quote:Ridge Racers (PSP, Namco): 8 / 10 / 10 / 9 - (37/40)
Minna no Golf Portable (PSP, Sony): 8 / 8 / 10 / 9 - (35/40)
Dokodemo Issho (PSP, Sony): 8 / 8 / 7 / 7 - (30/40)
Kotoba no Puzzle Mojipittan Daijiten (PSP, Namco): 8 / 7 / 6 / 7 - (28/40)
idd erg hoog.. Alleen zien we maar 1 spel daarvan in het westen (ridge racer).quote:Op woensdag 8 december 2004 12:38 schreef Biggs. het volgende:
Eerste cijfers voor psp spellen erg hoog:
[..]
Een high tech stukje desing onder een Fischer Price speelgoedje. Zo onduidelijk is het plaatje toch niet?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Deze post snap ik niet.
Je bedoelt dat ze je beide niet interesseren? Dat kan. Maar "kansloos" zijn ze zeker niet!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:04 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het alletwee kansloze apparaten, mag ik?
Hoe bedoel je, een FANBOY.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een high tech stukje desing onder een Fischer Price speelgoedje. Zo onduidelijk is het plaatje toch niet?
quote:
Midway to Support DS Next Year
This morning, at Credit Suisse First Boston's 2004 Media and Telecom Week event, David Zucker, Midway Games' Chief Executive Officer, spoke to investors about Midway.
During his address, he remarked:
“We expect to have a number of handheld titles next year for both the DS and PSP.”
Hoe stereotype.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een high tech stukje desing onder een Fischer Price speelgoedje. Zo onduidelijk is het plaatje toch niet?
PS2 is eigelijk best goed.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe stereotype.
Wat naamsbekendheid allemaal wel niet kan doen![]()
Ik ben blij dat ik geen intresse heb ik de PSP/ps2 (is er een verschil?). Scheelt me heeeel wat geld dat ik nu aan games kan spenderen :p
Nintendo Gamecube heeft goeie spellen hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:28 schreef Rodie83 het volgende:
BMH is sowieso Nintendo-fanboy, dus als ie kan kraakt ie andere systemen af om te bewijzen dat zijn geliefde Nintendo het beste product op de gamesmarkt is.
Daarbij vergetend dat 80% van alle gamers, die geen Nintendo hoeven, het daar niet mee eens zijn![]()
Zijn wij blij dat we bij de meerderheid horen! Kom we gaan breezer drinken en idols kijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:28 schreef Rodie83 het volgende:
BMH is sowieso Nintendo-fanboy, dus als ie kan kraakt ie andere systemen af om te bewijzen dat zijn geliefde Nintendo het beste product op de gamesmarkt is.
Daarbij vergetend dat 80% van alle gamers, die geen Nintendo hoeven, het daar niet mee eens zijn![]()
Mja volgens mij praat jij nu ook poep. Mensen die de DS hebben geimport vertellen keer op keer dat anderen het ook zo'n geweldig ding vonden. Mond op mond reclame werkt volgens mij nog steeds goed...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:28 schreef Rodie83 het volgende:
ik snap m ook niet maar het klopt welquote:
De laadtijden van de releasegames schijnen vrij lang te zijn ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik weet trouwens niet of het waar is maar ik heb gehoord dat de laadtijden van de PSP best lang zijn (nogmaals correct me if i'm wrong)
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet hoe lang de laadtijden zijn van de Nintendo DS? Minder dan 1 seconde.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
De laadtijden van de releasegames schijnen vrij lang te zijn ja.
Daar staat tegenover dat PSP-games een stuk groter zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet hoe lang de laadtijden zijn van de Nintendo DS? Minder dan 1 seconde.
Dat geld makkelijk voor alle games.
Ik vind de DS gewoon een stuk lelijker dan de PSP, net als dat ik de xbox een gruwelijk lelijke console vind. De Gamecube vind ik bijv. dan weer wèl een cool design hebben. Maar waar maak jij je eigenlijk druk om? Dit is immers een Nintendo DS vs. Sony PSP-topic.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:19 schreef Cerbie het volgende:Fanboys zijn zielig en hebben een chronisch gebrek aan argumenten.
Waarom zeiken mensen nou weer om het uiterlijk van de DS, is dat een nieuwe sport, het uiterlijk van Nintendo consoles afzeiken![]()
Denk eens even na, al is dat blijkbaar voor een hoop posters hier niet mogelijk. Als je het ding in het echt ziet besef je meteen dat het geen 'Fisher Price' ding is![]()
en een stuk minder leuk!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat PSP-games een stuk groter zijn.
Je kunt echt veel over de DS zeggen (bijv. mindere graphics) maar dat ie lelijk is vind ik echt een onzin argumentquote:Op woensdag 8 december 2004 17:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind de DS gewoon een stuk lelijker dan de PSP, net als dat ik de xbox een gruwelijk lelijke console vind. De Gamecube vind ik bijv. dan weer wèl een cool design hebben. Maar waar maak jij je eigenlijk druk om? Dit is immers een Nintendo DS vs. Sony PSP-topic.Dat hier fanboys "rondlopen" is meer dan logisch en hier maakt het niet uit wàt voor argumenten je gebruikt om de andere console af te kraken. (in princiepe kraak ik de DS niet eens af. Het is best een geinig ding met aardig wat potentie, hij is gewoon... lelijk!
)
De transferrate van game card -> DS is sowieso veeeeel sneller dan UMD -> PSP.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gamecube gebruikt ook mini-dvd's en haar games hebben ook haast geen laadtijden. Best jammer.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |