quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Heavenswoman, daar had ik me ook zo op verheugd maar ik krijg bijna nietsZielig he
Ja gaaf hequote:Op woensdag 1 december 2004 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Wat een leuke dingen krijg je allemaal, Tex
Dat was ikquote:Op woensdag 1 december 2004 10:09 schreef Martineke het volgende:
goedemorgen
weet niet meer wie het vroeg, ik geloof Githame verlof bevalt tot nu toe wel hoor, ik hou me beetje bezig met fotoboeken inplakken (zijn er 4), zo heb ik wat te doen, vriendlief helemaal blij dat fotoos worden ingeplakt
niet meer als wat je al doet, omdraaien naar je andere heupquote:ik heb vann8 echt niet fijn geslapenwe slapen in de woonkamer aangezien ze nog bezig zijn op de slaapkamer,gang,hal en badkamer (vandaag laatste dag geloof ik), maar beneden slaapt niet zo fijn als boven, kheb tegenwoordig een vriendje die om half 6 al wakker ligt en niet meer kan slapen
onbewuste spanningen misschien?? en verder heb ik als ik wakker word standaard een zere buik
ben er al achter dat dat echt eraan ligt dat ik moet plassen, daarna trekt het weg nml
en ik slaap op me linkerzij altijd, word nu al 2 dagen wakker vd pijn in me linkerheup
dan draai ik om en ga op de rechterkant liggen (na buik aangespannen te hebben met omdraaien wat ook alweer zeer doet), en dan word ik ook weer wakker vd pijn in me rechterheup
volgens mij word ik te zwaar of zo voor me heupen, of iemand een andere suggestie?
quote:en dan heb ik nog niet verteld dat ik gedroomd heb dat ik werd onderdrukt door een chinese lilliputter, en ik me niet liet onderdrukken want dat zit niet in mijn karakter, dus vette ruzie. en dan ook nog eens dat vriendlief naar een prostituee ging en ik het nog goed vond ook![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:11 schreef heavenswoman het volgende:
AnnieB al langsgewaaid ergens??
Het valt mij ook behoorlijk tegen die afstandelijkheid , maar hoe heb ik ook ooit kunnen denken dat ze wel die intesse zou hebben voor d'r kleinkind?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe jammer is dat he als ze niet meeleven, juist de zwangerschap van haar dochter zou toch een hele bijzondere periode moeten zijn.
Inderdaad verstandelijk hechten maar niet met je hart.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Echter wat ik nu heb met Jolie, dat betekent zoveel. Het betekent dat houden van bestaat, dat ik er alles aan zal doen om haar gelukkig te maken. Dat ze niet dezelfde problemen zal krijgen, dat ze zal weten wat het is om lief te hebben en om geliefd te zijn. Dat mijn eigen bestaan niet meer ontkent wordt. Dat zal bij jou ook komen. Echt waar![]()
Ik zal straks even uitgebreider reageren op je, ik weet hoe het is om je zo te voelen. Ik ga nu ff Jolie eten geven en daarna de stad in (Sint...) maar ik kom er daarna nog even op terug. Want echt het is onnodige angst, het zit in je!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Inderdaad verstandelijk hechten maar niet met je hart.
Bij de quote brak ik even helemaal.
Soms ben ik zo bang , zo bang dat ik net zoals mijn moeder ben.
Dat als onze gup er is de geschiedenis zich gaat herhalen , dat het me zo tegen gaat vallen dat ouderschap en dat ik het niet waard ben om een kind te mogen opvoeden.
Dat ik mijn kind dezelfde pijn zal bezorgen als die ik heb gekend.
Aan de andere kant weet ik hoe het niet moet en wil ik er alles aan doen om het naar eer en geweten goed te doen , anders te doen.
Inderdaad lief te hebben en duidelijk maken hoe welkom hij/zij is.
Xanthe, ik herken dat gevoel zo goedquote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Xanthe het volgende:
Soms ben ik zo bang , zo bang dat ik net zoals mijn moeder ben.
Ja begreep m nog hahaha , zo reageerde ik ook...quote:Op woensdag 1 december 2004 12:29 schreef kozakken het volgende:
sorry Xanthe, bedoelde eigenlijk gewoon je schoonouders. (dus dan opa en oma van je ukkepuk)
snap je 'm nog?![]()
trekt zich nu maar even terug![]()
Thanx, maar morgen ben ik net de hele dag weg..quote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Anitra het volgende:
tex, morgen moet ik in Utrecht zijn, bij het gak, ik kan dan eventueel wel de doos meenemen
Ik heb de laatste tijd ook overal pijn als ik wakker word. Niet perse m'n heupen, maar ook m'n rug bijvoorbeeld. Als ik een tijdje uit bed ben gaat het vrij snel weer over. Maar ja, om nou midden in de nacht uit bed te gaan is ook weer zowat hequote:Op woensdag 1 december 2004 10:09 schreef Martineke het volgende:
dat was mijn verhaal
Ja nu nog maar ruim 2 uur wachten voor het volgende pakjequote:Op woensdag 1 december 2004 10:17 schreef Githa het volgende:
Tex, ]
ohw, gelukkig heeft die vriend niks ernstig![]()
11.00 u is idd knap texmaaruh het is natuurlijk wel zo, hoe langer je wacht hoe korter het duurt voor het volgende pakje open mag
![]()
Spijkerjasjes met een bodywarmer zijn zoooooo stoer![]()
Ik heb vorige week van mijn zus een bomberjack gehad met zo'n muts en alles ernaan![]()
![]()
Dat mag je zeker toevoegen, want zo ongewoon als het allemaal lijkt is het heel gewoon!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:31 schreef kozakken het volgende:
Lieve Luchtbel.Je omschrijft het zo mooi.
voor jou en Jolie.
Mag ik daar als "gewone mama met veel gewoner verleden" nog iets aan toevoegen vanuit mijn perspectief:
Ik heb ook heel veel twijfels gehad gedurende mijn zwangerschap. Kan ik wel... Wil ik wel... durf ik wel... Kan ik ons kindje wel opvoeden? Ben ik wel goed genoeg voor deze uk? breek ik niet onder de spanning?
Maar zo'n kleintje houdt van je vanaf het moment dat het er is. Je hoeft alleen nog maar verder in te vullen hoe je wilt dat je bent. (lukt niet altijd, maar je hebt je eigen leidraad gesteld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |