Laat me raden. Je komt net terug uit Mekka?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, Bernard is niet zo'n lievertje als iedereen wel denkt en wat mij betreft kan hij niet snel genoeg gaan (na wat zweten uiteraard) want in mijn ogen heeft hij helemaal NIETS voor Nederland gedaan.
En wat helemaal hypcoriet was, was het voorzitterschap van het wereld natuur fonds, terwijl hij eerst heel Afrika heeft leeggeschoten en daarna lekker in mijn eigen achtertuin op wilde zwijnen liep te schieten.
Nee elke dag dat hij nu langer leeft is een dag te lang wat mij betreft .
Lees dit stukje van je eigen post nog eens en probeer het walgelijke ervan op je in te laten werken.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
De eerste alinea kan ik me in vinden. De tweede ook, maar de laatste doet je waarschijnlijk uitgenodigd worden door Knevel op zaterdag als je niet oppastquote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, Bernard is niet zo'n lievertje als iedereen wel denkt en wat mij betreft kan hij niet snel genoeg gaan (na wat zweten uiteraard) want in mijn ogen heeft hij helemaal NIETS voor Nederland gedaan.
En wat helemaal hypcoriet was, was het voorzitterschap van het wereld natuur fonds, terwijl hij eerst heel Afrika heeft leeggeschoten en daarna lekker in mijn eigen achtertuin op wilde zwijnen liep te schieten.
Wat heeft dit nou weer met Mekka te makenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:01 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Laat me raden. Je komt net terug uit Mekka?
Tja, dit keer hebben ze dus een voorbereidingstijd...quote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
was vanmiddag ff op de markt en ze zijn al hard bezig met alles rechtleggen
Om even jou even te qouten uit een arafat topic, en dan valt jou opmerking nog best mee, maar ik kan toch niet zeggen dat deze opmerking wel enig respect toonde.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik vind dat de meesten hier respectloos omgaan met het sterven van een belangrijk persoon.
Een mentaliteit om op te kotsen.
quote:Of die egyptenaar nu wel of niet dood is maakt niet zoveel uit.
Hij is uitgeschakeld
bronquote:UTRECHT - Prins Bernhard is aan het begin van de avond per ambulance van paleis Soestdijk naar het Universitair Medisch Centrum in Utrecht gebracht.
Bij de 93-jarige prins werden twee weken geleden uitzaaiingen van een tumor gevonden in vocht dat bij de longen was weggenomen. Deze week werd bekend dat zich ook nog een tumor bij de darmen bevindt. De aandoening van de prins is volgens de behandelend geneesheren niet meer te genezen.
Dit klinkt echt als dat de laatste uurtjes ingetreden zijnquote:Op woensdag 1 december 2004 19:12 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Het zal nu wel niet meer lang duren.
Haha ja dacht ik ook al....nouja Beatrix zat nog te partyen, dus het zal nog wel redelijk gaan met Bernie.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:30 schreef milagro het volgende:
Wat duurt het vreemd lang
edit : oh daar zijn ze al
Als zijn laatste uurtjes zijn ingetreden dan brengen ze hem toch niet eerst nog naar het ziekenhuis, lijkt mij. Waarschijnlijk willen ze de benauwdheid verlichten of zoiets, anders zouden ze hem gewoon thuis kunnen behandelen.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als dat de laatste uurtjes ingetreden zijn![]()
quote:De prins heeft meer klachten gekregen
van zijn aandoeningen.Omdat dit niet
goed op Paleis Soestdijk te behandelen
was,is hij overgebracht naar het UMC.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:32 schreef multatuli het volgende:
"De man heeft, met name voor en tijdens de oorlog, zeer zeker het respect verdiend wat hij nu behoort te krijgen" Dat hangt van je levensovertuiging af. Lonsdale jongeren zullen trots zijn op hun grote voorganger als NSDAP-lid. Anderen hebben er nu eenmaal moeite mee.
"als iemand hier 93 kan worden zonder fouten te maken is hij rechtstreeks verkiesbaar als heilige." is een erg cynische visie, die weliswaar mooi past bij de Lord_Vetinari van Pratchett, maar verder treurig is voor alle integere mensen in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |