als dat maar niks ergs is!quote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb een harde bobbel in mijn buik
Dat klinkt trouwens best vies
echte nerds hequote:Op woensdag 1 december 2004 09:04 schreef saban het volgende:
Ik dacht, laat ik eens kijken of er mensen online zijn zo vroeg, en jahoor, jullie zijn er
Goedemorgen
Haha, vooral sherman, voor 8 uur al op FOK!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
echte nerds he
ja, ga me ook nog eens bang makenquote:Op woensdag 1 december 2004 09:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als dat maar niks ergs is!
haha ik ben niet verslaafdquote:Op woensdag 1 december 2004 09:08 schreef saban het volgende:
[..]
Haha, vooral sherman, voor 8 uur al op FOK!
Verslaafd he
/edit
Jij touwens ook zie ik(waarom werkt die smile niet)
Zenuwachtig ? Waarom ? (Ik heb niet alles gelezen)quote:Op woensdag 1 december 2004 09:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik ben niet verslaafdIk ben gewoon zenuwachtig nu
ik heb zo vaak dat smiley's niet werken![]()
Ik moet wel, want om 0725 zit ik al op de fietsquote:Op woensdag 1 december 2004 09:08 schreef saban het volgende:
[..]
Haha, vooral sherman, voor 8 uur al op FOK!
Verslaafd he
/edit
Jij touwens ook zie ik(waarom werkt die smile niet)
Woei .. en nu, waar zit je nu ?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik moet wel, want om 0725 zit ik al op de fiets
Ik zit op school nuquote:Op woensdag 1 december 2004 09:28 schreef saban het volgende:
[..]
Woei .. en nu, waar zit je nu ?
Stage/school ?
Ik heb de bus om 0801
Oh sorry niet gezien .. ik ben ook nog niet helemaal wakker geloof ik .. ik zie staan 'zie signature', ga ik naar een bericht van je hierboven zoeken .. terwijl ik een bericht van je aan t lezen benquote:Op woensdag 1 december 2004 09:29 schreef BlueCurl het volgende:
@ Saban: zenuwachtig voor: zie signaturre!
Ik ben overigens nog steeds thuis maar ik kan niet meer slapenIk heb vandaag VRIJ
Wil het een beetje lukken ?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zit op school nu
Zit weer een Engelse brief te typen
no need to apoogise. en Tnqquote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef saban het volgende:
[..]
Oh sorry niet gezien .. ik ben ook nog niet helemaal wakker geloof ik .. ik zie staan 'zie signature', ga ik naar een bericht van je hierboven zoeken .. terwijl ik een bericht van je aan t lezen ben
Veel succes (Y)
Als je een man was geweest, was dat een hele slechte pickup line geweestquote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb een harde bobbel in mijn buik
devviequote:Op woensdag 1 december 2004 09:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een man was geweest, was dat een hele slechte pickup line geweest
Goedemorgen iedereen
hehe gelukkig heb ik daar op me stage geen last van van het niks te doen hebbenquote:Op woensdag 1 december 2004 09:40 schreef saban het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken ?
Ik ben op mn stage, niks te doen, best jammer .. tijd gaat dan zo langzaam (moet er niet aan denken dat FOK! plat gaat)
Ja hoor, 45 minuten de tijd, binnen 20 minuten klaarquote:Op woensdag 1 december 2004 09:40 schreef saban het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken ?
Ik ben op mn stage, niks te doen, best jammer .. tijd gaat dan zo langzaam (moet er niet aan denken dat FOK! plat gaat)
Dear Sherman,quote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zit op school nu
Zit weer een Engelse brief te typen
Waar loop je stage ? Of wat doe je ?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe gelukkig heb ik daar op me stage geen last van van het niks te doen hebbendas echt een groot voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |