Het zet je wel aan het denken ja. Het is toch niet zo eerlijk als het allemaal lijkt. Waarom zenden ze ER gewoon niet tegelijk uit in Vlaanderen en Nederland.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze gewoon de aflevering laten zien die we in Nederland ook zagen, maar dan zonder alle thuis-stem stukjes. Lijkt me heel suf en onlogisch als alle afvallers twee keer moeten stemmen, terwijl ze dat allang gedaan hebben.
Maar als de uitslag van de thuisstemmers de balans had beïnvloed en een andere winnaar had uitgewezen, dan zou dat wel raar zijn. Wellicht dat ze dan ook de stem stukjes hadden laten zien (met de boodschap dat er niet meer gestemd kan worden ofzo).
Het blijft wel raar en doet alleen maar vermoeden dat het stemmen allemaal doorgestoken kaart is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef Christine het volgende:
Frank is een terechte winnaar, al had ik het Matt () ook gegund. Mijn favoriet was Marjolein, maar ja je kunt niet alles hebben he?
En anders had Shandinella wel mogen winnen. Of Klaar. Offeh....quote:Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef Christine het volgende:
Frank is een terechte winnaar, al had ik het Matt () ook gegund. Mijn favoriet was Marjolein, maar ja je kunt niet alles hebben he?
Goeie vraagquote:Op woensdag 1 december 2004 11:30 schreef ChronoVisor het volgende:
Beetje offtopic maar weet iemand of de afleveringen van de vorige ERs ergens te bekijken zijn? Of te downloaden/te kopen?
Of heeft iemand ze opgenomen?
quote:
Oh ja??? Dat zou leuk zijn!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 13:18 schreef Christine het volgende:
In belgië zijn ze begonnen met het zoeken naar nieuwe kandidaten voor ER2005! Zou dit betekenen dat er volgend jaar twee expedities zijn? Een allstars-editie en een "gewone"-editie?
Ik niet, maar mijn vriend wil zich wel opgevenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef Droeke het volgende:
[..]
Oh ja??? Dat zou leuk zijn!!!![]()
Ga je meedoen?![]()
Bron?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:18 schreef Christine het volgende:
In belgië zijn ze begonnen met het zoeken naar nieuwe kandidaten voor ER2005!
ik kan niet w88quote:Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Klaar zit bij de All Stars!!!
Ze kreeg 78% van de stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |