Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
Alsof Vrij Nederland altijd zulke goede journalistiek bedrijft.
Waar slaat dit opquote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, dat beweer ik ook niet. Ik gaf gewoon aan dat beide redacteuren vroeger sportjournalist bij Vrij Nederland waren. Helaas zijn ze daar niet opgevolgd.quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
Was een mooi verhaalquote:Op maandag 29 november 2004 21:56 schreef Showtime het volgende:
Ik zal mijn exemplaar met het interview bij van Hooijdonk thuis in Turkije koesteren.![]()
die wedstrijd is nooit gespeeld PSV ging zonder te spelen door.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:57 schreef SCH het volgende:
Jij weet ook alles
Ganz alles.
Maarreh, ken je dat verhaal van die wedstrijd?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
En DG jammer dat je het blad nu pas hebt ontdekt.
quote:
Ik weet wie het zegt...quote:Op donderdag 2 december 2004 21:00 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren. vergeef hem, hij is onwetend beste Tong.
[..]
Misschien kunnen die weggestuurde jongens een column beginnen in Vrij Nederland? Zo kunnen twee interesses van je worden gekoppeld in één bladquote:Op maandag 29 november 2004 20:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb een boos mailtje gestuurd.
Helpt vast!!!
Maar ik vind het heel erg, het is echt het blad voor iemand als ik - het is de manier waarop ik voetbal beleef.
Heb gisteren nog ff tegen hun kantoor aan staan zeiken (de nood was hoog)quote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een flutblad is de VI toch ook.
Neeeeeeeeee!!!!quote:Op maandag 29 november 2004 20:14 schreef SCH het volgende:
En van binnenuit hoorde ik dat het plan is om er een 'soort Linda over voetbal' van te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |