Slijmbal.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:07 schreef Orginial het volgende:
Ik wil mijn stem wijzigen: niet BVO maar Bar_rel is mijn favo user.![]()
Dat noemen we: geen mening kunnen/durven hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmbal.
Moeilijk hè je eigen standpunt vasthouden.
Nee ik dacht van,ik stem wel op BVO.Maar daar praat ik nooit mee en met Bar_rel iedere dag op MSN.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat noemen we: geen mening kunnen/durven hebben..
Ik vind dat een beetje lafquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat noemen we: geen mening kunnen/durven hebben..
Je dacht gewoon: "Ik wil nog een kans om leukste user te worden hebben, dus stem ik maar niet op Beev"quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee ik dacht van,ik stem wel op BVO.Maar daar praat ik nooit mee en met Bar_rel iedere dag op MSN.![]()
Mooie speech, ZOWIEE.quote:
Leonie: "De Jennifer Connelly-award kwam als een grote verrassing voor me. Ik ben er enorm blij mee, want ik heb hem wel verdiend. Ik wil graag God bedanken, omdat hij mij deze kans heeft gegeven. Verder uiteraard mijn ouders, mijn vrienden en in het bijzonder Tommerd, want hij is degene die mijn talenten als eerste inzag en die me altijd heeft gesteund, ook toen ik door de moeilijke periode van onze scheiding heen ging. Hij heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart."
Was dat nou de beste foto die je van me kon vinden?quote:
Ja, ik kan er het ene moment héél anders uit zien dan het volgendequote:Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden van ZOWIEE:
[afbeelding]
Iemand zei toch ook dat je op Neve Campbell leek ?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik kan er het ene moment héél anders uit zien dan het volgende
Nee dat zei iemand andersquote:Op woensdag 22 december 2004 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand zei toch ook dat je op Neve Campbell leek ?
De stemronde is al gesloten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |