Omdat ik dan weer met andere mensen moet praten waar ik ff geen zin in hebquote:Op zondag 28 november 2004 19:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha jep.Waarom ben je niet op MSN?![]()
Gokje zomaar hoor,maar je bedoelt toch niet mij?quote:Op zondag 28 november 2004 19:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer met andere mensen moet praten waar ik ff geen zin in heb
Nee hoor..quote:Op zondag 28 november 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gokje zomaar hoor,maar je bedoelt toch niet mij?
Grote broer...![]()
![]()
* Orginial dag kan niet meer kapot.quote:Op zondag 28 november 2004 19:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee hoor..
Ik ken wel een mop die wel wat weg heeft van dit verhaal.quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenEn dat ze dan je ''mond'' open scheuren.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef Dizer het volgende:
Dan maar deze
Hij is inderdaad niet leukquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken wel een mop die wel wat weg heeft van dit verhaal.
---
Loopt een man door Afrika, erg moe, erge honger, erge dorst... Komt hij opeens een negerstam tegen.
"Wat wil je: Hallie Wallie, of dood?" vraagt het opperhoofd.
Die man wil niet dood, dus zegt: "Doe maar Hallie Wallie"
Vervolgens is hij het lijdend voorwerp in een brute tribal orgie. Maar hij mag blijven leven. Gepijnigd vervolgt hij zijn weg. Totdat hij weer een negerstam ontmoet. Het opperhoofd zegt:
"Je mag kiezen: dood, of Hallie Wallie."
De man kiest toch maar voor Hallie Wallie, want hij wil nog niet dood. Weer klapt een hele negerstam over hem heen. Maar de man kan daarna (hevig gepijnigd) zijn weg vervolgen.
De honger en dorst en vermoeidheid nemen toe. Als hij bijna niet meer kan, ontmoet de man een derde negerstam. De man denkt: 'ik ben nu toch al half dood en ik kan nog zo'n groepsverkrachting echt niet verdragen.'
"Maak me maar dood," roept de man dus meteen.
"Okee," zegt het opperhoofd. "Maar eerst: Hallie Wallie!"
---
Hm, vroeger vond ik hem leuker.![]()
Toen ik dat eenmaal doorhad, had ik hem al helemaal uitgetypt.quote:Op zondag 28 november 2004 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet leuk![]()
Ik snap hem nietquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken wel een mop die wel wat weg heeft van dit verhaal.
---
Loopt een man door Afrika, erg moe, erge honger, erge dorst... Komt hij opeens een negerstam tegen.
"Wat wil je: Hallie Wallie, of dood?" vraagt het opperhoofd.
Die man wil niet dood, dus zegt: "Doe maar Hallie Wallie"
Vervolgens is hij het lijdend voorwerp in een brute tribal orgie. Maar hij mag blijven leven. Gepijnigd vervolgt hij zijn weg. Totdat hij weer een negerstam ontmoet. Het opperhoofd zegt:
"Je mag kiezen: dood, of Hallie Wallie."
De man kiest toch maar voor Hallie Wallie, want hij wil nog niet dood. Weer klapt een hele negerstam over hem heen. Maar de man kan daarna (hevig gepijnigd) zijn weg vervolgen.
De honger en dorst en vermoeidheid nemen toe. Als hij bijna niet meer kan, ontmoet de man een derde negerstam. De man denkt: 'ik ben nu toch al half dood en ik kan nog zo'n groepsverkrachting echt niet verdragen.'
"Maak me maar dood," roept de man dus meteen.
"Okee," zegt het opperhoofd. "Maar eerst: Hallie Wallie!"
---
Hm, vroeger vond ik hem leuker.![]()
Als ik hem ga uitleggen wordt 'ie er echt niet leuker op hoor.quote:Op zondag 28 november 2004 20:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik snap hem niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |