Je zal maar piloot in opleiding zijn en dan geen studentenlicentie kunnen krijgen van de simulatie softwarequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
op school leren we phtoshop, flash, 3d studio max, adole illustrator. maar die software bieden ze niet aan met studentenlicenties, dusja
Neequote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet mijn quote even aanpassen. Ik heb het origineel geedit![]()
Gaat je geld kosten als je alles moet kpoen johquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
op school leren we phtoshop, flash, 3d studio max, adole illustrator. maar die software bieden ze niet aan met studentenlicenties, dusja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begint nu wel een beetje op een warez-request te lijken he
dank jequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Natuurlijk devzero, voor jou doe ik alles
Op IRC komen durf ik nog niet op mn eerste dag :pquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
kom eens op irc saban
welke versie is het ?
Wel op forum.fok.nl komen en niet op irc.fok.nl durfenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:52 schreef saban het volgende:
Op IRC komen durf ik nog niet op mn eerste dag :p
Leuk, wat studeer je?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor irc.fok.nl heb ik een apart software nodig, niet ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel op forum.fok.nl komen en niet op irc.fok.nl durfen
http://irc.fok.nl/ en dan channel DIGquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef saban het volgende:
[..]
Voor irc.fok.nl heb ik een apart software nodig, niet ?
Of ik moet via webchat komen en dan tig keer sluiten ..
Nee Gokje gok ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef Renesite het volgende:
heb ik dat gezegt?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:01 schreef BlueCurl het volgende:ga weer naar huis en ff kijken naar de hoge sjerpers op kung fu die doen vanaaf examen. das tof... tot morgen!
Kun je binnenkort je examen wel doen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:01 schreef BlueCurl het volgende:ga weer naar huis en ff kijken naar de hoge sjerpers op kung fu die doen vanaaf examen. das tof... tot morgen!
Javaquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef saban het volgende:
Voor irc.fok.nl heb ik een apart software nodig, niet ?
quote:Of ik moet via webchat komen en dan tig keer sluiten ..
Nee, pagina 7 bij mij..quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:27 schreef mschol het volgende:
topic nog niet vol???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |