als Logitech drivers voor XP beschikbaar heeft, waarom Philips dan niet? Lijkt me echt een kwestie van klanten dwingen een nieuw apparaat te kopen...quote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
ja, dit is inderdaad de schuld van Philips..
vind je het ook zo schandalig dat je cassetebandjes niet in je phlilps CD-speler kunnen..
Zo moeilijk is het toch niet om even wat Windows XP compatible drivers beschikbaar te stellen...quote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
vind je het ook zo schandalig dat je cassetebandjes niet in je phlilps CD-speler kunnen..
been there, done that enzo. Weet wel wát van computersquote:Op maandag 29 november 2004 21:50 schreef Kjew het volgende:
hier ook niet?
http://www.p4c.philips.co(...)NL&tmplt=&SearchTxt=
Jezus kneus die je bent, ik heb nog van die vesta scan dingen (die met statief en ingebouwde microfoon) van paar jaar oud (meer dan drie in ieder geval) en die worden ook gewoon normaal herkend onder winxp; als je écht heel oud spul hebt, moet je ook niet zeiken trouwens, da's de prijs van vooruitgang.quote:Op maandag 29 november 2004 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Denk ik na al die jaren nog eens te kunnen cammen met m'n Philips webcam die een aanslag was op m'n zakgeld, kom ik nu fijn tot de ontdekking dat de cam niet wordt ondersteund door XP en dat er ook geen drivers te downloaden zijn vanaf de site![]()
Kan ik dus weer een nieuwe cam kopen
. In ieder geval niet één van Philips
. Laat ons allen Philips boycotten
Maar welke camera heb je dan?quote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
been there, done that enzo. Weet wel wát van computers
PCVC720Kquote:Op maandag 29 november 2004 22:59 schreef Light het volgende:
[..]
Maar welke camera heb je dan?
ik o.a. een 680 en 690 en die worden wel standaard herkend; misschien moet je eens een andere usb poort gebruiken omdat je de front-usb's verkeerd-om hebt geknoopt aan je moboquote:Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PCVC720K
Vergeten dat je je eerst moet registreren op die site?quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:13 schreef buzzer het volgende:
Asjeblief !!!!
BugMeNotquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vergeten dat je je eerst moet registreren op die site?![]()
ik spoug er ook van dat mn kartonnen floppy's niet gelezen worden door mn DVD spelerquote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
hier doet de link het gewoon hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
user: driverquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
driversquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:10 schreef damster het volgende:
[..]
user: driver
password: all
dat paswoord en username krijgt iedereen die zich er registreert
zet hem dan ook niet in een grasveld neerquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:06 schreef Viking84 het volgende:
nou ik heb hem eindelijk aan de praat, alleen heb ik groen beeld :S
hahahahaha!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
zet hem dan ook niet in een grasveld neer
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahahahaha!!!!![]()
![]()
![]()
als je niets zinnigs te zeggen hebt, houd dan je mond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |