Vorige delen:quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
Nope, deze www.waterhole.nl op het leidseplein, die andere is per 1 Jan dicht wegens blokrenovatie in die buurt. Jammer, maar helaas, dat is toch een jeugdherinnering minder....quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef JaWi het volgende:
Deze dus:
Amsterdam.
Last Waterhole Oudezijds
Armsteeg 12
Amsterdam
http://www.lastwaterhole.nl
?
quote:Op maandag 29 november 2004 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, deze www.waterhole.nl op het leidseplein, die andere is per 1 Jan dicht wegens blokrenovatie in die buurt. Jammer, maar helaas, dat is toch een jeugdherinnering minder....
quote:Op maandag 29 november 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ouwe lul! Nog even en je gaat praten over 'vroeger, toen blablabla'.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..].
@Jawi, ja naast Boom chicago ongeveer, maar ik denk dat er nog wel een pre-meeting komt ook.
Mag ik! Het gesprekje met jou gisteren dreunt nog na in mijn oren.quote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..].
quote:Op maandag 29 november 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik! Het gesprekje met jou gisteren dreunt nog na in mijn oren.
Het is dat ik beter weet, anders zou ik je typeren als valse nicht!
Deden we dat niet al dan ?quote:Op maandag 29 november 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
, anders zou ik je typeren als valse nicht!
Tikje fris niet? Gewoon binnen, beetje poolen, biertje, muziekje, alvast wat verzoeknummers bedenken.... Barpersoneel bespelenquote:Op maandag 29 november 2004 14:09 schreef JaWi het volgende:
Pre-meeting in vondelpark.
De ene keer ben ik een slet, dan weer een nicht, make up your mindquote:Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Deden we dat niet al dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |