daar ga je nou de fout inquote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef nlboy het volgende:
Ja idd.
Ik weet het nog niet, maar ik sta nu nog aan de kant van PSP.
Omdat die een hele nieuwe game concept heeft en Nintendo DS is zo standaard met hun Mario, Zelda, etc.
En de Nintendo Gameboy heeft voor het grote deel RPG's/Roleplaying games en dat spreekt mij niet zoveel aan. Nu nog even afwachten welke games er komen voor de PSP.
Was bij de GBA SP wel zo.quote:Op zondag 28 november 2004 21:16 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
daar ga je nou de fout in
ehm de GBA heeft vrij weinig met de DS te maken hoorquote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef nlboy het volgende:
[..]
Was bij de GBA SP wel zo.![]()
Ach ja ik weet nog niet of ik de PSP ga kopen of de DS.
Ik weet alleen dat ik even ga wachten todat de prijs lekker laag is.![]()
De ds is toch niet veel minder duur?quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:
doe mij maar een PSP, is alleen zo belachelijk duur
jawel toch? zou een paar honderd euro schelen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
De ds is toch niet veel minder duur?
Dat weten we pas zodra ze beide in Europa verkrijgbaar zijn. Maar reken er maar op dat "een paar honderd euro verschil" de grootste onzin is!quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
jawel toch? zou een paar honderd euro schelen.
Eigenlijk zou ik alleen een DS willen vanwege de nieuwe mario bros. De rest spreekt mij (nog) niet aan.quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Nintendo DS natuurijkmet nieuwe mario bros. en met nog veeeeeeeeeeel meer Nintendo games
![]()
Dan zou ik opeens meer interesse tonen in importeren van hardware. Iemand hier die daarmee ervaring heeft? Want volgens mij ben ik hier echt (te) duur uit.quote:Op maandag 29 november 2004 17:57 schreef wart het volgende:
Als de PSP in het gunstigste geval 250 dollar in Amerika gaat kosten kun je er op rekenen dat je er hier minstens 300 euro voor neer mag leggen. Dat scheelt al gauw 100 euro met de DS.
Gefixt.quote:Op maandag 29 november 2004 17:42 schreef Xrenity het volgende:
Waarom staat het oude design van de DS in de startpost
[afbeelding]
Ziet er een stuk beter uit
Hmmz .. En toch ga ik voor de pspquote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel toch? zou een paar honderd euro schelen.
DS is lelijk!quote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef knater het volgende:
DS doet het goed!
Alleen Metroid Prime spreekt me aan. Maar van de PSP alleen een mogelijke Final Fantasy. Qua spellen kan ik er nu nog niet zoveel over zeggen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk zou ik alleen een DS willen vanwege de nieuwe mario bros. De rest spreekt mij (nog) niet aan.
een paar maarquote:Op maandag 29 november 2004 23:23 schreef Frankeinstein het volgende:
welke spellen zijn er aangekondigd voor de PSP dan?
wat is er dan zo vernieuwend aan? dat het een touchscreen heeft? de spellen zijn gewoon hetzelfde als altijd voor zover ik kan zien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:21 schreef koekiemonster het volgende:
duidelijk de nds, psp is een draagbare ps2. PS2 games speel ik wel thuis; mooier en goekoper.
NDS biedt net evne dat nieuwe, hetgeen ik zoek in een nieuw speeltje.
Liever een draagbare PS2 dan een draagbare N64!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:21 schreef koekiemonster het volgende:
duidelijk de nds, psp is een draagbare ps2. PS2 games speel ik wel thuis; mooier en goekoper.
NDS biedt net evne dat nieuwe, hetgeen ik zoek in een nieuw speeltje.
touchscreen, wifi, microfoon.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is er dan zo vernieuwend aan? dat het een touchscreen heeft? de spellen zijn gewoon hetzelfde als altijd voor zover ik kan zien.
Ik moet toegeven dat de touchscreen en microfoon interessante opties bieden!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:38 schreef koekiemonster het volgende:
touchscreen, wifi, microfoon.....
2 schermen biedt mogelijkheden. Op andere fora (amerikaans) is men lyrisch over de mini-games in mario64 Ds. Games die nergens anders mogelijk op zijn. Dat is in mijn ogen best wel vernieuwend. Ook feel the magic schijnt geweldig te zijn. Een game als Yoshi's Toch & go kan gewoon niet op andere hardware en dat geeft mij toch wel de kriebels (positief).
check vids:http://media.ds.ign.com/media/682/682834/vids_1.html
Daarnaast de mogelijkheden zijn best wel enorm. Wat dacht je bijvoorbeeld van een command & conquer online op de DS (is 'nog' niet aangekondigd, maar valt wle in de mogelijkheden). RTS, point & click en FPS zullen zich erg thuis voelen op de NDS.
Daarnaast de mogelijkheid dat het apparaat online kan (Xlink + warppipe) + het feit dat je de DS nu al kan hebben hebben voor mij de doorslag gegeven.
Al met al echt meer dan een PSP. Ik bedoel MP3 zit al op mijn telefoon, dus daar hoef ik geen PSP voor. Movies ga ik niet kopen, door het aparte formaat UMD, waardoor ik al mijn DVDs dus weer opnieuw zou moeten kopen als ik ze onderweg wil kijken. De games zijn signifikant ge-downgrade ten opzichte van de PS2 (MGS is niet eens een actie/stealth game, maar een kaartspelletje) en graphics alleen overtuigen mij niet. Als ik Sony games wil, kan ik dus beter kiezen voor de goedkopere PS2.
Dat was het
Er zullen denk ik veel Final Fantasys komen voor de DS. FF3 komt er sowieso aan.quote:Op maandag 29 november 2004 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen Metroid Prime spreekt me aan. Maar van de PSP alleen een mogelijke Final Fantasy. Qua spellen kan ik er nu nog niet zoveel over zeggen.
Toch denk ik dat ik voor de DS ga. De prijs is wat schappelijker (ik zie het meer als gadget dan serieus tijdverdrijf) en ik vind die touchscreen teh kinky.
Joepie... Pokémon.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:18 schreef IndoGuyver het volgende:
DS
Nintendo hè![]()
En naast alle aangekondigde spellen die gewoon super zijn, wacht ik op 1 ultiem ultiem super ultiem bericht: Pokémon multi player wifi! Need I say more?![]()
Heb je het ooit gespeeld? Ooit open gestaan ervoor? Zo ja, ok, smaken verschillen, zo nee, dan mis je toch *heel* wat.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Joepie... Pokémon.
Als je het zo stelt is het misschien wel cool ja...quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:55 schreef IndoGuyver het volgende:
Heb je het ooit gespeeld? Ooit open gestaan ervoor? Zo ja, ok, smaken verschillen, zo nee, dan mis je toch *heel* wat.
Btw. het is niet officiëel ofzo, het is iets wat ik zou willen zien, Pokémon MMORPG en volgens mij leent de DS zich er *perfect* voor. Voice command voor de Pokémon, in een giga wereld waar iedere speler als een trainer rondloopt.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Markster het volgende:
Krijgen we cker een mario golf ultra, donkey kong country mega world en pikachu's super adventures op de DS?
Dat is toch in principe hetzelfde als een nieuwe Ridge Racer , Gt 4 , Ape Escape 3 en nog een paar vervolg games op de PSP ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Markster het volgende:
Krijgen we cker een mario golf ultra, donkey kong country mega world en pikachu's super adventures op de DS?
Typisch dat je het hier hebt over "Sony-games", terwijl alle Playstation consoles juist zo groot zijn geworden door een enorm sterke third-party-support.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:02 schreef Herr.Flick het volgende:
Verders kan Sony-games me eigenlijk ook niet zo boeien,ik ben nog van de "ouwe stempel"
Zo klopt het...quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Typisch dat je het hier hebt over "Sony-games", terwijl alle Playstation consoles juist zo groot zijn geworden door modchips en ander illegaal third-party-support.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:27 schreef Herr.Flick het volgende:
Zo klopt het...
Klopt, ik heb altijd die modchips onzin gevonden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Heb je cijfers?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Klopt, ik heb altijd die modchips onzin gevonden.
Denk jij nou echt dat Sony en M$ zoveel verkochten als die dingen nooit gehackt waren?
De meeste kopen juist daarom een PS of X-box omdat ze dan kunnen copy's kunnen draaien.
(niet dat dat me wat uit maakt overigens)
Jepquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je cijfers?
troe zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Klopt, ik heb altijd die modchips onzin gevonden.
Denk jij nou echt dat Sony en M$ zoveel verkochten als die dingen nooit gehackt waren?
De meeste kopen juist daarom een PS of X-box omdat ze dan kunnen copy's kunnen draaien.
(niet dat dat me wat uit maakt overigens)
Dat zijn geen cijfers!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:39 schreef Herr.Flick het volgende:
Jep
www.brein.nl
Ga ze daar maar vragen
Ach kom op, iedereen weet dat dat gewoon zo is, net als kazaa,emule,ect.ect.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat zijn geen cijfers!
Toevallig dat het van een Nintendo Fansite komt .quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
Artikel over wat er mis is met de PSP, zitten wel een paar goeie argumenten tussen
zitten wel een paar goeie argumenten tussen maar het is wel een heel erg triest artikel, geschreven door iemand die anti Sony lijkt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
Artikel over wat er mis is met de PSP, zitten wel een paar goeie argumenten tussen
Dat is hetzelfde als een artikel over wat er allemaal slecht is aan windows, op een linux site. Zegt helemaal nix dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
Dude, volgens mij heb je het niet eens gelezen. Gelijk maar "quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:50 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een artikel over wat er allemaal slecht is aan windows, op een linux site. Zegt helemaal nix dus
Pff, wat een pretentieus artikel met bijbehorende zielige pruilliptoon. Dat ga ik niet eens lezen, aangezien je het voor geen cent kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
er staat echt veel flauwekul in hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, triest. Ja, fanboy.
Maar het zijn verder gewoon sterke argumenten.
Als jullie allemaal het even goed doorlezen...
Weet je wat het is? Nintendo verkoopt de DS tegen de onderdelenprijs of mogelijk zelfs met winst. Sony kan die PSP echt *NOOIT* voor 150 dollar in elkaar schroeven.quote:Op maandag 29 november 2004 03:18 schreef knater het volgende:
Ik vindt het zoiezo knap van Nintendo dat ze met een 67/33Mhz proc dual screen en daarbij een NIET opvolger van de GBA (SP) in strijd kan gaan met de PSP, voor PSP zullen er meer games uitkomen, maar voor de DS komen er originelere games uit, ik vind een psp echt een handheld voor mensen die geen console thuis hebben staan.
http://www.google.nl/sear(...)+disc+read+error&lr=quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
het begint al met die disc read errors die ik nog nooit heb gehad en vrienden van mij met een ps2 ook niet.
En die nintendo cartidges kun je natuurlijk wel in een dvd-speler proppen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:15 schreef IndoGuyver het volgende:
Ow, dan heb ik het nog niet eens over die vreemde IMD discs die je niet eens in je dvdspeler kunt pleuren (bij een film bijvoorbeeld).
http://www.google.nl/sear(...)rror&btnG=Zoeken&lr=quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:27 schreef RetepV het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)+disc+read+error&lr=
No further comment.
Wat had je dan verwacht van een "Nintendo DS vs. Sony PSP"-topic?!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:06 schreef Markster het volgende:
Fanboys vs fanboys
jij bent dus nep?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:09 schreef Metroid het volgende:
Ik ben in ieder geval een fanboy voor Nintendo
Het gaat erom dat die extra features vaak als argument gebruikt worden om hem de hemel in te prijzen terwijl de boel eigenlijk helemaal niet zo goed in elkaar zit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
En die nintendo cartidges kun je natuurlijk wel in een dvd-speler proppen...
Wat een onzin argument zeg!
Resultaten 1 - 10 van circa 11.800 voor nintendo gamecube disc read error (0,12 seconden)quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)rror&btnG=Zoeken&lr=
Neequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij bent dus nep?
D'r zijn ook minimaal 5x zoveel ps2's verkocht.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 11.800 voor nintendo gamecube disc read error (0,12 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 56.300 voor sony playstation disc read error (0,07 seconden)
En daarboven op krijg je nog eens netjes als eerste resultaat (bij GameCube) de Nintendo customer service website!!!![]()
Whoops.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef NutKees het volgende:
[..]
D'r zijn ook minimaal 5x zoveel ps2's verkocht.
nadeel is dat er nauwelijks spellen voor zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:54 schreef err het volgende:
vergeet deze niet, een outsider die al een jaar op de markt is.
[afbeelding]
![]()
qua gfx is de psp beter, maar de Zodiac doet zeker niet onder aan de DS
voordeel is da het loopt op palm os dus zeer veel homebrew.
nee hoor, meer dan voor de ds en psp samenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nadeel is dat er nauwelijks spellen voor zijn?
hmm oke. wel een leuk dingetje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef err het volgende:
[..]
nee hoor, meer dan voor de ds en psp samen![]()
lijstje
En dacht je dat de ds niet stuk gaat als je hem laat vallen. Je moet geen van beide laten vallen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:02 schreef Herr.Flick het volgende:
DS.
Ik zie het niet zitten een loopwerkje in een handheld,een paar keer stuiteren en stuk is ie.
(en je kunt erop wachten dat zoiets gebeurt)
Verders kan Sony-games me eigenlijk ook niet zo boeien,ik ben nog van de "ouwe stempel"
quote:Overnight I charged my DS and today my ds games will not work. The DS is not reading the stylus. I can't even calibrate it. One problem could be is I dropped it and did no external damage. Please e-mail me your idea on what happened.
LS
You're screwed. While charging the DS is most obviously routine and beneficial, dropping it is not. There are precisely 2 million things that could go wrong in a game system when maimed, accidentally or otherwise, and there's a good chance your DS unit is suffering from one or more of them. First, head over here: http://www.nintendo.com/consumer. Then, try returning that sucker. Good luck.
-- Juan
--------------------------------------------------------------------------------
I DROPPED MY DS LESS THAN 2 FEET ONTO A RUG AND THE TOP SCREEN CRACKED FROM THE INSIDE. THERES NO SIGNS OF DENTS ANYWHERE AND THE SCREEN ISNT EVEN SCRATCHED do you think i could pass it off as a power surge and get it fixed from best buy?
Manuel
My sympathies. See above.
-- Juan
lijkt me sterk dat ze allemaal dead pixels hebben. Een enkeling kan een of meerdere dead pixles hebben vanwege een fabrieksfoutje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef nlboy het volgende:
En DS'ers jullie hebben het nu wel steeds over die Disc Error, maar laatst bleek dat de DS dode pixels heeft.
Dat is zeker irritant op z'n klein display.![]()
Alsof elke ds dode pixels heeft. Als je er toevallig eentje hebt met dode pixels heb je altijd nog garantie.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef nlboy het volgende:
En DS'ers jullie hebben het nu wel steeds over die Disc Error, maar laatst bleek dat de DS dode pixels heeft.
Maar ja ik moet eerst kijken welke games er voor de PSP & DS uitkomen, daarna weet ik pas welke ik ga kopen.![]()
Het is ook nog helemaal niet zeker of de PSP er geen heeftquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef nlboy het volgende:
Maar ja ik moet eerst kijken welke games er voor de PSP & DS uitkomen, daarna weet ik pas welke ik ga kopen.![]()
nu welquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef err het volgende:
ik wil een ook een DS. Mag ik nu blijven?
hopsakeequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:30 schreef gamecube_master het volgende:
Het gaat er niet over uit dat de DS niet stuk kan,integendeel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef Biggs. het volgende:
[..]
En dacht je dat de ds niet stuk gaat als je hem laat vallen. Je moet geen van beide laten vallen.
Zie berichten van ign:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |