quote:Op woensdag 1 december 2004 13:25 schreef Bright het volgende:
Nikao, hoeveel mesjes gebruik jij dan? 1 per keer of zo? Als ik mij elke dag scheer en m'n kruis 3x per week, dan doe ik een week, echt maximaal 2 weken (maar op het laatst met een zeer gezicht) met een mesje.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
wat vinden jullie ervan als een meisje het in een streepje scheert? té of mooi?
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:38 schreef Axioma het volgende:
[..]
Ik noem bijvoorbeeld veet, of ladyshave [afbeelding].
Maar ook een boek dat ik hier op de kast heb liggen over consumerbehaviour (marketing psychologie) link naar bron: http://www.reviewcentre.com/reviews18390.html
De kerel die scheermesjes in polen lanceerde is miljonair!!
Met een pincet zo snel mogelijk en voorzichtig de ingegroeide haar opzoeken en uit de huid trekken. Vooral de huid op je zak reageert nogal heftig op ingegroeide haren. Elke dag bijhouden om te voorkomen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:51 schreef OverRoelt het volgende:
Wat ook bout is zijn die ingegroeide haartjes...
Daar waar zeg maar de riem van je spijkerbroek zit daar groeit weleens een haartje in, dat is eritant, en ik heb gehoord dat je daar ontstekingen van kan krijgen... Dat is wel een nadeel van het scheren vind ik.
Streepje is zo'n beetje het meestvoorkomende denk ik. En ook het mooiste vind ikquote:Op woensdag 1 december 2004 19:21 schreef kreeftje het volgende:
wat vinden jullie ervan als een meisje het in een streepje scheert? té of mooi?
quote:Op maandag 6 december 2004 15:09 schreef kneejo het volgende:
[..]
Met een pincet zo snel mogelijk en voorzichtig de ingegroeide haar opzoeken en uit de huid trekken. Vooral de huid op je zak reageert nogal heftig op ingegroeide haren. Elke dag bijhouden om te voorkomen.
Inderdaad, ik schaam me nu voor dat zulke jongens dit flikken.quote:Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Monidique het volgende:
Nog even en je denkt dat jongens gezellig zondagmiddag met een groepje voor de spiegel staan te ontharen terwijl ze het hebben over die leuke meid van gisteren.
Scheren met een plakstripquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:28 schreef pur33 het volgende:
scheren (...) met zo'n lekkere plakstrip (...)
hoe groot is jouw NAGELSCHAARTJE, de mijne toch heeft toch echt geen lemmet van 30 cm!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef Kamphuys het volgende:
Je durft niet te scheren maar je durft wel met een fucking schaar daar in de buurt te komen?
Hahahahahah, sorry, my badquote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef Keksi het volgende:
[..]
hoe groot is jouw NAGELSCHAARTJE, de mijne toch heeft toch echt geen lemmet van 30 cm!!!!!![]()
je hoeft niet beslist wielrenner te zijnquote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Solitarias het volgende:
als fanatiek wielrenner moet ik niets hebben van haar, any place onder de hals............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |