Ik heb nu de Audi A3, meeste performance op level 2 inmiddels en ik moet zeggen dat deze wel heel lekker drift. Moet gewoon oppassen dat ik niet ga spinnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vind zelf de Peugeot 206 wel behoorlijk driften. Maar ik denk dat je dat zelf het best kan bepalen. Als je een aantal driftcircuits in het berg-gedeelte beschikbaar hebt in Quick Race zou je de auto's daar kunnen uitproberen.
Gewoon naar een Performance shop gaan, daar hebben ze die.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hmm . Waar zit 'Megalow onderdelen' ?
En dan bedoelen ze zeker 1 pakket kopen en dat je dan zeg maar 200 dollar bespaart?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:36 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
Gewoon naar een Performance shop gaan, daar hebben ze die.
Net andersomquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Die haal je toch om tegen die oranje-pijltjes te rijden (Die autos?)
Ik heb hem 1 standje lager gezet en 2 extra opties uit gezet. Nu draait ie perfect op 1024 X 768. Dus helemaal top.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Zet de 'details' settings eens wat lager? Bij mij doet alles het supersoepel, totdat ik de details hoger zet.. Heb een AMD 1800+ dus jou systeem zou het zeker moeten draaien !
Neu, je moet dit met 1,35 vermenigvuldigen, dan heb je aantal pk'squote:Op dinsdag 30 november 2004 22:42 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Max Power: 262,5 kW (btw - zijn dit nou ook het aantal pk's? ben n beetje n00b op autogebied)
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2004 09:11 schreef J_Wasserpief het volgende:
[..]
Neu, je moet dit met 1,35 vermenigvuldigen, dan heb je aantal pk's
RIjden inderdaad net zo soepel als een blok beton. In stage 5 moest ik er zelfs mee driftenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef Dacide het volgende:
SUV's rijden voor geen ene meter. Zelfs niet volledig level 3.
kutbakken.
Je vraag is meteen je antwoordquote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Wtf?? Alle 'oranje pijltjes' - tegenstanders zijn verdwenen van de map ??
Waar ligt dit aan? Moet ik eerst andere races halen of zo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |