Ja maar jij doet niet anders als racenquote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ach kom op! Ik speel nu op hard en heb telkens 10 seconden voorsprong
misschien ff tunen? wat meer downforce achterop?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef Seal_force het volgende:
Ik rij nu in een mazda mx-5 maar als ik gas geef en stuur dan draait hij eerst ff 3 rondjes..
Hoe kan ik dit beter instellen? Of ligt het aan de auto? Want ik heb nu wel de helft op 2(2de motor en zo) Maar remmen en sommige dingen nog op 1..
Komt dat omdat jij zo goed bent of omdat het op hard nog steeds niet moeilijk is? Ter vergelijking: met medium had ik in deel 1 behoorlijk wat tijd nodig om het uit te spelen.quote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ach kom op! Ik speel nu op hard en heb telkens 10 seconden voorsprong
Die haal je toch om tegen die oranje-pijltjes te rijden (Die autos?)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef neggix het volgende:
GodverMoet je ook nog voor elke auto apart een wide-body pack halen
Beetje jammer
Ik heb ook erg lang in die MX5 rondgetoert en dat was het enigste nadeelquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef Seal_force het volgende:
Ik rij nu in een mazda mx-5 maar als ik gas geef en stuur dan draait hij eerst ff 3 rondjes..
Hoe kan ik dit beter instellen? Of ligt het aan de auto? Want ik heb nu wel de helft op 2(2de motor en zo) Maar remmen en sommige dingen nog op 1..
Hard is nog best lastig hoor. Ze rijden daar veel aggressiever. In het begin proberen ze je nog wel eens van de weg af te drukken. En ze gaan niet zo extreem langzaam de bochten in. Soms win ik wel eens simpel maar er zijn ook wel races dat ik met maar een paar seconden of minder win.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt dat omdat jij zo goed bent of omdat het op hard nog steeds niet moeilijk is? Ter vergelijking: met medium had ik in deel 1 behoorlijk wat tijd nodig om het uit te spelen.
De Honda Civic (die je nu hebt) en de Acura RSX.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:20 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb de engelse versie thuis. Krijg je dan helemaal niet de 106 en de corsa? Welke auto's krijg je er dan voor in de plaats?
Ik vind zelf de Peugeot 206 wel behoorlijk driften. Maar ik denk dat je dat zelf het best kan bepalen. Als je een aantal driftcircuits in het berg-gedeelte beschikbaar hebt in Quick Race zou je de auto's daar kunnen uitproberen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:01 schreef marc1982 het volgende:
ik moet nog een aantal drift races, vrij moelijke, allemaal rond de 200.000 punten halen.
meer races zijn er niet meer.
ze zitten alledrie helemaal boven in het berg-gedeelte.
nu heb ik
1) Honda Civic (ik denk alle 2-upgrades, rijd ik al tijd niet mee)
2) Mazda Rx 8 (weinig upgrades, ook weinig mee gereden)
3) Toyota Celica (alle upgrades)
4) Mitsubishi Eclipse (ik denk alle 2-upgrades)
5) Mitsubishi 3000 GT (alle upgrades)
en circa 40.000
ik rij het meeste met de Toyota Celica en daarna met de 3000 GT, maar zijn allebei niet echt drift auto'tjes.
in welke auto moet ik investeren?
of moet ik een nieuwe kopen (lees: ruilen) ?
Zijn al vanaf het begin beschikbaar. Hoeveel auto's hangt er maar net vanaf welke je al in je carrièremodus hebt unlocked. En je kan ze ook gelijk customizen met alle upgrades die je op dat moment in je carrièremode tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:27 schreef marc1982 het volgende:
ja, dat is wel een idee..
heb alleen nog nooit quick race gedaan
wanneer zijn daar auto's beschikbaar dan?
thanks..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn al vanaf het begin beschikbaar. Hoeveel auto's hangt er maar net vanaf welke je al in je carrieremodus hebt unlocked. En je kan ze ook gelijk customizen met alle upgrades die je op dat moment in je carrieremode tot je beschikking hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |