Dat noem je liefde?quote:Op zondag 28 november 2004 20:29 schreef ikbendebeste het volgende:
Je gaat lekker je eigen gangetje zonder, als je echt even zin hebt kan je wel even zo'n dronken geval uit de kroeg oppikken.
Nee, maar sommige mensen zien liefde onlosmakelijk van seks.quote:Op zondag 28 november 2004 20:32 schreef Glacius het volgende:
[..]
Dat noem je liefde?
hij is in de war met sexquote:Op zondag 28 november 2004 20:32 schreef Glacius het volgende:
[..]
Dat noem je liefde?
Maar dat heb je wel nodigquote:Op zondag 28 november 2004 20:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij is in de war met sex![]()
De drang naar sex is meestal een vluchtige periode van lust waaraan voldaan moet worden. (Hetzij door geslachtsgemeenschap, hetzij door zelfbevrediging) De drang naar liefde gaat dieper, en openbaart zich op de meest eenzame momenten.quote:Op zondag 28 november 2004 20:37 schreef ikbendebeste het volgende:
Goed, nieuwe start dan:
Van sex heb je als man zijnde altijd last van, denken mannen dan ook altijd aan liefde? Ik niet namelijk...
Maar ik bedoel in dit topic dus gewoon het hebben van een relatie van man/vrouw.
Ongeloofwaardig bedoel je? En tja, bij de meeste mensen is die drang naar liefde erg sterk ontwikkeld, in sommige gevallen overdreven sterk. In de zin dat vrijgezel zijn not done is en er binnen luttele weken na het stranden van een relatie alweer een verse partner gevonden moet zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef ikbendebeste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk wat heb meegemaakt, maar eigenlijk nog nooit een wil naar liefde heb gehad, maar ik geloof dat ik hier erg ongelofelijk overkom voor andere mensen...
misschien zegt dat meer over jou dan over de gemiddelde mens?quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef ikbendebeste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk wat heb meegemaakt, maar eigenlijk nog nooit een wil naar liefde heb gehad, maar ik geloof dat ik hier erg ongelofelijk overkom voor andere mensen...
Tuurlijk heb je geen liefde nodig in de vorm van een partner voor het het leven, alhoewel uit jouw argumenten meer blijkt dat je het als een last ziet. In zeker zinnen is het dat ook wel maar omdat je zo verliefd bent ervaar je het heel anders. Ik ben dus eigenlijk meer van mening dat jij de juiste niet bent tegen gekomen.quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef ikbendebeste het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2004 23:21 schreef GODFLESH het volgende:
Mensen zijn net paddestoelen...als je de verkeerde treft...ga je er kapot aan.
Ach, het geeft ook veel gezeik en je kunt je leven prima vullen met andere dingen. Ik heb iig ook niet zo'n relatie-drang en dat bevalt me prima.quote:Op zondag 28 november 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
Samen door het leven gaan heeft echter toch ook veel leuks.
Alleen maar dronken dingen uit de kroeg oppikken om te neuken is ook wat leeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |