Ze zijn juist erg mooiquote:Op maandag 29 november 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Nu moet ik even een plaatje vinden van zo'n lelijk ding
Die werken de lunch naar binnen denk ik.quote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar zijn de andere brommerrijders? DIe zitten zeker in de echte SC
Kom dan gaan we google aanklagenquote:Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Das geen supermotard
Maar wel een supermotard ?quote:Op maandag 29 november 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik het goed heb is dat een 50cc
Nee...... een brommerquote:Op maandag 29 november 2004 13:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar wel een supermotard ?
quote:50cc 2T Super Motard.
6 versnellings, vloeistof gekoeld motor blok, van het merk DERBI!
17”voorwiel en 17”achterwiel.
Single koplamp.
Hand protectors.
Digitaal dashboard.
Snelgas.
Led achterlicht.
Verchroomd frame.
Aluminium achterframe.
Achterspatbord, opengewerkt.
Roestvrij stalen “Low Boy”uitlaat.
300 mm voorremschijf.
Voor een “zwevende”remklauw met dubbele zuigers.
Aluminium, “Gold”geannodiseerd achtertandwiel.
Gold & Black ketting.
Strak afgewerkt
quote:Op maandag 29 november 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Nu moet ik even een plaatje vinden van zo'n lelijk ding
quote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar zijn de andere brommerrijders? DIe zitten zeker in de echte SC
Hij is leuk hoor je OP,quote:Op maandag 29 november 2004 13:11 schreef ondeugend het volgende:
Dan laat ik de TT wel even veranderen door een mod
Deel 133..... Superbrommard
Duhhhhhh !!!!quote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef $tranger het volgende:
De SM die de TS gebruikte is een brommer, maar goed, in tegenstelling tot een Ducatie Monster zeker wel een echte SuperMotard. In mijn ogen gaat een SM niet persee om exact de juiste maten en verhouding, meer om de intentie.
Overigens heb ik zelf een Husqvarna TE610 SM.
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil ook zo'n ding
Tis een 50cc.... dus een brommer..... en dus geen MOTARDquote:Op maandag 29 november 2004 13:16 schreef ondeugend het volgende:
Waarom is die van dat stoppie geen supermotard dan
http://www.bestofbikes.no(...)otard_DRD_bilder.htm
Nou.... nou.... nou ?
Leuk voor als je een brommah certificaat heb jaquote:Op maandag 29 november 2004 13:18 schreef $tranger het volgende:
De SM die de TS gebruikte is een brommer, maar goed, in tegenstelling tot een Ducatie Monster zeker wel een echte SuperMotard. In mijn ogen gaat een SM niet persee om exact de juiste maten en verhouding, meer om de intentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |