En, heb je een verlanglijstje van spelers die haalbaar en interessant zijn van die clubs?quote:Op donderdag 2 december 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo. Dus Koeman zit vanavond ergens op een tribune? Dan ga je denken aan UEFA Cup team en dan spelen Auxerre, Dinamo Zagreb, Beveren, Sevilla, Alemannia Aachen, Partizan Belgrado of Aigaleo thuis.
Mocht ie gisteren ergens zijn geweest dan was dat bij Sporting Portugal, Ferencváros, Athletic de Bilbao, Besiktas, Real Zaragoza, Panionios of Austria Wien.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ajax.netwerk.to is ie naar Zweden om daar Rosenberg te bekijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ajax.netwerk.to is ie naar Zweden om daar Rosenberg te bekijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zweden --> Rosenborg![]()
Ik hoop het niet, is nou niet bepaald een speler die er gelijk staat. En moeten afwachten of het wat is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosenborg is de Noorse club, Rosenberg is de Zweedse speler van Malmo.
Geen idee of ie wat is. Wel heeft ie gescoord vanavond tegen Brann.
quote:
Pienaar tot de winterstop aan de kant
Ajax moet het tot de winterstop stellen zonder Steven Pienaar. Het herstel van de Zuid-Afrikaanse middenvelder neemt meer tijd in beslag dan verwacht. Pienaar kampt evenals doelman Bogdan Lobont met een blessure aan de linkerknie. De Roemeense doelman is ook tot de winterstop uit de roulatie. Spits Ryan Babel is wel weer fit.
De zeventienjarige Babel kampte met een lichte knieblessure, maar assistent-trainer Ruud Krol maakte donderdag bekend dat de aanvaller deel uitmaakt van de selectie voor de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk van vrijdagavond. Johnny Heitinga (rechterknie) en Tom de Mul (lies) zitten daar nog niet bij, maar de verdediger en de aanvaller trainden deze week wel al weer met de bal.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Jammer Pienaar is wel een goeie
en ik dacht dat Heitinga er nog steeds niet bij zat omdat die niet goed speelde
quote:
Sonck heeft het wel gehad bij Ajax
Wesley Sonck denkt dat hij zijn langste tijd bij Ajax wel gehad heeft. De Belg is in de spitsenrangorde inmiddels afgedaald tot de derde plek.
Onlangs, thuis tegen NEC, reageerde Sonck zeer teleurgesteld op zijn zwakke optreden en een wissel. Hij leek Koeman ter plekke om een uitleg te vragen. Daarna restte hem nog tegen Maccabi een plaats op de bank. Vanaf de ommezwaai tegen zit Sonck op de tribune.
Sonck tegen AT5: "De tribune is niet prettig. Ik heb geprobeerd alles er aan te doen, maar de gedrevenheid is weg. " En of het in de winterstop afgelopen is: "Dat zou zo maar eens kunnen zijn. "
quote:
Koeman bekijkt Zweedse spits
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, vrijdag
Ronald Koeman vertrok gisteren direct na de training richting Noorwegen voor een bliksembezoek. Hij bezocht ’s avonds de wedstrijd tussen Brann Bergen en Malmö FF, de oude club van Zlatan Ibrahimovic. Eén van de blikvangers bij de Zweden was Marcus Rosenberg. De spits scoorde de openingstreffer, maar kon niet voorkomen dat Bergen met 4-1 won. Rosenberg (22) speelde tijdens de competitie nog op huurbasis voor Halmstads BK. Daar was hij dikwijls trefzeker. In het kader van de nieuwe Royal League – een competitie met vier clubs uit Zweden, Noorwegen en Denemarken – speelde Malmö het eerste duel tegen Brann Bergen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef twi het volgende:
maar met name door het publiek (is er uberhaupt ooit wel support geweest voor 'm?) onhoudbaar
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:02 schreef twi het volgende:
Ja, lekker makkelijk, schop die jongen maar zo weg. Oke, hij heeft niet bijster veel laten zien. Z'n Champions League goals vorig jaar zijn niet zaligmakend, en de punten die z'n goals hebben gepakt vorig jaar (NEC-thuis) kunnen z'n slechte spelen ook niet doen vergeten. Maar ik vind dat dit wel de gemakkelijkste weg is om zo'n speler te dumpen. Ik zelf neem 't vooral Koeman kwalijk dat Sonck niet zo is geslaagd in Amsterdam. Z'n situatie is mede door de media, maar met name door het publiek (is er uberhaupt ooit wel support geweest voor 'm?) onhoudbaar, dus ik hoop dat een mooie club zich voor 'm meldt. Wanneer er niet zo halsstarrig aan 4-3-3 vast was gehouden, weet ik zeker dat we een hele andere Sonck hadden gezien....Eeuwig zonde dat Ajax zoveel geld op zo'n manier over de balk smijt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:52 schreef Aeroxie het volgende:
Hahaha wat moet je nou met een spits die 22 is en 18 maal scoord in 66 duels??
Kuyt heeft er na 14 wedstrijden al 12 in liggen. Kalou al 9 en Boussaboun al 8. Are You Watching Amsterdom!!! Wat een aankoopbeleid van Koeman weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:01 schreef Suijk het volgende:
Zo'n houthakker als Kuyt hoeven we ook niet. Liever iemand die anderen ook goed kan laten voetballen, in het systeem past en zorgt dat anderen nog meer kunnen scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |