Receptquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:19 schreef devzero het volgende:
taai-taai
Ik was op tijd hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 07:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet je vooral noge ven achter je computer gaan zitten
quote:Vermeng de honing met het halve ei. Zeef de overige bestanddelen boven een beslagkom, voeg het honing-eimengesel toe en meng alles met een houten lepel tot een samenhangend geheel. Kneed de massa met een elektrische handmixer tot een soepel deeg. Je kan ook je handen gebruiken, maar wees erop voorbereid dat taai-taaideeg in dit stadium erg plakkerig is.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:34 schreef devzero het volgende:
Jullie hebben toch al wel gestemd bij de linkjes in mijn signature?
Cygnusx is vaagquote:Jij hebt al gestemd! Boefje!
Hier, neem er maar 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:35 schreef BlueCurl het volgende:
okay ik draai echt door!
ik ken hem nieteensquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Cygnusx is vaag
geef me dan meteen diazepamquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef devzero het volgende:
Oeps verkeerde plaatje, misschien is deze wel beter
[afbeelding]
Dat is die gast die 10000 topics in DIG heeft geopendquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ken hem nieteens
ik neem wel een red bullquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier, neem er maar 1
[afbeelding]
Vlieg je dan ook weg?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik neem wel een red bull![]()
Gebruikt mijn vriendin tegen vliegangstquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef BlueCurl het volgende:
geef me dan meteen diazepam
Briljantjes allemaal. En nog een hoop TTTs in ONZ en vergeet Fok!MSN niet (kreeg hij daarvoor niet een schouderklopje in MED?)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is die gast die 10000 topics in DIG heeft geopend :')
Echt geweldig jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Briljantjes allemaal. En nog een hoop TTTs in ONZ en vergeet Fok!MSN niet (kreeg hij daarvoor niet een schouderklopje in MED?)
Een voorbeeld: De Anti-fok kat
En vergeet niet dat hij een van de weinige gebruikers van DIG is die een eigen centraal topic heeft gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |