Hoe vaak zie je dat nou?quote:Op zondag 28 november 2004 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stoer toch, als er een 25kw naked naast je staat die geen randen meer heeft
Uh, tja? Zat?quote:Op maandag 29 november 2004 05:55 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dat nou?![]()
![]()
Wat voor auto.quote:Op maandag 29 november 2004 11:06 schreef Klouwie het volgende:
Nice TS. Alleen beetje jammer dat je zo genaaid bent door je rijschool.
Maar wat kost zo'n kreng eigenlijk in onderhoud (vergeleken met een auto bijv) gemiddeld? Heb er geen idee van, maar zou t wel eens willen weten..
Heb t over karakter.....quote:Op maandag 29 november 2004 10:37 schreef errorken het volgende:
hehe, saai zeg je.
hangt ervan af, ik heb men A rijbewijs nu nog geen jaar (en al mijn 2de moto toe hehe) maar ben best blij met het 'rustige' karakter van de 954. Geeft geen verschil met mijn cbr600f , je zit precies op een 600 ... zolang je het gas niet meer dan 1/4 opendraaitdat is ideaal vind ik...
K bedoelde een normale 2e hands autoquote:Op maandag 29 november 2004 12:46 schreef yup het volgende:
[..]
Wat voor auto.
Een Kadett zal ALTIJD goedkoper zijn dan WELKE motor dan ook. Al zit de halve front van je Kadett inmekaar, je gaat gewoon naar de sloop last een ander voorkant erop en klaar is keesOnderdelen kan je krijgen voor een paar knikkers en een scheet
Maar als je het over een BMW E36 325i hebt denk ik dat de motor wint qua onderhoudskosten
Dan zal ik wel stom zijnquote:Op maandag 29 november 2004 13:10 schreef errorken het volgende:
Trouwens, als je speciaal een moto koopt omdat je wilt dat die wat bijt ben je ofwel ervaren ofwel stom...
quote:Op maandag 29 november 2004 13:10 schreef errorken het volgende:
Trouwens, als je speciaal een moto koopt omdat je wilt dat die wat bijt ben je ofwel ervaren ofwel stom...
Een GSX-R 600 is echt een prima motorquote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik ben vorige week vrijdag geslaagd voor mijn A-tje![]()
![]()
![]()
![]()
wel 25kw moeten lessen en afrijden omdat ik 20 was
ik snap dat het niet het beste weer is om te gaan rijden nu, maar wachten tot maart zie ik ook niet zitten
dussss waar het om gaat: ik zoek wat hulp bij het zoeken van een motor, ik ben sinds donderdag 21 dus ik heb maar 1 week 25kw hoeven rijden, dus ik mag nu gewoon vol vermogen rijden.
ik ben wel op zoek naar iets sportiefs, van dat gecruise houd ik niet
-max 6000 euro
-niet al te duur in onderhoud
-moet sportief ogen
ik had zelf al een paar motoren in gedachte: namelijk, gsx-600-r uit 99 of een oudere honda 900
wat denken jullie? volgens mij lopen hier best wel wat motorrijders met ervaring rond
Hoooooi
Ik heb met m'n max nog nooit gemend,wa is daquote:Op maandag 29 november 2004 23:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heet karakter hoor.
Wat is er mooier dan een motor echt moeten "mennen" tijdens het rijden. Weten dat er iets gigantisch fout kan gaan als je iets fout doet. Daar mee om leren gaan, dat is geweldig!![]()
Uit de paardensport dusquote:men·nen (ov.ww.)
1 door middel van een leidsel of toom besturen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Uit de paardensport dusDe enige link die ik hier met motoren kan leggen is het aantal paardenkrachten in zo'n apparaat
Je moet ook niet meer te hard rijden als je een spijker in je achterband gehad hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik weiger verder dan 10 graden te kantelen in bochten![]()
![]()
Mietje mietje geef mij maar een ZX10r voor op de ringquote:Op dinsdag 30 november 2004 07:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat ik de eerste 50 rondjes op de Ring toch liever een wat lievere motor heb![]()
Ik moet t/m zaterdag tot van 09:00 tot 21:00 werken
quote:Op dinsdag 30 november 2004 07:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet t/m zaterdag tot van 09:00 tot 21:00 werken
Ben serieus benieuwd hoeveel bochten je heel doorkomt......... 1 misschien?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:27 schreef yup het volgende:
[..]
Mietje mietje geef mij maar een ZX10r voor op de ring
Met geluk misschien .. omdat hij in-3-versnellingen-te-hoog-en-daardoor-te laag-in-toeren-zit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben serieus benieuwd hoeveel bochten je heel doorkomt......... 1 misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |