:16 schreef Nuvole het volgende:
Dit had dus [GAYND] 1096 moeten zijn. <<< Oproepje aan de heer Breuls >>>
En die linkerarm, daar is geen oplossing voor.
Maar wat doe die voorste meneer met zijn rechterarm?![]()
Die zorgt voor een gewenste bloedtoevoer, dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:16 schreef Nuvole het volgende:
Maar wat doe die voorste meneer met zijn rechterarm?![]()
Hmmm...quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:15 schreef Manias het volgende:
[..]
Oh! Als je mazzel hebt kan je het wat hoger onder de kussens doen dan krijg je geen last. En anders je bovenarm voor je leggen tussen jullie in evt onderarm naar je andere zij toe dat werkt prima*spoonerdespoon*
Ik d8 dat homo's zo openminded zijn ? Nee dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga weg, verrader!
UIT dit topic!!!
Mjah... Of je wisselt om en zadelt je medespoon met het probleem op.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:15 schreef Manias het volgende:
[..]
Oh! Als je mazzel hebt kan je het wat hoger onder de kussens doen dan krijg je geen last. En anders je bovenarm voor je leggen tussen jullie in evt onderarm naar je andere zij toe dat werkt prima*spoonerdespoon*
Zal'k wat workshops opzetten en gaan touren!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hmmm...
Bestaan er overzichtelijke, educatieve afbeeldingen van deze techniek? Want zo begrijp ik het niet helemaal...![]()
![]()
Laat eens maar wat standjes zien, beav, we zijn benieuwd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
Met plaatjes?!.
Niet als mijn poezelemoepsje me verraad!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik d8 dat homo's zo openminded zijn ? Nee dus![]()
Zohee, dat kon ook wel wat minder oorverdovend, he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
o kut, 1096 ja
MODJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ik ben hier om wat te leren. Niet om het voor te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:22 schreef G_E het volgende:
[..]
Laat eens maar wat standjes zien, beav, we zijn benieuwd..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben hier om wat te leren. Niet om het voor te doen..
Het is al zo lang geleden dat ik soms bang ben dat ze ondertussen de regels veranderd hebben..
Hoezo verraad ik je dan.. Als ik een vrouw wil, dan neem ik toch een vrouw?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als mijn poezelemoepsje me verraad!!
Ons drama queentje had net zo goed even subtiel op de topic report knopje kunnen klikken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zohee, dat kon ook wel wat minder oorverdovend, he?
Ik vind het ook vervelend van dat nummerke, maar nu zijn we allemaal aan één kant doof de komende dagen.![]()
Let's not and say we did.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:25 schreef Manias het volgende:
[..]misshcien kan jij dan even desmond op andere gedachten brengen hebben jullie allebei wat
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen... en dromen over pepers met creamcheese
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:20 schreef G_E het volgende:
[..]
Die zorgt voor een gewenste bloedtoevoer, dat is iets heel anders..
Wordt dit dan het vervolg op de reeks (!) "Huishouden met G_E" ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:21 schreef Manias het volgende:
[..]
Zal'k wat workshops opzetten en gaan touren!
Creatief met Creamcheesequote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Wordt dit dan het vervolg op de reeks (!) "Huishouden met G_E" ?
"Beter In Bed met Manias en G_E"
![]()
Truste.. LAATOOJAAquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef Ang3l het volgende:
Truste Sjenaajaa!
Truste Biejonsee!
Truste rest!
Trustuh latooja!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef Ang3l het volgende:
Truste Sjenaajaa!
Truste Biejonsee!
Truste rest!
Zou hier ook een geel doekje aan te pas komen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Wordt dit dan het vervolg op de reeks (!) "Huishouden met G_E" ?
"Beter In Bed met Manias en G_E"
![]()
hmmm! *idee noteer*quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou hier ook een geel doekje aan te pas komen?
In de categorie 'Attributen' .quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou hier ook een geel doekje aan te pas komen?
EY ik was de cursusleider jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
In de categorie 'Attributen' ..
Is de cursusleider 'm nou gesmeerd?
Ja, van deze cursus, maar ik bedoelde die jongen met de Gele Doekjes.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:34 schreef Manias het volgende:
[..]
EY ik was de cursusleider ja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:36 schreef Manias het volgende:
nee nee je moet wachten op het boek, de booksigning tour en daarna mijn leerstoel! DAN komt de presentatie!
Brad pitt zal mij natuurlijk spelen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik wacht wel op de film.
Zoals ik al zei: ik wacht wel op de film.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:38 schreef Manias het volgende:
[..]
Brad pitt zal mij natuurlijk spelen!
En wie moet daarin spelen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik wacht wel op de film.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En wie moet daarin spelen dan?
Zou die nou net als met de vorige cursusheel braaf een heel stuk zitten typen
, dat er dan straks ineens staat?
Ik neem alléén genoegen met Jude Law.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik wacht wel op de film..
Achteraan aansluiten graag.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik neem alléén genoegen met Jude Law.![]()
Meneer Verwachtingen verricht op dit moment het nodige onderzoekswerk om binnenkort de cursus geheel vanuit de praktijk te kunnen belichten?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen.
Ik vermoed dat de heer Verwachtingen met Hele Andere Dingen bezig is.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:45 schreef Manias het volgende:
AS I SAID Brad Pitt en GEEN ANDER! HA! (met verplichte homoscene met justin timberlake Jude Law/Colin Farrell natuurlijk)
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht* wordt er nu van mij verwacht dat ik nu plaatjes ga zoeken van The Law en meneer Farrell?.
16 over 2?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:14 schreef Manias het volgende:
het is.
17!quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
16 over 2?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
.... er zit nu een kindje al een kwartier lang WAWAWAWAWAWAWAWAWAWA te doen...![]()
het is gewoon een complot!allemaal kindjes door waxxer ingehuurd om mij te dwarsbomen
Het is de verschrikkelijke kleutermaffia.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
.... er zit nu een kindje al een kwartier lang WAWAWAWAWAWAWAWAWAWA te doen...![]()
het is gewoon een complot!allemaal kindjes door waxxer ingehuurd om mij te dwarsbomen
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, van deze cursus, maar ik bedoelde die jongen met de Gele Doekjes.
Vanmiddag ook 1 bij ons..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik word geen ouderquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:22 schreef Manias het volgende:
ahh blubber en vlarp zullen zulke lieve ouders worden
Als ik handboeien, knuppels en kettingen mag gebruiken is het goedquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef Manias het volgende:
ik wil wel ouder worden denk iken dan mag ome herbie later oppassen om mn chineesje/afrikaantje
LOL
nee nee nee alleen maar timeouts en in de hoek staan (van jouquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik handboeien, knuppels en kettingen mag gebruiken is het goed
Laat maar danquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:42 schreef Manias het volgende:
[..]
nee nee nee alleen maar timeouts en in de hoek staan (van jou)
Jer!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:41 schreef Jerruh het volgende:
vlarpske!!!alles goed eej?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jer!
Mja, 't is oke... ziekjes daar?
ooknialsikjebetaal?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat maar dan
Dan moeje vet betalen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ooknialsikjebetaal?
k zal vast gaan sparenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moeje vet betalen!
Je mag het ook zo wel geven hoor....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef Manias het volgende:
[..]
k zal vast gaan sparen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:18 schreef Manias het volgende:
beaver nice avatar![]()
![]()
![]()
*scherm afveeg*quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:32 schreef Vlarp het volgende:
*nies*
Jaja ik zag dat wel... een traantjequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:33 schreef Manias het volgende:
[..]
*scherm afveeg*
woeii satc time!
Tssssh ...quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jaja ik zag dat wel... een traantje![]()
![]()
Wa's dat voor woord?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:06 schreef tech het volgende:
*hoest* Mijn bronchiën reutelen
ajuu!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
zeg niet dat het rbabants is of ik slA!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wa's dat voor woord?
't is vast brabantsquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg niet dat het rbabants is of ik slA!.
reu·te·len (onov.ww.)quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is vast brabants
De actie die ik beschreef was 1. De beschrijving zelf was om te 2.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
reu·te·len (onov.ww.)
1 rochelend ademen => rochelen
2 zeuren, zaniken
Ik denk dat het nummer 1 is![]()
Hee Jerrequote:Op dinsdag 30 november 2004 21:28 schreef Jerruh het volgende:
hey markske.
alles goei?.
Tsja had ik ergens in een spoilertopic gelezen en vandaag bevestigd.. Beetje een domper. Ach ja het wereldje draait nog door hoor.. en janken magquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:25 schreef Manias het volgende:
Hij heet gewoon John!!!!
toch medelijden, maar das meer omdat je een vriend bentquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hee Jerre
nope best wel behoorlijk kut...maar daar heb ik het zelf naar gemaakt dus ik hoef geen medelijden of wat dan ook![]()
En met jou behalve het ziek zwak en misselijk gedeelte??
Ach het toch belangrijk om daar duidelijk en open over te zijn. En dat je nu weet dat je t allebei niet hebt dan is dat toch alleen een geruststelling!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toch medelijden, maar das meer omdat je een vriend bent.
ja hier is alles wel goed. Sinds ik met ruud heb, hebben we het ook voer soa'snie omdat we het hebben maar gewoon omdat hij bang is da het toch ergens vandaan is gekomen, dus ik meteen me sexologie nagetrokken en ik KAN het gewoon niet hebben
. en hij ook niet dus da zit goed
psies.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach het toch belangrijk om daar duidelijk en open over te zijn. En dat je nu weet dat je t allebei niet hebt dan is dat toch alleen een geruststelling!
Neeh niet zo'n zin om het er nu over te hebben....ik ga het zelf eerst maar eens oplossen. Maar we hebben het er nog overquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies.
maar wat is er dan aan de hand (msn?)
Hehe kan ik wel begrijpen dat het sentimenteel is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Bwuh ik zat echt bijna te janken toen Charlotte te horen kreeg dat ze een kindje kon adopteren....damn wat ben ik toch een sentimentele zak
komt goed, kerel, misschien kom ik volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Neeh niet zo'n zin om het er nu over te hebben....ik ga het zelf eerst maar eens oplossen. Maar we hebben het er nog over
Je bedoelt de Orangerie neem ik aanquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt goed, kerel, misschien kom ik volgende week vrijdag.
heheh, als ik vervoer heb en ruud me niet claimt, kom ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Je bedoelt de Orangerie neem ik aan
Ik ga ook proberen er dan te zijn....lijkt me tof je eindelijk weer eens langer te zien dan vijf minuten op Utrecht Centraal
Whaha zeg maar tegen Ruud dat ik ook eindelijk wel weer eens recht heb op wat Jerruh quality time als ie je probeert te claimenquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heheh, als ik vervoer heb en ruud me niet claimt, kom ik.
en dan zal het idd langer duren dan 5 minuten.
Zei je dat vorige keer ook niet?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*wderom weer niet komt.*
Klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zei je dat vorige keer ook niet?
Dan houd ik er rekening mee...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt.
whehehequote:Op dinsdag 30 november 2004 21:49 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Whaha zeg maar tegen Ruud dat ik ook eindelijk wel weer eens recht heb op wat Jerruh quality time als ie je probeert te claimen
Ik zou er geen moeite voor doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan houd ik er rekening mee...
Tuurlijk, denk je dat ik alleen kom?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Neem je vriendje anders maar mee, wil hem weleens ontmoeten
Ik had het tegen Jerre maar jij mag de jouwe ook meenomen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk je dat ik alleen kom?
moet ie wel uit winschoten komenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Neem je vriendje anders maar mee, wil hem weleens ontmoeten
Life's a bitchquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff Ik ben zooo zielliiiig in mn eeeeentje
EN nu gaat de leuke jongen die k zou gaan daten weer trug naar zn ex waarschijnlijk
Nou misgelopen.. aan mij mis je niks hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik had het tegen Jerre maar jij mag de jouwe ook meenomen hoor
Ik had trouwens begrepen dat wij elkaar vorige maand misgelopen waren
Nou dat wil ik altijd zelf nog bepalen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou misgelopen.. aan mij mis je niks hoor.
my life sucksquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Life's a bitch![]()
Je hebt de eerste keer al de goede keuze gemaakt. Waarom van mening veranderen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou dat wil ik altijd zelf nog bepalen hoor![]()
Goed planquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
mark: t wordt maria-tijd!
vind ik.
yeah! inclusief nachtje tivoli!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:17 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed plan
Avondje/nachtje winkel van sinkel/tivoli![]()
Ik ga dr bellen van de week om wat af te spreken en dan laat ik het je horen!
Ik kijk mensen tenminste in hun gezichtquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verbaasinwekkend trouwens dat je in zo'n relatief kleine ruimte mensen die je van gezicht kent heel erg weinig tegenkomt. Zelfs als je over de menigte heen (kan)* kijk(t)(en).
*toch Vlarp en Bart?
Jouw moeder is een cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mn moeder vind Kill Bill 2 grof en k moest m uitzetten..NOUJA!
Het is maar goed dat je dr deel 1 niet eerst hebt voorgeschoteldquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
erg he? Snap nou niet dat je KB 2 grof vind pff
Kill Bill 2 was nog best behouden en tikkeltje saaier in vergelijking met deel 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mn moeder vind Kill Bill 2 grof en k moest m uitzetten..NOUJA!
Ok, je hebt gelijk. De kin is ook een deel van het gezicht.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk mensen tenminste in hun gezicht
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Quentin Tarantino's wens om een slaapverwekkende gehypte sequel vol met merchandise te maken is dus enigszins gelukt.
Tsja kan ik niks aan doen. Dat was zijn quote.. Hij wilde gewoon deel 2 saaier maken (maar wel vol met merchandise, etc) dan deel 1 en kijken of ie mee kon gaan met de massahype die eromheen was ontstaan..quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik zapte erdoorheen net.. Best wel lachen. Vroeger was er zo'n Engelse versie op net5(fightschool(?)) d8 ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef Ang3l het volgende:
*Hetero doe*
Fightmasters is best cool
ik heb ze beide niet gezien en ik vraag me af of ik dan ook wat mis ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vond deel 1 super en deel 2 bagger
Geen ideequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zapte erdoorheen net.. Best wel lachen. Vroeger was er zo'n Engelse versie op net5(fightschool(?)) d8 ik.
deel 1 heeft gewoon mooie gevechten enzoquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:33 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ze beide niet gezien en ik vraag me af of ik dan ook wat mis ?
Uitslag van het onderzoek naar de uitslag of iets anders?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh, binenkort weer trug naar de dokter voor uitslag enzo.
k heb al lange tijd last van keel, dan wee rgezwollen dan weer pijn, dan weer minder enzo, en ben gister naar de dokter geweest en die zag wel dat er iets mis was, ruwe keel, vooral bij amandelen veel raar weefsel enzo. ze gaan me binnenkort melden of ik naar ziekenhuis moet of niet. soort van uitslag ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uitslag van het onderzoek naar de uitslag of iets anders?
Hmm en in je hoofd ga je toch niet van het ergste uit?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
k heb al lange tijd last van keel, dan wee rgezwollen dan weer pijn, dan weer minder enzo, en ben gister naar de dokter geweest en die zag wel dat er iets mis was, ruwe keel, vooral bij amandelen veel raar weefsel enzo. ze gaan me binnenkort melden of ik naar ziekenhuis moet of niet. soort van uitslag ofzo.
Op de markt wezen winkelen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:41 schreef Manias het volgende:
wat zijn die nederlandse wijven toch lomp zeg
nee hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm en in je hoofd ga je toch niet van het ergste uit?
Althans naar mijn mening vond ik dat de vechtscenes in deel 1 gestructureerder waren en geinspireerd op Game of Death van Bruce Lee. Maar qua totale beeld (dankzij de settings ook) kwam deel 1 ook scherper/helder in beeld over dan deel 2. Althans ik vond de contrasten heel mooi, vooral tijdens eindgevecht. Deel 2 is ook wel een aanrader door de verschillende camerastandpunten en belichting om te zien. Alleen het wordt wat sentimenteler en op een aantal momenten eindeloze gezeur/dialogen zoals we in een Tarantino's film kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vond deel 1 super en deel 2 bagger
Omdat daar niks mee isquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom luister ik nou al de hele avond naar Jamie Cullum?
sorry, k heb uiensoep gegetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ruik een UVA student.
Omdat ze pak en beet 3 goede nummers hebben en dat de stopknop van je cdspeler is afgebroken?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Omdat daar niks mee is
Maar waarom luister ik nu al de hele avond naar Duran Duran
Ja.. ik kijk altijd voor de leut naar films.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:48 schreef Jerruh het volgende:
kijk je nog wel es voor de leut films, wiz?
...zonder ze te analyseren?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.. ik kijk altijd voor de leut naar films.
Doe ik meestal achteraf.. Dan gaat er een filmpje/lijstje in m'n hoofd draaien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...zonder ze te analyseren?
Irritant hequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe ik meestal achteraf.. Dan gaat er een filmpje/lijstje in m'n hoofd draaien.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pepertjes met creamcheesequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
*CREAMCHEESE*
Ach ja.. tis beter dan de supply chain, business engineering's structuren en balance sheets in je hoofd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Irritant he
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:53 schreef Manias het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pepertjes met creamcheese
dan heb je de goede opleiding gekozenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe ik meestal achteraf.. Dan gaat er een filmpje/lijstje in m'n hoofd draaien.
Gisteren:quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan heb je de goede opleiding gekozen.
wat moet je deze week nog gaan kijken?
Dat is toch juist ook 1 van de leuke dingen van films kijken?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...zonder ze te analyseren?
Oeh jammie jammie jammie! Gimme sammie!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:53 schreef Manias het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pepertjes met creamcheese
Ik schaam me dood om te zeggen dat ik van hem alleen Psycho en Rear Window heb gezienquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Vertigo
Die heb ik gekeken tijdens de Hitchcock cursus en is meteen één van m'n favo films geworden
nou soms is het ook gewoon leuk om te zeggen: dit was een supergave film, punt. zonder te zeggen van: nou dit is niks, dat klopte niet, dat klopte niet blablabla. ik bedoel; je hebt kijken en analytisch kijken en soms moet je ook dingen gewoon met een korrel zout kunnen nemenquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch juist ook 1 van de leuke dingen van films kijken?
Napraten en analyseren? Moet je natuurlijk wel films kijken die de moeite waard zijn OM over na te praten... dus gen Steven Seagal's
Homos only! Sorryquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh jammie jammie jammie! Gimme sammie!
Idd een aparte film van Hitchcock, qua beeld, acteerwerk en muziek/sound. Kim Novak is echt een topactrice in haar dubbelrol.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Vertigo
Die heb ik gekeken tijdens de Hitchcock cursus en is meteen één van m'n favo films geworden
Biejonsée LAATAAVIA jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:08 schreef Manias het volgende:
[..]
Homos only! Sorry
en dat geldt ook voor jou biejonseé!!!
Analytisch kijken wil niet zeggen afkraken over dingen die niet kloppen. Kan ook juist zijn over dingen die heel mooi waren zoals karakters, camera werk, diepgang etc.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou soms is het ook gewoon leuk om te zeggen: dit was een supergave film, punt. zonder te zeggen van: nou dit is niks, dat klopte niet, dat klopte niet blablabla. ik bedoel; je hebt kijken en analytisch kijken en soms moet je ook dingen gewoon met een korrel zout kunnen nemen.
Die schijnt echt extreem goed te zijn hequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l mag k mee naar Open Water?
Die hele homo-erotische lading zou ik maar met een korrel zout nemen hoor. Zijn nog verhitte discussies over geweest tijdens ons werkcollege over dat vak vorig jaar. Best veel studenten vonden het nogal ver gezocht en ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd een aparte film van Hitchcock, qua beeld, acteerwerk en muziek/sound. Kim Novak is echt een topactrice in haar dubbelrol.
Nu nog Rope zien.. schijnt een homo-erotische lading te hebben volgens de documentaire-film "The celluloid Closet".
Wa'evah biatch!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Biejonsée LAATAAVIA ja
joh, maar je kan toch gewoon naar een film gaan voor de fun en gewoon kunnen zeggen: het was cool, of het was kut, zonder verder diep in te gaan op stijlfiguren of wa dan ook? DAT bedoel ik dus je hebt film kijken en analyseren...quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Analytisch kijken wil niet zeggen afkraken over dingen die niet kloppen. Kan ook juist zijn over dingen die heel mooi waren zoals karakters, camera werk, diepgang etc.
O je bedoelt de verstand op nul films? Ja hoor, af en toe. Maar ik heb zelf liever een film waar ik naderhand nog over na moet denken dan een makkelijke popcorn film. Maar ook die zie ik af en toe graag hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
joh, maar je kan toch gewoon naar een film gaan voor de fun en gewoon kunnen zeggen: het was cool, of het was kut, zonder verder diep in te gaan op stijlfiguren of wa dan ook? DAT bedoel ik dus je hebt film kijken en analyseren...
Ja ik heb een fragment gezien. Volgens mij genoten ze meer van (ver)moorden dan vanelkaar. Kan.. heb ik soms ook weleensquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die hele homo-erotische lading zou ik maar met een korrel zout nemen hoor. Zijn nog verhitte discussies over geweest tijdens ons werkcollege over dat vak vorig jaar. Best veel studenten vonden het nogal ver gezocht en ik ook eigenlijk
Wel een toffe film Rope!
nou bij kill bill 1 had ik mijn verstand ook gewoon op 0 hoor. gewoon lekker kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt de verstand op nul films? Ja hoor, af en toe. Maar ik heb zelf liever een film waar ik naderhand nog over na moet denken dan een makkelijke popcorn film. Maar ook die zie ik af en toe graag hoor
Mee eensquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt de verstand op nul films? Ja hoor, af en toe. Maar ik heb zelf liever een film waar ik naderhand nog over na moet denken dan een makkelijke popcorn film. Maar ook die zie ik af en toe graag hoor
Sweetquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik heb een fragment gezien. Volgens mij genoten ze meer van (ver)moorden dan vanelkaar. Kan.. heb ik soms ook weleens
Hehe kheb heel HP trilogy niet eens gezien..quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:15 schreef creno het volgende:
ik vond harry potter 3 leuk
![]()
Ik. Miss Breezah nr 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:17 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mee eens
Ik snap ook niet dat sommige mensen en met name veel van m'n medestudenten alleen maar filmhuisfilms willen zien
Ik bedoel een Lindsay Lohan film....wie kan dat nou weerstaan![]()
AMEN!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:17 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mee eens
Ik snap ook niet dat sommige mensen en met name veel van m'n medestudenten alleen maar filmhuisfilms willen zien
Ik bedoel een Lindsay Lohan film....wie kan dat nou weerstaan![]()
Ik vind dr geweldigquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. Miss Breezah nr 1
Ik erger me al als ze het beeld in komt giechelen
Ok Freaky Friday was enigszins te pruimen... voor one time only.
Dat is ECHT niet vanwege d'r memmen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik vind dr geweldig
Toch jammer dat ze nooit serieus genomen zal worden in Hollywood en gedoemd is de rest van haar leven in (tiener)comedies moet spelen alleen maar omdat ze van die enorme memmen heeft
Ik vond haar in Meangirls wel schattig (de film vond ik stiekum ook leukquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. Miss Breezah nr 1
Ik erger me al als ze het beeld in komt giechelen
Ok Freaky Friday was enigszins te pruimen... voor one time only.
JAAAAquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind dat K-Otic weer bij elkaar moet komen...ik mis ze
Hou op..je smaak is echt precies de mijne..quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie is er ook alweer naar een K-Otic concert geweestquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:23 schreef Jerruh het volgende:
ik niet.
echt waar ???quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rachel doet mee aan t Songfestival![]()
yup ze zit bij de laatste 24!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:24 schreef creno het volgende:
[..]
echt waar ???
ff verbaasd benquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wie is er ook alweer naar een K-Otic concert geweest![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Sorry maar ik heb de irritante eigenschap de meest kleine kutdetailtjes over mensen te onthouden die ik later misschien nog eens tegen ze kan gebruikenquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ff verbaasd ben
ja ik.
onder invloed.
één concert, ik ben er op drie geweest hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wie is er ook alweer naar een K-Otic concert geweest![]()
als je nog amar van me houdt mag dat van mijquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb de irritante eigenschap de meest kleine kutdetailtjes over mensen te onthouden die ik later misschien nog eens tegen ze kan gebruiken![]()
idd ja.. ik vond haar best... lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Bouchra had wel een leuk pijpsmoeltje jah![]()
Ik vond die tweede cd eigenlijk beter
Altijd...dat weet je tochquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je nog amar van me houdt mag dat van mij.
.
vind ze allebei super maar 1 was iets sterkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Bouchra had wel een leuk pijpsmoeltje jah![]()
Ik vond die tweede cd eigenlijk beter
You wish!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
Khad bulletproof cd.. (damn, what was I thinking?). Volgens mij was ik into Bouchra ofzo..![]()
Geef Rachel groot gelijk..quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bouchra..als dr 1 niet kon zingen ahhahaha
kan me nog een incident goed herinneren op Pepsi Pop toen ze a/d haal ging met Kian (Westlife) ..Rachel zei toen tegen haar:
Dump Jamie (Westland) en ga voor Kian..daar ligt t echte geld
whahhaa
Eng maar dan in combinatie met een lik-smiley.......apartquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vind ze allebei super maar 1 was iets sterker
al blijft Amazed ERG mooi...
btw MM jij bent eng![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef creno het volgende:
ik had ze beide
solo van rachel op cd2 was mooi
Ja eng dat je zo dezelfde smaak heb hahaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eng maar dan in combinatie met een lik-smiley.......apart
Geen idee wie Kian is en geen idee wat Westland is en dus ook geen idee wie die Jamie isquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geef Rachel groot gelijk..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wa'evah biatch!
je kent me tochquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Altijd...dat weet je toch![]()
Damn je blijft wel om aandacht vragen hequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef Waxxer het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa
hai
die zie k zondag weer.. echt dat HAAR maakt m zo vies maar voor de rest is ie best lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Geen idee wie Kian is en geen idee wat Westland is en dus ook geen idee wie die Jamie is
Maar ik ben al verliefd op Brian McFadden dat scheelt![]()
Ik vond die gast wel lachen bij Jensen.. Vooral zijn hand-ruk trucje..quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Geen idee wie Kian is en geen idee wat Westland is en dus ook geen idee wie die Jamie is
Maar ik ben al verliefd op Brian McFadden dat scheelt![]()
Ga's terug de sling in jij!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:31 schreef Manias het volgende:
[..]
Nee hij is nu veel lekkerder met zn zwerverhaar en zn baardgroei...een echte ventquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die zie k zondag weer.. echt dat HAAR maakt m zo vies maar voor de rest is ie best lekker
Nou, ik groet gewoonquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Damn je blijft wel om aandacht vragen he
Kheb nog een kaartje over..gaat gij mee?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee hij is nu veel lekkerder met zn zwerverhaar en zn baardgroei...een echte vent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |