Ik zie wel.... ik ben de komende dagen vrij en word pas zaterdag in het theater verwacht voor Jochem Meyerquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee .. ik denk wel dat het eerst een dagje wat minder wordt inplaats van beter hoor.![]()
Reken daar dus maar op, kan het hoogstens meevallen.![]()
Velgen mooi. Uitlaatsysteem niet mooi. Chroom van blok niet mooi. Stuurhelften niet mooi.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind je van die Bandit1200
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:23 schreef ondeugend het volgende:
.. maar ook kunnen schakelen met hetzelfde pootje !
Aanstormend cabarettalent.... niet alleen naar het geijkte kijken Pepsel !quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Velgen mooi. Uitlaatsysteem niet mooi. Chroom van blok niet mooi. Stuurhelften niet mooi.
Totale afwerking niet mooi. Helaas onvoldoende punten om hem mooi te vinden. Sorry. [afbeelding]
[..]
Even moest denken met welk pootje dat is.
Jochem Meyer .. wie kent hem niet.![]()
ik heb drie verschillende verhalen over blokkerende achterwielen gelezen,quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat is dit hieronder dan:
[..]
Dat strookt niet helemaal met elkaar .. snel slijten = meer geld uitgeven toch ?
En dit:
[..]
Hoor ik nu ineens voor het eerst.Of bedoelde je net die stabiliteitsproblemen ..
.. want dat was bij de verkeerde bandenmaat had je zelf gepost.
Maar je mag wel aannemen dat de motorbanden specialist er niet de verkeerde dingen omlegt als er problemen bekend zijn.
Wat inderdaad niet insinueert dat je zelf geen goed onderzoek mag doen.
Om m'n bromscootah rij ik niet echt naar volle tevredenheid, tis gewoon langzaam en trekt voor geen meter... Ik ben te snel voor het fietspad en te langzaam voor de weg...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
YP-250 te klein .. ja als je hem vergelijkt met een K-1100LT.
![]()
![]()
Ding is 3 keer zo groot als een normale scootâh waar je iedere dag met tevredenheid naar je werk mee reed.
Zie bovenstaand verhaal, zithouding is anders...quote:Een Peugot Speedfight was meer dan genoeg zei je eerder, want het ging alleen maar om iets meer pit.
KTM...quote:Maar ik zei vorige maand al: ineens weet je het: KTM.![]()
Prop een paar wegbanden en andere vering onder die Kawa en je zit in de buurt.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:30 schreef ondeugend het volgende:
Aanstormend cabarettalent.... niet alleen naar het geijkte kijken Pepsel !
Precies voor het moment van quoten een edit ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dubbel
Hehehe ik heb het in vorige post geplakt,quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Precies voor het moment van quoten een edit ?![]()
Maar als ik met de Beemer iets te vluchtig terugschakel dan kan het achterwiel ook een aardig stapje opzij doen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
Enne, de zithouding van m'n scootah is compleet anders dan van een YP 250 of X9-250
Zie bovenstaand verhaal, zithouding is anders...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
Zie net op de website van Bridgestone dat er bij KLR650 BT-45 banden onder kunnen![]()
Met mijn FZR kan ik ook niet vroeg naar z'n één... dan trap je 'm automatisch in z'n neutraal gepaard met een flink geluid, dat klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehehe ik heb het in vorige post geplakt,![]()
VFR vind het ook niet tof als ik te vroeg of teveel terug schakel![]()
Maar je voeten zitten ook hoger, en dat levert nou juist het probleem. De YP-250 zou minimaal 15 cm langer moeten zijn qua beenruimte, en de X9-250 zou minimaal 10 cm langer moeten zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom een YP 250 te klein is hoor.
Nee het is niet te vergelijken met een bromscootertje qua zithouding, het is 3 keer zo groot.![]()
Bovendien kan ik dan niet het veld in.... Niet dat ik uberhaupt het veld in ga...quote:[..]
Moet je alleen die slappe cross vering nog even heeeel erg aanpassen.
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
Bovendien kan ik dan niet het veld in.... Niet dat ik uberhaupt het veld in ga...
Maar toch, het kan![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
Maar je voeten zitten ook hoger, en dat levert nou juist het probleem. De YP-250 zou minimaal 15 cm langer moeten zijn qua beenruimte, en de X9-250 zou minimaal 10 cm langer moeten zijn...
Zo denk ik er ook over .. toch eens het veld in .. een keer.. stiekem bospaadje.quote:Bovendien kan ik dan niet het veld in.... Niet dat ik uberhaupt het veld in ga...
Maar toch, het kan![]()
Je in -en uitgaande as kunnen elkaar niet bijhouden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Met mijn FZR kan ik ook niet vroeg naar z'n één... dan trap je 'm automatisch in z'n neutraal gepaard met een flink geluid, dat klinkt niet lekker(is dat heel schadelijk?
) Pas als je rond de 20km/u rijdt kan je 'm goed in z'n één krijgen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
KTM...
Zou kunnen .. maar enig idee waarom bijvoorbeeld DVD branders van Philips in testen van de Nederlandse computerbladen bijna altijd testwinnaar zijn ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dit verhaal ben ik gaan twijfelen
http://www.motorradonline(...)t/Gesamtwertung.html
http://www.motorradonline(...)t/Gesamtwertung.html
Maar ja, wij schelen dan ook zeker een centimeter of 5 tot 10 (ik ben 1 mtr 89). En het is idd een royale zithouding, behalve als je staken te lang zijn... kramp schoot nog net niet gelijk in m'n bovenbenenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Is het niet een kwestie van wennen ?
Je voeten zitten inderdaad wat hoog, maar voor de rest is het een hele royale zithouding hoor.
Ik heb nooit te klagen gehad over dat ding qua comfort..
Het is sowiezo beter dan welke crosser dan ook ..
Precies, het kan, en dus is het ook een keertje leuk om te proberenquote:[..]
Zo denk ik er ook over .. toch eens het veld in .. een keer.. stiekem bospaadje.
En wie weet langzamerhand meer ..
[..]
Tja, KTM is een beetje de Ducatie van een jaar of 10 geleden... niet een van de meest betrouwbare machines (aldus de motorzaak waar ik altijd kom en waar ze er eentje te koop hebben staan en er een aantal in onderhoud hebben). Verder zijn het uiteraard wel perfecte stuurfietsen, laten we dat niet vergetenquote:[..]
Wel een intelligente post .. gewoon nee zeggen.
![]()
Vertel maar eens wat er aan schort.![]()
[afbeelding]
Als je denkt aan Metzeler, ik vind Metzeler zwaar ruk qua toer/sport banden (waaronder de ME55A en de ME33 Laser vallen)....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dit verhaal ben ik gaan twijfelen
http://www.motorradonline(...)t/Gesamtwertung.html
http://www.motorradonline(...)t/Gesamtwertung.html
in welk opzicht ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je denkt aan Metzeler, ik vind Metzeler zwaar ruk qua toer/sport banden (waaronder de ME55A en de ME33 Laser vallen)....
Vertoonde stuitergedrag, zowel voor als achter.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk opzicht ?
En zelfs op ervaringen van anderen. Zo is er maar een heel klein percentage BMW rijders wat geen Metzeler rijdtquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy ..
Maar ik denk dat het lastig vertrouwen is op een test ..
Qua zithouding niet vergelijkbaar .. en je bent niet beschermd tegen de elementen zoals bij een Motorscoot.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:21 schreef PatrickM het volgende:
Toevallig stond er daar een Kwaak KLR650 bij Motoport in Den Haag en daar ben ik op gaan zitten, en dat zat perfect
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Vertoonde stuitergedrag, zowel voor als achter.
Totaal gevoelloos bij een bocht wat sportiever pakken, waardoor je totaal niet weet en voelt hoe ver je kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |