Archiefmateriaal is bij elke wedstrijd legaal hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:57 schreef CompuMess het volgende:
Leuk idee Ivo !eindelijk de kans om legaal archiefmateriaal te showen !!
![]()
I'm in... Kan ik eindelijk mijn mooiste macro foto's tonen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Op de terugweg van het schaatsen kwam er een klein ideetje in mijn hoofd opzetten. Een best of 2004 wedstrijd (uiteraard naast de gewone decemberwedstrijd). Eenieder post een foto in 2004 gemaakt die die zelf het beste vindt (uiteraard zelfgemaakt). Lijkt me een leuke collectie aan diverse foto's op te leveren.
Hoe denkt men erover?
Maak liever een foto van haarquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef huiz het volgende:
Zow, morgen weer naar de bekkenbeul liefste tandarts met de mooiste blauwe ogen
Ik zal haar eens vragen om een kopietje van de röntgenfoto's, gezien de prijs die ze daarvoor rekenen kan daar best een kopietje vanaf
Ik zal es vragen of ze al wat te doen heeft met de kerst, dan komt die fotoshoot er welquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak liever een foto van haar
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
Wat een kaal dak, schoen niet gezet zeker?
Anders wordt mijn pak zo bruin........................quote:Op woensdag 1 december 2004 07:08 schreef Rewimo het volgende:
Niet gaan regenen is wel een erg optimistische eis... Veel plezier vandaag!
Zusje: veel plezier vandaag als zwarte piet.. onee :quote:Op woensdag 1 december 2004 07:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Anders wordt mijn pak zo bruin........................
Of ik moet binnenblijven maar om ff af te koelen is het best lekker om naar buiten te gaan.
Het is maar net waar je je vrienden hebt zitten hč?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:01 schreef Shark.Bait het volgende:de SC begint toch wel verdacht veel op het "goedemorgen topic" van ONZ te lijken
Behoorlijk langquote:Op woensdag 1 december 2004 10:30 schreef LWaS het volgende:
Iemansd enig idee hoelang 2300 MaH batt in een S1meegaan?
ik doe morgen dagjer autoshow in Essen. En ik gfa er vanuit dat ie dat wel trekt. Anders moet ik ff een pakje gewone AA meenemenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Behoorlijk langIk heb er 2000mAh in zitten en daar fotografeert ie behoorlijk lang mee door
Ik schat zo'n 300-400 foto's minimaal wel, zeker als je geen filmpjes maakt.. Los daarvan zou ik lekker wat batterijtjes meenemen, je wil niet het risico lopen natuurlijk...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik doe morgen dagjer autoshow in Essen. En ik gfa er vanuit dat ie dat wel trekt. Anders moet ik ff een pakje gewone AA meenemen
Daar deed ik precies 28 opnamen meequote:Op woensdag 1 december 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
Anders moet ik ff een pakje gewone AA meenemen
Mijn F100 'loopt' op 6 AA/LR6 batterijen. Ik zorg altijd dat ik ze opgeladen bij me heb. Daarnaast raad ik jou aan om, net als ik altijd een setje backup batterijen/accu's mee te nemen.. je weet maar nooit. (ik heb het zelf gelukkig nog nooit ndig gehad afkloptquote:Op woensdag 1 december 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
ik doe morgen dagjer autoshow in Essen. En ik gfa er vanuit dat ie dat wel trekt. Anders moet ik ff een pakje gewone AA meenemen
Bier is mijn vriendquote:Op woensdag 1 december 2004 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar net waar je je vrienden hebt zitten hč?
Reuze gezondquote:Op woensdag 1 december 2004 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bier is mijn vriend
En eigenlijk vind ik het smerig
Ja ik kan me inderdaad nog een mooi verhaal uit Esen herinneren over de gezonde en geneeskrachtige werking van water, mout, hop en gerstquote:Op woensdag 1 december 2004 11:28 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Reuze gezond
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kan me inderdaad nog een mooi verhaal uit Esen herinneren over de gezonde en geneeskrachtige werking van water, mout, hop en gerst![]()
op die autoshow is de verlichting sowie klote. DUs een Iso 200 is een beter plan?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar deed ik precies 28 opnamen mee
Een tipje om langer met je accu's te doen is om het display zoveel mogelijk ingeklapt te houden, dat is namelijk de grootste stroomverbruiker.
Verbied daarnaast je flitser om in actie te komen (zet liever je gevoeligheid iets omhoog naar pakweg ISO200, ruis krijg je vrij eenvoudig uitgefilterd met NeatImage of Noiseware)
ik zal vier duracelletjes meenemen, Dan moet ik het toch zeker wel reddenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn F100 'loopt' op 6 AA/LR6 batterijen. Ik zorg altijd dat ik ze opgeladen bij me heb. Daarnaast raad ik jou aan om, net als ik altijd een setje backup batterijen/accu's mee te nemen.. je weet maar nooit. (ik heb het zelf gelukkig nog nooit ndig gehad afklopt
Hoewel ik zelf een keer de batterijhouder die in de camera moest vergeten was
Smeer maar in mijn haarquote:Op woensdag 1 december 2004 11:28 schreef fotoloog het volgende:
Reuze gezond
Ah, meneer is een kennerquote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Smeer maar in mijn haar
Koffie in je haar schijnt wel te helpen tegen kaalheidquote:Op woensdag 1 december 2004 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Smeer maar in mijn haar
Ik meen me te herinneren naar Fuji voorheen Bac-color/Colorvisionquote:Op woensdag 1 december 2004 14:36 schreef Ouwesok het volgende:
Eh....fotoloog... weet jij toevallig nog naar welk lab de zooi van Dixons gaatiemand hier was er nieuwsgierig naar, en ik wist het zo snel even niet ;
DanQquote:Op woensdag 1 december 2004 17:17 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren naar Fuji voorheen Bac-color/Colorvision
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |