Dat is helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Ik wil op Peter Vermes stemmen, kan dat ook ??
Welke...Henrik van feyenoordquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef hellmondunited het volgende:
er worden hier veel namen opgenoemd, maar ik mis er toch ook nog eentje die wel in dat lijstje mag: Larsson
henrik natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Welke...Henrik van feyenoord
Peter van Ajax
Leeft die nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Andrjez Rudy.
Die is al genoemd hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef hellmondunited het volgende:
er worden hier veel namen opgenoemd, maar ik mis er toch ook nog eentje die wel in dat lijstje mag: Larsson
eupsquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is al genoemd hoor.
En inderdaad opvallend dat niemand Kezman noemt.
GEZOCHT 
Of Graham Arnold... Dave Mitchell, Stan Griga, Andrezj Rudyquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Ik wil op Peter Vermes stemmen, kan dat ook ??
Ik ga vandaag het trainers tournament opzetten, dus dan kunnen we daarna wel deze opzettenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] GEZOCHT [afbeelding]
Ik wil best een tournamentje in elkaar zetten. Zo te zien wordt het nog best spannend, want de meningen verschillen van Ronaldo en Romario, via Litmanen en Nilis, tot Kindvall en Kiprich.
Ik wil best een OP in elkaar zetten, 64/32 spelers voor de eerste ronde kiezen, en een lotinkje maken, maar het tellen van de punten zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Nu zoek ik dus een teller (of eventueel zelfs iemand waarmee ik het tournament samen kan opzetten).
Wie oh wie meldt zich?
lijkt me een goed plan en die van die trainers wint michelsquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] GEZOCHT [afbeelding]
Ik wil best een tournamentje in elkaar zetten. Zo te zien wordt het nog best spannend, want de meningen verschillen van Ronaldo en Romario, via Litmanen en Nilis, tot Kindvall en Kiprich.
Ik wil best een OP in elkaar zetten, 64/32 spelers voor de eerste ronde kiezen, en een lotinkje maken, maar het tellen van de punten zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Nu zoek ik dus een teller (of eventueel zelfs iemand waarmee ik het tournament samen kan opzetten).
Wie oh wie meldt zich?
Geen idee... zal als je het goed wilt doen wel wat uurtjes in gaan zitten, maar vooral het tellen vind ik nogal 'dom werk', waar ik eigenlijk niet zoveel trek in hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:43 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel tijd gaat daar in zitten, Yeahinho?
Nog hulp nodig?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga vandaag het trainers tournament opzetten, dus dan kunnen we daarna wel deze opzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |