Dat is het enige goed antwoord (alhoewel ik "Kharms" ook goed gerekend had).quote:Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef Coenebaas het volgende:
daniil charms![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:42 schreef Z het volgende:
Het lijkt wel een beeld van een stripfiguur m'neer bolo. Is het een duitser?
Dank u, neem er zelf ook éénquote:En één bijzonder goede morgen natuurlijk.
Laat u niet misleiden, heer Z, en ook 'U' niet. M'neers beeld staat niet in het land waar m'neer vandaan kwam. Bovendien staat het land waar het beeld staat bekend om zijn antropologisch misleidende architectuur.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:06 schreef Z het volgende:
De dakpannen leken me duits, maar de ramen doen dan weer frans aan. Het zal dan wel een fransman zijn, volgens mij zie ik ook een rolluik in dezelfde kleur als de muren, dat doen alleen fransen volgens mij. Mooi, ik ben blij dat dat uit de weg is. Een franse held, die het regelmatig aan de stok had met de duitsers, schreef hij alleen boze brieven of trok hij ook daadwerkelijk ten strijde?
Mijn waarde 'ius,quote:Op woensdag 1 december 2004 13:33 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer is een Zweed?
quote:
De twee landen zijn zijn vaderland (...) en het land waar het standbeeld staat.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dus de twee landen die zijn vaderland zijn, zijn nu één land. Of staat het beeld in twee landen, die allebei zijn vaderlanden waren, wat een rare term is, omdat zijn vader in beide landen banden had?
quote:
Of is het gewoon mijnheer Van der Putten?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:11 schreef Gellius het volgende:
Andere boeg.
Mijnheer ziet er ondanks dat goedmoedige embonpoint toch krijgshaftig uit. En hij staat met een papier te wapperen. En hoewel ik een rastervormige paginaindeling bespeur, meen ik toch niet dat dit een pagina uit de Donald Duck zal zijn. Het papier zal dus wel een charter, een edict, een acta of whathaveyou moeten verbeelden. Wellicht door middel van enige militaire massage verkregen. Enfin, u voelt wel aan dat ik een beetje om de hete brij aan het heen dansen ben. Dat zou maar zo eens kunnen komen omdat ik werkelijk nog steeds geen idéé heb wie dit is.
Een wanhoopsdaad is geboden: Habsburger?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, maar nu zie ik pas dat het m'nheer Wallenstein is. Zijn gezicht zat ook een beetje in de schaduw van zijn prachtige hoed, hè?
quote:
Christiaan IV (1577-1648). koning van Denemarken en Noorwegen het is.quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:29 schreef pyl het volgende:
Geheel overtuigd ben ik niet, maar het zal wel Koning Christiaan IV zijn.
<zucht>quote:Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef Parabola het volgende:
Dat is een actrice, Lord_V. En tot mijn grote verbazing weet ik haar naam ook nog. Dat is vreemd, want entertainment is nu niet bepaald mijn specialiteit, en namen onthouden van actrices al helemaal niet. Enfin, laat ik niet te veel uitwijden, ik loop het risico een afgrijselijke flater te slaan als ik miszit en/of dat iemand mij voor is. Voorzover ik weet is dit Sian Phillips, zij speelde Mohiam in Dune.
Jij bent ook niet leukquote:Op maandag 6 december 2004 10:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trek m een uniform aan en je hebt Petain. Maar dat zal wel niet...
Say "Yooooo!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |