bij SQD? Maargoed misschien bedoelt ie t onbreken daarvan. K vond t ook een vreemde opmerking.quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:
Bij Ajax gaat het om het fysiek? Techniek juist... fysiek hebben we niet.
Qua zwakke punten, bedoelde hij.quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:
Bij Ajax gaat het om het fysiek? Techniek juist... fysiek hebben we niet.
Ik heb ergere dingen gezien, maar het was niet echt prettig nee.quote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Hebben jullie dat filmpje met die vinger gezien? Ik niet, was het echt zo gruwelijk als die kerel mij wil laten geloven?
Mwah, laten we niet overdrijven. Bij de bewegende beelden zag je een beetje bloed. Daarna een foto (niet in close-up) waarin hij z'n hand omhoog houdt. Daar zie je wel goed dat hij een halve vinger mist.quote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Hebben jullie dat filmpje met die vinger gezien? Ik niet, was het echt zo gruwelijk als die kerel mij wil laten geloven?
Mwah zo gruwelijk vond ik het niet (om te zien danquote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik moet er inderdaad niet aan denken dat het gebeurd......quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan daar slecht tegen, voel gewoon mee met zo'n gast. brrrrrrr
ja ik heb het ook net gemistquote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Nyluzzz het volgende:
aah bah dat is ook fijn voetbal is levensgevaarlijkquote:Op maandag 6 december 2004 21:36 schreef tong80 het volgende:
Dietmar Jacobs maakte ooit een sliding voor HSV. Gleed het doel in en belande op een netharing. Verloor daardoor een nier.
Kan er ook niet zo goed tegen. Bijvoorbeeld dat Been van Cisse of de arm van Petterson voel ik het door me heen gaan. Of speler die een enkelband afscheuren, want ik weet hoe dat voelt.quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan daar slecht tegen, voel gewoon mee met zo'n gast. brrrrrrr
Op de één of andere manier komen ze er maar niet door maar:quote:Op maandag 6 december 2004 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel
Kieft ziet ook in Niedzielan
Kieft is een genie
inderdaad. Goede manier die briefjes dat wordt volgens mij veel te weinig gadaan. Als je bij een bedrijf wekrt kan je aangeven op welke gebieden je bij wil leren of je wil ontwikkelen. Dat zou meer bij voetbal moeten dat jongens buiten teamtraining ook persoonlijk beter wordenquote:Op maandag 6 december 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
Leuke trainer die Jans. Een mix tussen fanatiek voetbaldier en beschaving. Bijna uniek in het voetbalwereldje. Leuke vent.
quote:Op maandag 6 december 2004 21:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Is fok ook zo tergend langzaam bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |