abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23652400
Oorzaak - Gevolg Moniqique daar gaat het hierom.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23652498
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, autochtonen trekken weg omdat ze niets van buitenlanders moeten hebben. Stel je voor dat je Turken als buren krijgt.
pi_23652531
Ja dan wordt je huis meteen de helft minder waard.

Fijn he die multi-culti samenlevening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23652602
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nou ja, ik heb eigenlijk geen klagen.

En nee, ik woon niet op platteland. Ik heb in Utrecht Kanaleneiland gewoond en tegenwoordig ben ik woonachtig in A'dam .
pi_23652622
Ik heb ook geen klagen, .
  maandag 29 november 2004 @ 20:26:49 #31
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23652624
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wat klopt er overigens niet aan de constatering dat er in beroepen waar de handen vies worden nauwelijks allochtonen werken. Ga ze eens tellen zou ik zeggen, je bent zo klaar.
!
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23652663
quote:

Mooi toch, huizen in de grote steden zijn toch al veel en veel te duur.....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_23652670
quote:
Als het niet zo triest was zou ik inderdaad ook om lachen
  maandag 29 november 2004 @ 20:28:29 #34
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23652673
quote:
jij stelt het hebben van een kleurtje gelijk aan het zijn van een crimineel?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 29 november 2004 @ 20:29:03 #35
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23652691
Ik vind dit overigens aardig discriminerend, maar dat zal tegenwoordig wel weer een geitenwollensokken, censuurinstelling zijn
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23652692
quote:
jij stelt het hebben van een kleurtje gelijk aan het zijn van een crimineel?
Nee
pi_23652732
Niet meer dan een logische ontwikkeling.

Ik neem het voorbeeld van Rotterdam even omdat ik daar vlakbij woon. Die stad is in de loop van de jaren zo enorm verloederd dat het logisch is dat je als autochtoon er weg trekt. Ik zou voor geen goud in Rotterdam willen wonen en zo denken alle (verstandige) autochtonen.

Rotterdam is van oudsher een Pvda gemeente. De partij die tot voor kort bezig was met allochtonen knuffelen en de andere kant op kijken, want stel je voor dat je kritiek hebt op de allochtonen medemens. Van dat zwakke beleid plukken we nu de zure vruchten. Simpel geval van oorzaak en gevolg.
Ik vraag me af of het ooit nog goed komt met Rotterdam Pauperdam
pi_23652744
Op 't platteland hebben we al die vraagstukken tenminste niet, , scheelt ook weer een hoop gezeur.
  maandag 29 november 2004 @ 20:31:46 #39
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23652759
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:17 schreef Monidique het volgende:
Wat is er nou mis met een meer gekleurde stad? Dat er wat mis is met meer criminaliteit, goed, dat er wat mis is met meer fraude en werkloosheid, goed, maar dat wordt hier niet beweerd. Meer kleur is slecht, klaar...
quote:
wat moet ik hier dan uit afleiden DiegoArmandoMaradona? Alsof meer kleur in een stad automatisch betekent dat er meer criminaliteit is
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 29 november 2004 @ 20:31:54 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_23652760
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef sjun het volgende:
Misschien kan eens worden onderzocht of de mate waarin verkleuring optreedt afhankelijk is van de politieke kleur van het college in de betreffende steden?

Vervolgens kan dan weer worden bezien of een bepaalde [politieke kleur garant staat voor een meer integratieve bewustwording of niet, of dat het garant staat voor een grotere investering van maatschappelijke kapitaal in geselecteerde doelgroepen of dat men juist nauwelijks onderscheid wenst te maken in de verdeling van mensen en middelen voor de diversiteit aan doelgroepen die zo'n gemeente herbergt.

Slechts dan kan, zij het onder voorbehoud, iets van een meting plaatsvinden waarin resultaten van maatschappelijke investeringen met betrekking tot integratieve processen kunnen worden gescoord.
Een alternatief kan zijn om aan de autochtone mensen die wegtrekken en de allochtonen die intrekken te vragen waarom ze wegtrekken en intrekken. Vervolgens kan gekeken worden naar specifieke beleidsissues, hun effectiviteit en, als je dat wil, de politieke kleur
pi_23652783
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De naam multi-cultureel zegt het al, dat vele culturen samen moeten leven en dat is in Nederland in iedergeval niet of nauwelijks het geval.

Die autochtonen trekken niet voor Jan Lul naar de randgemeenten
Autochtonen vertrekken al veel langer naar randgemeenten. Meestal omdat ze kinderen krijgen of rijker zijn geworden en daar gewoon beter kunnen wonen. Dit is al heel lang zo en heeft in feite weinig te maken met steeds meer allochtonen in de steden.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23652794
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:31 schreef Monidique het volgende:
Op 't platteland hebben we al die vraagstukken tenminste niet, , scheelt ook weer een hoop gezeur.
Boer die rode wijn drinkt.

.
pi_23652915
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:31 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

[..]

wat moet ik hier dan uit afleiden DiegoArmandoMaradona? Alsof meer kleur in een stad automatisch betekent dat er meer criminaliteit is
Praktisch wel ja, dat is echter een gevolg van het feit dat allochtonen meestal behoren tot lagere sociale en economische klasses, met alle problemen van dien. Net zoals autochtonen met een lagere opleiding, minder kansen op de arbeidsmarkt (vanwege vooroordelen op basis van hun huidskleur oa) en het verdere (hopelijk) bekende praatje. Die hebben net zoveel kans om het criminele pad op te gaan en die veroorzaken net zoveel problemen en onrust......

Topicstarter is echter zeer kortzichtig en denkt echter dat criminaliteit in de genen zit ofzo......
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_23654938
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik kom ze niet tegen en ik ken er toch 100% zeker heel wat meer garagebedrijven van binnen dan jij.
Ik geloof je direct. Hartstikke stoer van je Je kent gewoon keihard meer garagebedrijven van binnen dan ik Mag ik een foto van je, voor boven mijn bed? Wel een beetje jammer dat je "ze'' in al die garagebedrijven niet tegengtekomen ben, en ik in drie van de vier hele garagebedrijven die ik van binnen ken wel. Kennen we vast niet dezelfde garagebedrijven.
quote:
Je komt ze zowiezo niet of nauwelijks tegen in beroepen waar de handen vies kunnen worden
Nee, nu je het zegt. Niet achter de vuilniswagen, niet in de schoonmaakbranche, niet bij Hoogovens, niet in de slachthuizen
Slaapt winter
en zomer
pi_23655310
quote:

Ik heb Marokkaanse buren, en mijn huis is evenveel waard. Het zijn trouwens hele aardige mensen. Een tikje ouderwets, maar heel vriendelijk en behulpzaam. Je zou ze eens moeten ontmoeten. Als je dan toch in de buurt bent om ze te ontmoeten, ga dan ook eens bij de buren twee huizen verder aan de andere kant langs. Dat zijn nogal luidruchtige mensen. Schreeuwen veel, muziek hard, auto die de straat blokkeert, dat werk. En als je ze erop aanspreekt, krijg je een grote bek terug. Beetje naar volk eigenlijk. Niet crimineel ofzo, maar gewoon, beetje naar.
Slaapt winter
en zomer
  maandag 29 november 2004 @ 22:07:00 #46
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_23655522
Misschien worden de woningen in de stad dan wel betaalbaar
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_23656562
quote:
De criminaliteit op het vaste land zou voor meer dan de helft afnemen als alle niet westerse allochtonen op Terschelling zouden gaan wonen. Dus die conclusie van je klopt redelijk. Hulde!!!
quote:
Dit is al heel lang zo en heeft in feite weinig te maken met steeds meer allochtonen in de steden.
Als ik een allochtoon was die netjes zijn belasting betaalt niemand lastig valt, zich probeert aan te passen en niemand kwaad doet zou ik ook naar een van die randgemeenten trekken. Die paupers zouden mij alleen maar een slechte naam geven.
quote:
Ik heb Marokkaanse buren, en mijn huis is evenveel waard.
Wacht maar tot je huis gaat verkopen, dan praten we verder
pi_23656745
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:36 schreef RetepV het volgende:
Kijk. Ik snap niet waarom dit dan niet op de gewone manier voorkomen kan worden, dwz. door *redelijke* wetswijzigingen. En volgens mij IS dat al gebeurd en praat je hier dus over oude koeien.
nee hoor dat is niet opgelost., dergelijke huwelijken komen nog steeds voor en vooral onder de moslims want die halen liever hun vrouw uit hun vaderland die kunnen ze namelijk nog de keet door meppen als ze dat "verdienen" en de vrouwen hier pikken dat niet (of minder snel)
quote:
Als jij een oude kerel bent, zijn het die kinderen die jou gaan verzorgen. Ik hoop dat je je daar terdege van bewust bent. Nederlanders krijgen te weinig kinderen, en die worden allemaal hoog opgeleid. We hebben NUN al te weinig mensen voor de zorg. Ik hoop voor jou dat je niet oud wordt .
is dit een doodswens ?
quote:
Daar ben ik het mee eens. Als een Nederlander niet goed integreert gaat hij de gevangenis in. Als een allochtoon niet goed integreert vind ik het prima dat hij het land uit gezet wordt. Onder 'Nederlander' versta ik ook de 'Nederlander van allochtone afkomst', want je kunt niet net doen alsof DIE niet bestaan.
eens
quote:
Ik denk dat je hier een doel stelt dat niet haalbaar is. Extremisten zullen er altijd zijn. En heb je er al eens aan gedacht hoevel NEDERLANDSE extremisten er zijn? Volkert v.d. Graaf is een ECHTE Nederlander, al zeker 15 generaties in Nederland. Volkert v.d. G. is simpelweg net zo'n extremist als Mohammed B.

Dus als je met 'de extremisten' alleen de buitenlandse extremisten bedoelt (of misschien zelfs wel de moslimextremisten), dan ben je jezelf een rad voor ogen aan het draaien. Zichzelf voor de gek houden, dat doet alleen een dwaas.
ok laat ik het dan duidelijker stellen, we moeten de islam inbinden en het aantal moslims beperken tot een MINIMUM en dan zie ik liever 0 moslims dan 10 maar 1 miljoen is gewoon een EXTREEM gevaar. maar goed misschien moet je de koran en de sharia eens bestuderen dan weet je waar ik het over heb. ook kan je het nieuws eens volgen en je geschiedenis ophalen!

is dat duidelijk genoeg voor je ? en de redenen zijn ook duidelijk mag ik hopen! zo niet dan leg ik het je graag nog eens uit hoor.

Volkert van de Graaf kan je niet vergelijken met Mohammed Bouyeri omdat Mohammed Bouyeri een extremist is die tegen ons hele land en de democratie waar nederland voor staat is. en Volkert van de Graaf is iemand die genoeg haat had om 1 persoon het leven te willen beroven. ERG fout maar werkelijk NIET te vergelijken! daar komt bij dat Mohammed Bouyeri deel uitmaakte van een extremistische organisatie en Volkert van de Graaf alleen handelde

ik sta hierin gelukkig niet alleen, Geert Wilders doet het niet voor niks zo goed in de peilingen! en dat zal alleen nog maar stijgen en dat is een geruststellend gevoel voor mij
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23658063
Maar goed, ik nodig iedereen uit om gewoon lekker naar het platteland te komen. Is er misschien nog wat te werken hier.
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:14:23 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23659197
quote:

Ligt dat aan die gekleurde mensen of aan de Nederlanders die daar een vooroordeel over hebben?
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')