effe afgemaaktquote:Op donderdag 23 december 2004 00:51 schreef fanneke het volgende:
heya Den Bosch
groag gedoan jungskequote:Op donderdag 23 december 2004 00:53 schreef fanneke het volgende:
bedankt war menneke
Vruuger,toen ik nog op H stond....quote:Op donderdag 23 december 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ik stond altijd achter het doel toen hadden we nog geen M-side. In de rust liepen we dan naar het andere doel, ondertussen een krioket kopend bij gerrit Schulte.
vertel eens van vruuger papaquote:Op donderdag 23 december 2004 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vruuger,toen ik nog op H stond....
maor ge gaot nog steeds naor FC kijke?quote:
en terechtquote:Op donderdag 23 december 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
Wiij reden met onze zwart witte vlaggen op de fiets naar den Bosch. 16 meter heen en 16 kilometer terug.
is gezellig he DG. Zat ooit eens bij Norwich in het vak van Arsenal. Beregezellig en 4-2 gewonnen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
en dan zoveel mogelijk spandoeken maken zodat de hele kant vol hing
tegenwoordig neem ik er nooit meer 1tje mee
alleen nog als ik met Arsenal "on tour" ga
Nee nie veul meer. Toen een vriend van me p,lots een vader als voorzitter kreeg wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
maor ge gaot nog steeds naor FC kijke?
European aways worden steeds minder gezelligquote:Op donderdag 23 december 2004 00:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
is gezellig he DG. Zat ooit eens bij Norwich in het vak van Arsenal. Beregezellig en 4-2 gewonnen.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee nie veul meer. Toen een vriend van me p,lots een vader als voorzitter kreeg wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |