Moet je Jump ff lief aan kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik moet het delen![]()
Heb je 5 of 10 milligram? Misschien kun je het verkopen aan een junkquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:16 schreef BlueCurl het volgende:
Is ook erg sterk spul btw. word veel ste snel voorgeschreven alleeen...
Ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
En kijk wie er nu weer "hallo" gaat zeggen
Ik zag iemand uit groningen online komenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik
Probeer je weer aan de 30 te komen vandaag?
Of dit topic vol?
Je moet mijn quote even aanpassen. Ik heb het origineel geeditquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als hij vol is, komt er dan iets met sinterklaas in de TT. Of is dat voor deeltje 35?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef Jump het volgende:
dat laatste denk ik
Foeiquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet mijn quote even aanpassen. Ik heb het origineel geedit![]()
Ben al de hele dag bezig met een ontwerp voor een menukaart, alleen, ze hebben geen photoshop, in ieder geval geen werkende serialquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:09 schreef SHERMAN het volgende:
Vertel Saban
Een schande. Gelukkig kun je die sollicitatiebrief nog voor een volgend bedrijf gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:10 schreef saban het volgende:
[..]
Ben al de hele dag bezig met een ontwerp voor een menukaart, alleen, ze hebben geen photoshop, in ieder geval geen werkende serial
(7.0)
Hehe jah, mn brief hou ik goed, die raak ik dus echt niet meer kwijtquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een schande. Gelukkig kun je die sollicitatiebrief nog voor een volgend bedrijf gebruiken.
Schande dat ze a) geen photoshop hebben en daarnaast nog te lui zijn voor b) een serialquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef saban het volgende:
Schande dat ik er zo lang over doe ? Of van dat serial
Ze hebben PhotoShop (7.0) ergens vandaan gekopiert, maar serial werkte nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Schande dat ze a) geen photoshop hebben en daarnaast nog te lui zijn voor b) een serial
Wat moet je eigenlijk doen?
I know, ze zjin pas gestart (als bedrijf) en ze doen haast niet aan DTP/ontwerp, daar hebben ze een partner voor, maar nu moet ik dus een aantal ontwerpen voor ze maken ..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:21 schreef Renesite het volgende:
Ze moeten als bedrijf een echte photoshop hebben, geregistreerd, illegaal spul mag niet![]()
op school leren we phtoshop, flash, 3d studio max, adole illustrator. maar die software bieden ze niet aan met studentenlicenties, dusjaquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik alles legaal moet kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |