De finale lijkt een jaarlijkse afknapper te worden. De aflevering zijn gewoon ook zo goed, daar kan een finale in een studio gewoon niet overheen. Ook dit jaar wisten ze in de studio weer totaal geen sfeer te krijgen, het komt ook allemaal enorm knullig over: het decor, die Ariane die geen zin foutloos kan uitspreken, het belspelletjeachtige aansporen tot meer sms-en en bellen... Ik denk dat de Robinson uitroeping gewoon in een laatste aflevering op het eiland moet plaatsvinden.quote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er mee leven. Maar wat een boutfinale.
Ik vond Peter verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Peter wel cute in de finale uitzending.
Ernestine was eng...
rood stond idd beterquote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef Zhenar het volgende:
Ze is vast een lieve vrouw. Maar dat blonde haar! Brrrr...
zo komt hij intillegent over op tv....quote:Op zondag 28 november 2004 23:54 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik vind het trouwens altijd zo gek dat Ernst-Paul in de studio een bril opheeft terwijl je op het eiland een bril zou verwachten en in de bewoonde wereld (weer) contactlenzen?
Frank gun ik het best maar heb in de poll toch Shandinella ingevuld: all over gunde ik haar het gewoon het meest!
Ik schrok er ook van..quote:Op zondag 28 november 2004 23:53 schreef Zhenar het volgende:
Maar dat blonde haar! Brrrr...
jupquote:Op zondag 28 november 2004 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van..
Frank, een winnaar waar ik mee kan leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |