Ok.quote:Op maandag 29 november 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
Het was het wachten op de eerste die me zou zeggen dat ik namen heb vergeten. Er zijn er vast nog meer. Ik doe m'n best ik zit ook maar te brainstormen.
Speelt bij Heerenveen.quote:Op maandag 29 november 2004 23:18 schreef dramslag het volgende:
wie is/was Petter Hanson?
Die speelden op het verkeerde moment bij de verkeerde club.quote:Op maandag 29 november 2004 23:22 schreef popolon het volgende:
Litmanen omdat hij ook internationale prijzen won, topscorer in CL, hebben Ronaldo en Romario niet gedaan.
Da's niet mijn probleem tongquote:Op maandag 29 november 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die speelden op het verkeerde moment bij de verkeerde club.
Peterson wist zijn voornaam niet mer. Zette hem er niet bij om verwarring met Petterson te oorkomen.quote:
Simon speelde voor Oranje. Nielsen is dom van me is de beste voorstopper geweest die we hier hebben gezien.quote:Op maandag 29 november 2004 23:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hier heb je er nog een paar:
Inge Danielsson, Simon Tahamata, Franz Hasil, Willy Kreuz, Jorgen Kristensen, Sammi Hyppia, Ivan Nielsen, Bjorn Nordqvist, Lazar Radovic, Halvar Thoresen, Jorgen Henriksen.
Petur Petursson.quote:Op maandag 29 november 2004 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peterson wist zijn voornaam niet mer. Zette hem er niet bij om verwarring met Petterson te oorkomen.
Oh ja petur. Soms heb ik ook een black out.quote:Op maandag 29 november 2004 23:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Petur Petursson.
Mooier kan niet
quote:Op maandag 29 november 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
.....
Abe Lenstra.
Maak uw keus.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Jari Litmanen![]()
Bij de wedstrijd van de eeuw waarin Oranje van de eeuw tegen de beste buitenlanders in de NL competitie speelden in de Arena, stond Tahamata als België afkomstig geregistreerd.quote:Op maandag 29 november 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Simon speelde voor Oranje. Nielsen is dom van me is de beste voorstopper geweest die we hier hebben gezien.
Waar?quote:Op maandag 29 november 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Er komen veel dubbelen langs.
idd,die heb ik nog ook zien voetballen en alles erom heen,wat een .......quote:Op maandag 29 november 2004 23:49 schreef manny het volgende:
ik stem op John Linford.
Wat een held was dat !
Thoresen en zo.quote:Op maandag 29 november 2004 23:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Waar?
Dat siert hem. Ik kies dan ook met stip voor Romario, ik heb geweldige herinneringen aan zijn spel. Voor mij de onbetwiste winnaar dankzij een regen aan doelpunten. Als een vlijmscherp mes door zachte boter sneed hij wekelijks tussen de verdedigers in de Nederlandse competitie door.quote:Op maandag 29 november 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
Heb nooit kunnen begrijpen dat Romario 5 jaar bij PSV bleef. Z'n naam had veel groter kunnen zijn.
Die kop alleen al, Sparta, prachtig.quote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
David loggi
Ohja, die noem ik 2 keer.quote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Thoresen en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |