abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23643457
Ik had tot gister een hele lieve vriendin,
Ze is christelijk maar vond ik geen probleem
ging mee naar de kerk en deed alles voor haar om haar blij en gelukkig te maken.
Maar het werd me allemaal teveel en ik wou geen dingen meer doen tegen mn zin in.

Ik heb helemaal geen zin in dat gedoe.
Dus we hebben gister een gesprek gehad.

Maakt ze het uit, want 'God'gaat voor alles bij haar..
Goede vriendin van me zegt: dat is echt een klote reden slaat nergens op.

Ik vind het persoonlijk ook nergens op slaan,

Wat vinden jullie daar nou van?!
  maandag 29 november 2004 @ 14:25:05 #2
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23643557
Ik snap best dat het lastig is voor haar, als zij er zo sterk in gelooft, maar uitmaken.. nee. Als zij echt zo'n proper christen is, dan zou ze juist je keuze respecteren, en je in je waarde laten. Volgens mij weet het meisje niet zo goed hoe het in elkaar steekt. Misschien ben je maar beter af zo, want dit is wel errug oppervlakkig.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  maandag 29 november 2004 @ 14:27:19 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23643622
ik vind nergens op slaan maarja zij gelooft en jij niet als het echt zo belangrijk voor haar is dan kun je er weinig aan doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23643632
Tsja, ik heb aan de ene kant wel medelijden met je, als het uitgaat is dat natuurlijk niet leuk, aan de andere kant heb je haar misschien een klein beetje misleid door mee te gaan en alles voor haar te doen om haar blij en gelukkig te maken. In een relatie horen dingen *imho* op gelijke basis te gebeuren, als de een keuzes maakt moet de ander daar mee kunnen leven. Als dat niet gaat, erover praten, als je geen oplossing kan vinden twee dingen doen: of je accepteert mekaar zoals het leven ervoor staat, of je neemt de consequenties. Blijkbaar heeft je ex dat dus gedaan. Geloof is een moeilijk iets, ken het erg goed, dus "wat vind ik ervan"?

Ach, life goes on. En lees maar de tag die ik heb....
pi_23643636
Klinkt een beetje fundamentalistisch. Ik zou een partner die gelovig is als de ziekte vermijden omdat ik van mezelf toch wel weet dat ik daarmee niet zou kunnen omgaan
  maandag 29 november 2004 @ 14:29:30 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23643684
Tja, je moet haar keuze respecteren ook al begrijp je er weinig van. Het lijkt me enorm lastig, maar je wist natuurlijk al dat het geloof bij haar heel diep zat en je hebt er voor gekozen dat te accepteren.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23643717
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:27 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, ik heb aan de ene kant wel medelijden met je, als het uitgaat is dat natuurlijk niet leuk, aan de andere kant heb je haar misschien een klein beetje misleid door mee te gaan en alles voor haar te doen om haar blij en gelukkig te maken. In een relatie horen dingen *imho* op gelijke basis te gebeuren, als de een keuzes maakt moet de ander daar mee kunnen leven. Als dat niet gaat, erover praten, als je geen oplossing kan vinden twee dingen doen: of je accepteert mekaar zoals het leven ervoor staat, of je neemt de consequenties. Blijkbaar heeft je ex dat dus gedaan. Geloof is een moeilijk iets, ken het erg goed, dus "wat vind ik ervan"?

Ach, life goes on. En lees maar de tag die ik heb....
Ze wist hoe ik was,
En hebben er ook vaak over gepraat.
Maar ik mog kiezen, als ik haar wil moet ik geloven,
en anders wil ze geen relatie meer..
komt ze 11 maanden later achter..
pi_23643730
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef Shagster het volgende:
Ik snap best dat het lastig is voor haar, als zij er zo sterk in gelooft, maar uitmaken.. nee. Als zij echt zo'n proper christen is, dan zou ze juist je keuze respecteren, en je in je waarde laten. Volgens mij weet het meisje niet zo goed hoe het in elkaar steekt. Misschien ben je maar beter af zo, want dit is wel errug oppervlakkig.
dit slaat nergens op hoor. in de bijbel staat dat het niet goed is om als gelovige een relatie te hebben met een ongelovige. een proper christen, zoals jij het blijkbaar graag noemt, zal iemands keuze om niet te geloven nooit accepteren, omdat dat zal leiden tot uitsluitsel van eeuwig leven. iemand dwingen om te geloven is natuurlijk wat anders, voor je daarmee aan komt zetten
ik denk dat zij het vooral is die beter af is, ook al zal ze er zelf heel veel moeite mee hebben.
pi_23643736
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:27 schreef mart81 het volgende:
Klinkt een beetje fundamentalistisch. Ik zou een partner die gelovig is als de ziekte vermijden omdat ik van mezelf toch wel weet dat ik daarmee niet zou kunnen omgaan
Ik kan er ook wel mee omgaan,
Zij heeft het besloten.. na 11 maanden
  maandag 29 november 2004 @ 14:32:25 #10
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23643749
God gaat voor alles...dus ze wordt non? Wat is haar echte reden dat ze uitmaakt? Volgens mij gebruikt ze het als excuus...no offence.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_23643765
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:29 schreef Posdnous het volgende:
Tja, je moet haar keuze respecteren ook al begrijp je er weinig van. Het lijkt me enorm lastig, maar je wist natuurlijk al dat het geloof bij haar heel diep zat en je hebt er voor gekozen dat te accepteren.
Dat wist ik, niet zodiep natuurlijk.
Maar ik wist het wel, ik ben 11 maanden lang mee gegaan naar de kerk.
Heb me helemaal aangepast voor haar.

En dit krijg je terug na 11 maanden..
  maandag 29 november 2004 @ 14:33:48 #12
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_23643786
Beetje vreemd
Zomaar iemand aan de kant zetten na een gesprek.
Maar misschien waren je woorden als "gedoe" ook niet de handigste.
Alleen kan ik er niet bij dat iemand opeens niet meer verliefd is enzo.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_23643792
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:32 schreef clowncloon het volgende:
God gaat voor alles...dus ze wordt non? Wat is haar echte reden dat ze uitmaakt? Volgens mij gebruikt ze het als excuus...no offence.
Nee, is haar echte reden..
Ze had het er echt heel moeilijk mee dat ze die keuze moest maken
pi_23643810
Hmm, kennelijk heeft ze op voorhand duidelijk gemaakt dat voor haar het geloof essentieel was, en dat ze van een partner zou verwachten dat die haar geloof deelde...
Er valt haar dus weinig te verwijten, anders dan dat ze consequent is geweest, eerlijk verteld vanaf het begin wat haar visie was..

De TS daarentegen is degene die enkel naar de kerk ging om zijn vriendin een pleziertje te doen, maar er verder geen enkele motiovatie bij voelde..
Dat deed hij kennelijk niet direkt, maar lange tijd was hij hij tegen haar niet eerlijk over zijn geloof..

Toen hij dus uiteindelijk niet verder meer wilde met de indruk wekken dat hij gelovig zou zijn, ging het uit..

Ik vind de keuze van dat meisje niet echt iets wat ikzelf zou doen, het gelkoof te zien als een voorwaarde voor een relatie;
echter zij heeft gewoon recht om hier zelf een mening over te vormen en uiteindelijk is ze dar zelf altijd eerlijk over geweest en is consequent gebleven, dus kun je haar verder niet kwalijk nemen deze keuze te maken ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23643819
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:33 schreef kless het volgende:
Beetje vreemd
Zomaar iemand aan de kant zetten na een gesprek.
Maar misschien waren je woorden als "gedoe" ook niet de handigste.
Alleen kan ik er niet bij dat iemand opeens niet meer verliefd is enzo.
ze is nogsteeds verliefd..
maar ze maakt het uit om het geloof.
'Gedoe' zo zei ik het ook niet tegen haar..
pi_23643828
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:32 schreef clowncloon het volgende:
lang leve de kortzichtigheid
seks&relaties zijn door god aan de mens gegeven als een geweldig iets...maar wel binnen het huwelijk!
ik kan me heel goed voorstellen dat dit haar reden is

voor de TS wel jammer dat ze er pas na 11 maanden wat mee doet, het had natuurlijk slimmer geweest als ze het direct aan het begin gezegd had.
pi_23643830
Volgens mij was het gewoon ook een excuus.
pi_23643837
Ik denk eerlijk gezegd dat een relatie tussen een ongelovige en iemand die het geloof als het belangrijkste in haar leven ziet, gedoemd is om te mislukken. Dus zou ik zeggen: beter nu dan over tien jaar...
pi_23643857
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:34 schreef RM-rf het volgende:
Hmm, kennelijk heeft ze op voorhand duidelijk gemaakt dat voor haar het geloof essentieel was, en dat ze van een partner zou verwachten dat die haar geloof deelde...
Er valt haar dus weinig te verwijten, anders dan dat ze consequent is geweest, eerlijk verteld vanaf het begin wat haar visie was..

De TS daarentegen is degene die enkel naar de kerk ging om zijn vriendin een pleziertje te doen, maar er verder geen enkele motiovatie bij voelde..
Dat deed hij kennelijk niet direkt, maar lange tijd was hij hij tegen haar niet eerlijk over zijn geloof..

Toen hij dus uiteindelijk niet verder meer wilde met de indruk wekken dat hij gelovig zou zijn, ging het uit..

Ik vind de keuze van dat meisje niet echt iets wat ikzelf zou doen, het gelkoof te zien als een voorwaarde voor een relatie;
echter zij heeft gewoon recht om hier zelf een mening over te vormen en uiteindelijk is ze dar zelf altijd eerlijk over geweest en is consequent gebleven, dus kun je haar verder niet kwalijk nemen deze keuze te maken ...
Hm nee, ik ben gelovig opgevoed.
Ben heel lang niet geweest en dacht dat ik het wel áankon om naar de kerk te gaan en zo verder te leven.
Maar dat is/was dus niet zo.
In het begin mog ik haar alleen zien in de kerk, later ook andere dagen.
Dus ik MOESTin het begin wel mee.
Anders mog ik haar niet eens zien..
  maandag 29 november 2004 @ 14:36:29 #20
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_23643860
ik geloof er niets van...
beer
pi_23643861
Maar met de sex tot het huwelijk wachten, dat is wel een flinke drempel hoor.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_23643902
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:36 schreef Sportguy het volgende:
Dat deden we ook,.
dat was het probleem niet eens..

Ze moest 'kiezen' Tussen God of mij,, dus kiest ze voor God',

Begrijp het ook wel hoor
Vind het alleen heel erg moeilijk
pi_23643908
Kerel, als ze meer van God houdt dan van jou, en jou alleen wil als je je ook in dat irritionele keurslijf wringt, is ze je niet waard.
pi_23643909
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:36 schreef Sportguy het volgende:
20, en nog steeds maagd
het is af en toe best heel moeilijk ja, maar niet onmogelijk.
pi_23643928
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat een relatie tussen een ongelovige en iemand die het geloof als het belangrijkste in haar leven ziet, gedoemd is om te mislukken. Dus zou ik zeggen: beter nu dan over tien jaar...
Das waar,,..
pi_23643929
Ik kan me best voorstellen dat bij sommige mensen het geloof zo belangrijk is in het leven
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 29 november 2004 @ 14:38:43 #27
41885 kless
pi_23643936
omdat zij haar geloof alles vind moet jij wijken?
Sta je haar geloof dan in de weg?(ik dacht het niet)
Of zit ze er zelf mee dat jij niet gelovig bent.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_23643956
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:37 schreef doraantje het volgende:

[..]

20, en nog steeds maagd
het is af en toe best heel moeilijk ja, maar niet onmogelijk.
euhm,
Je verdraaid mn worden?!
mn ex en ik wachte tot het huwelijk (ïndien dat zou komen)
Mijn 1e keer naar bed was op 15...
Maar ik vond het geen probleem om een jaar niks te doen..
pi_23643987
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:38 schreef kless het volgende:
omdat zij haar geloof alles vind moet jij wijken?
Sta je haar geloof dan in de weg?(ik dacht het niet)
Of zit ze er zelf mee dat jij niet gelovig bent.
Denk dat ze er mee zit (heeft ze ok gezegt)
Dat ik niet (streng) gelovig ben..
ben wel gelovig opgevoed.
pi_23644026
Zoiets heb ik ook gehad. Kwam bij haar ouders thuis eten, begonnen ze allemaal te bidden.
Ik dacht WTF krijgen we nu? Wat is dit voor een onzin, god bedanken voor het eten wat op tafel staat. Daar heb je toch zelf voor gewerkt. En moest ze op zondag vroeg der nest uit, hup naar de kerk. Nou dat trek ik niet hoor, ik heb de zwarte kousen gedag gezegt en ben weg gegaan.
Dit gaat toch nooit werken.
copyright 2006
  maandag 29 november 2004 @ 14:42:57 #31
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23644035
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:35 schreef doraantje het volgende:

[..]

blaat!
reality check: IK maak het niet uit omdat ik (een fictieve) GOD voor aardse liefde plaats hoor lieverd.
Wie is er dan kortzichtig? en doei
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  maandag 29 november 2004 @ 14:44:32 #32
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23644069
ik had er gewoon helemaal niet voor gekozen.
geen sex voor het huwelijk... uhh tsja is maar waar je voor kiest :S
zondag (zover mijn geheugen werkt over geloof) naar de kerk? Was me ook nooit gelukt en zelfs niet voor me vriendin.
En gewoon crap dat ze je na 11 maanden heeft opgegeven door haar geloof. Althans ik zou behoorlijk pissed zijn
  maandag 29 november 2004 @ 14:44:49 #33
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_23644075
Fundamentalistische christenen
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  maandag 29 november 2004 @ 14:46:28 #34
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23644115
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:42 schreef pooier het volgende:
Zoiets heb ik ook gehad. Kwam bij haar ouders thuis eten, begonnen ze allemaal te bidden.
Ik dacht WTF krijgen we nu? Wat is dit voor een onzin, god bedanken voor het eten wat op tafel staat. Daar heb je toch zelf voor gewerkt. En moest ze op zondag vroeg der nest uit, hup naar de kerk. Nou dat trek ik niet hoor, ik heb de zwarte kousen gedag gezegt en ben weg gegaan.
hehe zow één ken ik er ook in me vriendengroep. dat meiske staat elke zondagmorge vroeg op om met haar brakke hoofd naar het "ik-ben-brak-want-het-is-zondag-" huis te gaan
pi_23644122
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:42 schreef pooier het volgende:
Mja, ik heb dat 11 maanden gedaan..
Vond het niet eens super erg.
Alleen dat ze dit besluit vind ik wat minder
pi_23644147
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:30 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

Typische fundi-logica. Je 'moet geloven'. Geloof is nog altijd iets wat je uit vrije beweging doet of niet doet. Net zoals bepaalde muziek mooi vinden of niet; het valt niet af te dwingen.

Man, ik denk dat je blij mag zijn dat je van haar af bent.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 29 november 2004 @ 14:51:08 #37
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23644252
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

In het begin mog ik haar alleen zien in de kerk, later ook andere dagen.
Dus ik MOESTin het begin wel mee.
Anders mog ik haar niet eens zien..
zoals je zelf zegt, je hebt dat meegaan naar de kerk enkel gedaan om die relatie aan te kunnen gaan, dan moet je het ook niet zo vreemd vinden als blijkt dat als je geen zin meer hebt om net te doen alsof je sterk gelovig bent, het niet lukt om de relatie wel stand te laten houden ..

waarschijnlijk is het vanuit het meisje wel een keuze die ook gemotiveerd is doordat ze gebonden is aan wat haar familie haar voorschrijft, dat mogelijk het ook iets is dat haar ouders haar opleggen, maar wat had je dan verwacht, dat ze haar eigen ouders opgeeft om maar bij jou te kunnen zijn?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 29 november 2004 @ 14:53:39 #39
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23644320
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:31 schreef doraantje het volgende:

[..]

dit slaat nergens op hoor. in de bijbel staat dat het niet goed is om als gelovige een relatie te hebben met een ongelovige. een proper christen, zoals jij het blijkbaar graag noemt, zal iemands keuze om niet te geloven nooit accepteren, omdat dat zal leiden tot uitsluitsel van eeuwig leven. iemand dwingen om te geloven is natuurlijk wat anders, voor je daarmee aan komt zetten
ik denk dat zij het vooral is die beter af is, ook al zal ze er zelf heel veel moeite mee hebben.
Mijn ouders zijn zo gereformeerd als de pleuris, hun geloof is hun leven, maar zelfs zij zeggen nog dat je de bijbel niet zo letterlijk moet nemen. Het is meer een leidraad dan een handboek met de regels. En bedenk ook nog eens dat het al honderden jaren oud is. Het zijn tegenwoordig andere tijden.

Een God die je de toegang tot het eeuwige leven ontzegt omdat je met een agnost/atheist omging is niet echt rechvaardig, vind je? Op die manier is je geloof meer gebaseerd op angst om de verkeerde dingen te doen, dan op vrije keus.
  maandag 29 november 2004 @ 14:55:07 #40
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23644361
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:39 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Mijn 1e keer naar bed was op 15...
Wat zul je moe geweest zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 29 november 2004 @ 14:56:25 #41
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_23644407
ik moet niets hebben van een christelijke vriendin. ik maak het niet uit, ik begin er bij voorbaat gewoon NIET aan.
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  maandag 29 november 2004 @ 14:59:26 #42
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23644485
Ik vind de naam van de TS best wel leuk nu. The Lord of the Darkness die niet meer met z'n meisje naar de kerk wil.

Maar het blijft kut voor je.:N
pi_23644493
quote:
en anders wil ze geen relatie meer..
Wees blij dat je eraf bent; ik kan me voorstellen dat je dat op het moment niet zo inziet, maar over een poosje zul je er toch blij mee zijn.

Geweldig dat ze je wil verplichten "te geloven" en anders kun je opstappen.. Wat een ontzettend domme koe (maarja, ze is nu eenmaal gelovig dus dat spreekt vanzelf!)
quote:
seks&relaties zijn door god aan de mens gegeven als een geweldig iets...maar wel binnen het huwelijk!
ik kan me heel goed voorstellen dat dit haar reden is
Inderdaad, lang leve de kortzichtingheid! "Door god aan de mens gegeven"... Hoe naïef kun je als mens zijn?!

Ik heb ooit een week wat gehad met een grrrristelijk meisje; die ouders wilden mij de eerste dag dat ik daar kwam al verplichten mee te bidden onder het eten; natuurlijk doe ik dat niet en dus mocht ik ( !!! ) niet mee eten. Ik mocht haar op zondag zien wanneer ik eerst mee zou gaan naar de kerk. Hoezo verkapt zieltjes winnen.. Heb het ter plekke uitgemaakt en de verantwoordelijkheid daarvoor bij haar ouders neergelegd.

(een paar jaar later kwam ze tot bezinning en heeft ze dat hele gedoe de deur uit gedaan - nu willen haar ouders niets meer met haar te maken hebben. Schijnheilige KUTgrrrristenen.

Ik ken overigens wel mensen waarvan de ene partner wél gelooft en de ander niet; bij de meeste mensen gaat dat tot nu toe prima, hoewel ik er eerlijk bij moet zeggen dat die ook niet zo fanatiek zijn (2x per jaar naar de kerk, halfslachtig bidden voor het eten)
Het kan dus wel, alleen moet de gelovige dan wel zijn of haar verstand gebruiken en beseffen dat wereldse zaken altijd nog voorgaan op geestelijke (niet bewezen) godheden.

Overigens heb ik geen probleem met het artikel over godslastering; ik erken namelijk het bestaat van een god niet dus als zodanig geldt dat artikel niet voor mij. Wég met de beknotting van het vrije denken dat geloof heet!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 29 november 2004 @ 15:01:39 #44
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23644541
quote:
Maakt ze het uit, want 'God'gaat vóór alles bij haar..
Shit gek.. heb je dat nooit vantevoren gemerkt?? Ik begin geen relatie met een Christen of welk ander geloof dan ook... Ik vindt dit soort reacties van iemand ronduit ziek
Nog nooit gehoord van dit soort situaties....
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23644625
quote:
Ik vraag me tegenwoordig bijna dagelijks af, hoé dom mensen nu precies kunnen worden van het aanhangen van een sprookjesboek. Tsja, en dan blijkt dus weer... Héél dom.
Niet zo'n wonder dat de wereld naar de verdommenis gaat, gezien het feit dat alleen aanhangers van een idioterie (religie) zich voortplanten als konijnen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_23644643
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:01 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Shit gek.. heb je dat nooit vantevoren gemerkt?? Ik begin geen relatie met een Christen of welk ander geloof dan ook... Ik vindt dit soort reacties van iemand ronduit ziek
Nog nooit gehoord van dit soort situaties....
Ik vind het al eng als een meisje zegt dat ze zeker weet dat er meer tussen hemel en aarde is...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23644711
Mja, ach.. ga alles eventjes rustig verwerken..
pi_23644840
Ik ken het. Heb hetzelfde meegemaakt. Ik snapte er ook niks van. Nu nog steeds niet helemaal. Uiteindelijk maar geaccepteerd ook al was dat heel moeilijk.
Ik denk dat je er zelf weinig aan kan doen zolang zij blijft geloven en jij niet.
Sterkte ermee verder
  maandag 29 november 2004 @ 15:17:42 #49
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23644948
De meeste mensen worden gedumpt om een mindere reden.
  maandag 29 november 2004 @ 15:27:21 #50
41885 kless
pi_23645233
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:17 schreef bankrupcy het volgende:
De meeste mensen worden gedumpt om een mindere reden.
Helemaal mee eens.
iGEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')