quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:04 schreef jozef444 het volgende:i'm one of you
![]()
yes man echt lekker om dat gehaald te hebben
Meen je dat serieusquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef jozef444 het volgende:
hehehijs alleen wel rood maar voor de rest idd wel zo'n model, mja ik vin nu van de weinige motoren die ik ken een honda 650 v deauvillen en de nieuwe pan european erg gave motoren
tja kan er niks aan doen dak ze mooi vindtquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Meen je dat serieus
Oh, gefeliciteerd met je roze papiertje
Ik heb juist wel geld over voor ultiem rijgedrag, daarom zoek ik zoveel mogelijk informatie,quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon Pilot road.
Zal een flink verschil maken met wat je gewend bent.
Verder merk ik duidelijk dat je geen centen over hebt voor een ultiem weggedrag.
Rest mij alleen de vraag hoe je een lijstje met die rangorde kan maken.
Pilot sport bestaat niet meer?
Pirelli meningen lijken mij trouwens heel gekleurd. Zijn meestal van die hobby dwazen die er een eigen mening op na houden.![]()
Beetje zo'n Alfa type'tje.. alles wat ze zelf hebben is het beste ..en in de regen komt de ware aard naar boven <chicken>![]()
Heb jij nergens voor nodig....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
1) Michelin Pilot Power
3) Pirelli Diablo
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er weer !!!
Alles goed gegaan en bedankt nog voor de meestal lieve reacties
Volgens mij net niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:45 schreef BazzoS het volgende:
@plaatje van BMW: Zo met de boxer over de grond :'(
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef PatrickM het volgende:
Ben na mijn werk ff motorscooters wezen kijken.... zijn gewoon te klein allemaal, zelfs de X5-250 en de YP250 helemaal
Ben gelijk door gereden naar SR om een afspraak te maken voor deze:
[afbeelding]
Kawasaki KLX 650 C
Bj. 1993
14368 KM
¤ 2.495,-
En nog puntje gaaf
Helaas staan er 10 motoren in de weg, dus ga ik zaterdag proefrijden erop
Pauze?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij nergens voor nodig....
Ze hebben via een heel klein sneetje binnen in mijn enkel gekeken en daar wat beschadigd kraakbeen vermorzeld en weggezogen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
En verder nergens last van ? Kan je nu gewoon lopen dan ?![]()
Wat is er zo ongeveer gebeurd ..
[..]
En wat is dit hieronder dan:quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb juist wel geld over voor ultiem rijgedrag, daarom zoek ik zoveel mogelijk informatie,
Dat strookt niet helemaal met elkaar .. snel slijten = meer geld uitgeven toch ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dan nog Pilot Power,
Schijnt de beste band qua grip te zijn, maar is een vrij zachte band en slijt vrij snel,
dat vind ik best een groot nadeel eigenlijk,
mijn doel is toch om een 8000 tot 10000 met een band te doen,
Hoor ik nu ineens voor het eerst.quote:En als ik hoor dat pilot Road rem en terug schakel problemen geeft wil ik dus zekerheid,
Kee .. ik denk wel dat het eerst een dagje wat minder wordt inplaats van beter hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:03 schreef ondeugend het volgende:
Het wroeten in mijn enkel geeft nu wel pijn en lopen gaat moeizaam. Het voelt nu meer als een verstuikte enkel. Ook is hij blauw en dik nu. Maar ze hebben hem goed ingepakt en beloofd dat het heel snel zou gaan beteren de komende dagen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Banden die terugschakel problemen geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem anders een Pilot Race.quote:Tyres & Handling
I like Michelin Pilot Sports. The stock tyres (BT57's) were useless, and I loved Pilots on the ST4 as well. I tried a Bridgestone 010 on the front but I don't like it, they seem to scallop way too early, and don't feel anywhere near as solidly planted as the Pilots to me personally. So I'm going back to the Michelins which just inspire total confidence all on surfaces at all speeds, and they're great in the wet too. On advice from my mechanic, I've gone to 10W fork oil in the front. I've replaced the steering head bearings with the tapered variety. God knows why they don't just put them in as standard. I have my front preload set with one ring worth showing on the front (or about 3mm) and at position five of seven on the rear. After getting the front end right, I had to do some modification to the rear as the bike felt totally different at each end. Slowing down the rebound by about 1/4 of a turn helped bring the rear down to the same speed as the front, and the bike now has a much plusher ride over bumps, but at the same time holds a line beautifully in the tight stuff. I still maintain pressures of 37psi front / 43psi rear (one above standard).
quote:
The Pilot Softs are SO soft I ripped them up even running around in 57's on part throttle - TAKING IT EASY !
No wonder the Supersports boys have to change tyres every single race !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |