quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk lily, zo te horen heb je er zin in![]()
Vorige week zaterdagnacht had ik ook zo'n ENORME kramp in m'n buik (dat was nog wel tien graadjes erger dan gisteravond) maar dat was linksonderin...en het duurde écht ongeveer twintig minuten voordat het weg was gezakt. Het zakte langzaam weg, net als bij een wee, maar ik dacht minstens dat ik een maagbloeding had of zo...weet ik veel...écht raar hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:04 schreef texelonia het volgende:
Hmm vaag. Ik nam aan dat het niet echt iets met de zwangerschap te maken had als in voorweeën of wat dan ook, omdat de vorige keren dat er wat gebeurde in m'n buik, was dat juist onderin m'n buik. Maar kan het verder ook helemaal niet plaatsen die pijn nee.
En ben vandaag precies 37 weken ja
misschien als je het andersom had gedaan dat dat duidelijker was geweest jonnetje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:34 schreef Jonnetje het volgende:
Wauw nog geen nieuws over AnnieB vandaag???
Ik weet niet of ze nu nog zin hebben maar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet heel erg duidelijk te zien..![]()
Oja, zou iemand mijn uitgerekende datum naar 18 juni willen veranderen?
Ja bij mij deed het ook echt heel erg pijn. Micha stond er een beetje hulpeloos bij te kijken, zei dat ik misschien rechtop moest zitten, maar ik kon me echt amper bewegen! Dan werd het nog erger. Ik hoopte al heel erg dat weeën dus echt niet zo zouden voelen, want dat zou ik nooit trekkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:14 schreef Suzanna het volgende:
Vorige week zaterdagnacht had ik ook zo'n ENORME kramp in m'n buik (dat was nog wel tien graadjes erger dan gisteravond) maar dat was linksonderin...en het duurde écht ongeveer twintig minuten voordat het weg was gezakt. Het zakte langzaam weg, net als bij een wee, maar ik dacht minstens dat ik een maagbloeding had of zo...weet ik veel...écht raar hoor!
Het gaat redelijk goed. Het is lang niet meer zo pijnlijk als voorheen dus wel te doen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:20 schreef bixister het volgende:
hoe is het met de ischias-klachten?
Die ligt lekker te genieten van haar babietje en is ons gewoon helemaal vergetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:51 schreef heavenswoman het volgende:
* Karin maakt zich ietsiepietsie zorgen
ik zou bijna zeggen: zoals het hoortquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef Karin het volgende:
Die ligt lekker te genieten van haar babietje en is ons gewoon helemaal vergeten
Heb ooit als tip meegekregen om een stukje zeep onder je matras te leggen of het waar is weet ik niet zelf nl niet geprobeerd en natuurlijk een kussen onder je benen zodat ze wat hoger liggenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:13 schreef Luisa het volgende:
Hier gaat alles trouwens wel goed. Heb nu alleen sinds de afgelopen paar dagen dat ik 's morgens wakker wordt met kramp in me kuiten. Best wel irritant, maar ja..haha Kwaaltjes horen erbij, hoewel ik er steeds meer kwaaltjes erbij krijg....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Rottdog het volgende:
Lily wat ga jij je vervelenvanaf donderdag
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Rottdog het volgende:
Martinke al gewassen, gesopt en gestreken
Ja, en en en wat zat erin???????????quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:34 schreef Githa het volgende:
Mijn schoonmoeder kwam net op bezoek en had een hele tas met kado's bij zichnatuurlijk alles direct open gescheurd
![]()
twee rompertjes ( nummer 40 en 41 geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en en en wat zat erin???????????
githa, het is niet zozeer een bewuste keus om het rustig aan te doen, wij gaan gewoon niet zo snel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:34 schreef Githa het volgende:
Bix , groot gelijk dat je het rustig aan doet wat het kamertje betreft ....wel een mega mooi bedje hoor *jaloers is *heb je niet het verlangen om al weg te kunnen dromen in het kamertje ? of is dat minder bij een tweede ?
zou goed kunnen natuurlijk
ohwja ...tjah Piet moet natuurlijk ook niet het idee krijgen dat zijn kamertje ingepikt wordt. Ik merk ook dat we niet zo snel gaan als ik zou willen....het gaat gewoon allemaal wat langzamer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef bixister het volgende:
[..]
githa, het is niet zozeer een bewuste keus om het rustig aan te doen, wij gaan gewoon niet zo snel.en de kamer van de baby is in principe al af, want dat is Piets huidige kamer, maar Piet gaat dus doorschuiven naar een grotere kamer en dat wil ik het liefst zo snel mogelijk geregeld hebben anders heeft hij misschien te weinig tijd om aan die nieuwe kamer te wennen voor de baby er is. maar daar moeten we dus nog best veel aan doen. naja. we zien wel. ik hoop voor jou dat jullie meubeltjes snel komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |