abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23632824
Dit topic heb ik eerder ook al geopent, maar toen werd het afgedaan als onzin. Ik bedoel dit dus echt serieus dat, ik vind dat je echt geen vriendin nodig hebt om te leven. Je gaat lekker je eigen gangetje zonder, als je echt even zin hebt kan je wel even zo'n dronken geval uit de kroeg oppikken.
Vriendinnen kosten eigenlijk alleen maar geld en tijd, wat heb je er nu eigenlijk aan?
Wat zijn jullie opvattingen erover? (+argumenten!)
pi_23632901
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:29 schreef ikbendebeste het volgende:
Je gaat lekker je eigen gangetje zonder, als je echt even zin hebt kan je wel even zo'n dronken geval uit de kroeg oppikken.
Dat noem je liefde?
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_23632910
En toch heb je liefde nodig. Liefde kan ook in andere dingen zitten, maar uiteindelijk zijn er toch maar weinig mensen die heel leven uit willen zitten zonder de warmte van een liefdesrelatie.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23632926
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:32 schreef Glacius het volgende:

[..]

Dat noem je liefde?
Nee, maar sommige mensen zien liefde onlosmakelijk van seks.
pi_23632936
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:32 schreef Glacius het volgende:

[..]

Dat noem je liefde?
hij is in de war met sex
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23632974
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hij is in de war met sex
Maar dat heb je wel nodig
pi_23632977
Als je bedoelt dat je geen vriendin als in relatie niet nodig hebt, dan is de tt niet zo handig gekozen.

Ik vind dat je inderdaad geen vriendin (relatie) nodig hebt om te leven. Liefde heb je wel nodig.
pi_23632992
Waarom heb je volgens jou geen liefde nodig maar wel sex? Het lijkt mij dat je uiteindelijk beter zonder sex kunt dan zonder liefde.
pi_23633048
Goed, nieuwe start dan:

Van sex heb je als man zijnde altijd last van, denken mannen dan ook altijd aan liefde? Ik niet namelijk...
Maar ik bedoel in dit topic dus gewoon het hebben van een relatie van man/vrouw.
pi_23633094
Zow topictitel even aangepast...
pi_23633197
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:37 schreef ikbendebeste het volgende:
Goed, nieuwe start dan:

Van sex heb je als man zijnde altijd last van, denken mannen dan ook altijd aan liefde? Ik niet namelijk...
Maar ik bedoel in dit topic dus gewoon het hebben van een relatie van man/vrouw.
De drang naar sex is meestal een vluchtige periode van lust waaraan voldaan moet worden. (Hetzij door geslachtsgemeenschap, hetzij door zelfbevrediging) De drang naar liefde gaat dieper, en openbaart zich op de meest eenzame momenten.
pi_23633938
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk wat heb meegemaakt, maar eigenlijk nog nooit een wil naar liefde heb gehad, maar ik geloof dat ik hier erg ongelofelijk overkom voor andere mensen...
pi_23634063
quote:
Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef ikbendebeste het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk wat heb meegemaakt, maar eigenlijk nog nooit een wil naar liefde heb gehad, maar ik geloof dat ik hier erg ongelofelijk overkom voor andere mensen...
Ongeloofwaardig bedoel je? En tja, bij de meeste mensen is die drang naar liefde erg sterk ontwikkeld, in sommige gevallen overdreven sterk. In de zin dat vrijgezel zijn not done is en er binnen luttele weken na het stranden van een relatie alweer een verse partner gevonden moet zijn.
pi_23634072
quote:
misschien zegt dat meer over jou dan over de gemiddelde mens?
Hee buurman, ik hier?
  zondag 28 november 2004 @ 21:13:17 #15
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23634176
Vrijgezel zijn heeft een hele boel voordelen, dus ik ben het wel redelijk met je eens.
Zolang je niet eenzaam wordt...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 28 november 2004 @ 21:16:07 #16
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23634249
quote:
Tuurlijk heb je geen liefde nodig in de vorm van een partner voor het het leven, alhoewel uit jouw argumenten meer blijkt dat je het als een last ziet. In zeker zinnen is het dat ook wel maar omdat je zo verliefd bent ervaar je het heel anders. Ik ben dus eigenlijk meer van mening dat jij de juiste niet bent tegen gekomen.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23634321
Natuurlijk heb je geen relatie nodig om te leven.

Samen door het leven gaan heeft echter toch ook veel leuks.
Alleen maar dronken dingen uit de kroeg oppikken om te neuken is ook wat leeg.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 28 november 2004 @ 23:21:30 #18
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_23634543
Vrouwen zijn net paddestoelen...als je de verkeerde treft...ga je er kapot aan.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_23634622
Een relatie heb je niet per sé nodig, 't is leuk en het kan je leven interessanter maken, maar alleen kan ook prima. Seks is ook geen vereiste, maar iedereen heeft liefde nodig en om dat te krijgen heb je natuurlijk ook niet echt een partner nodig, als is het wel handig
pi_23634645
Als men niet kan krijgen, wat men wenste
verzint men zelf een leuk verhaal om in te geloven en zodoende
heb je niemand meer nodig op den duur...
Mensen zijn geen eenlingen want we wonen nu eenmaal niet graag op een onbewoond eiland.
En ja het kan natuurlijk zijn dat je er zo over bent gaan denken, maar vraag je je zelf niet af waarom?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23634677
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:21 schreef GODFLESH het volgende:
Mensen zijn net paddestoelen...als je de verkeerde treft...ga je er kapot aan.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 28 november 2004 @ 23:27:07 #22
12221 Tijn