quote:Op maandag 29 november 2004 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kom ze niet tegen en ik ken er toch 100% zeker heel wat meer garagebedrijven van binnen dan jij.
Je komt ze zowiezo niet of nauwelijks tegen in beroepen waar de handen vies kunnen worden
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:59 schreef Ultravolt het volgende:
Nee, snap ik ook niet. Er wordt om het minste of geringste al "Racist!" of "Fascist!" geblèrt zonder dat duidleijk is wat ze er mee bedoelen.
Daarom stel ik voor dat we vanaf nu massaal "racist!" gaan roepen. Dan verliest het zijn betekenis.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er racistisch aan?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef Snik het volgende:
Het is niet per definitie de 'verkleuring' die autochtonen wegjaagt, alswel het feit dat om de 1 of andere reden verkleuring altijd gepaard lijkt te gaan met een ongekende verpaupering van de buurt.
Tevens is het niet bevoorderlijk voor het leefklimaat en welzijn als grote groepen buurtbewoners het Nederlands niet machtig zijn.
Dat is de hoofdreden dat men weg gaat uit de steden. Ook voor mij telt deze reden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Misschien ligt het meer aan die steden. Er zijn ook genoeg voorbeelden waar het wel prima samen gaat!
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vind autochtonen die het land verlaten omdat ze Nederland te 'allochtoon' vinden, landveraders
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:12 schreef Snik het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik nu van autochtonen die zich tot de islam bekeren. Maar dan brul je zeker moord en brand?
Zijn alle immigranten die hier binnen komen dan landverraders van hun eigen land?
Waarom zijn dat landverraders?quote:Op donderdag 2 december 2004 15:12 schreef Snik het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik nu van autochtonen die zich tot de islam bekeren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alsof de Islam een enge ziekte is. Doe eens realistisch.. je neemt de sigs van DrWolff te serieus denk ik.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom zijn dat landverraders?![]()
Net zoals als alle Nederlanders die zich tot het Boeddhisme hebben bekeerd zeker?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:35 schreef Snik het volgende:
[..]
Alsof emigratie van Nederlanders een enge ziekte is?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:37 schreef Snik het volgende:
Het boedhisme is trouwens geen religie maar een levenswijze gebaseerd op het leven ipv de dood.
Een boedha is geen god, een boedha is iemand die een bepaalde staat van geestelijk vermogen heeft bereikt. Beetje slechte vergelijking dus.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:44 schreef Parabola het volgende:
[..]
Even off-topic, maar dat moet rechtgezet. Het boedhisme is wel degelijk een religie. Geen godsdienst inderdaad, maar wel een religie. Zie bijvoorbeeld hier
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb ik niet gezegd. Wel dat het zwak is. Als je nou bijv. weer een Bush als president krijgt, dat vind ik een goede reden om het land te verlaten
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of Wilders, als die de macht krijgt ben ik weg uit Nederland.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef Ultravolt het volgende:
@Toffe Ellende:
die mensen die weggaan hebben groot gelijk. In dit land kunnen door de failliete politiek van de afgelopen 30 jaar, kinderen niet meer veilig opgroeien.
Ik zou ook weggaan hier als ik zou kunnen.
Als de regering niet naar je luistert, kan je drie dingen doen. Je er bij neerleggen, verzet plegen of vertrekken.
En aangezien je er bij neerleggen geen optie is, verzet plegen onhaalbaar is (je wordt meteen voor racist uitgemaakt of neergeschoten door een of andere linkse of islamitische extremist), blijft over: emigreren. Naar een land waar hard werken, initiatief en eerlijkheid meer op prijs worden gesteld dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |