abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23630437
Football Manager 2005 [Deel 1]
Football Manager 2005 [Deel 2]
Football Manager 2005 [Deel 3]
Football Manager 2005 [Deel 4]

quote:
Football Manager 2005, het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive

Een greep uit de mogelijkheden van Football Manager 2005.

Psychologische oorlogsvoering: in Football Manager kan psychologische oorlogsvoering bij elke wedstrijd van essentieel belang zijn. Maak het andere trainers moeilijk met wat leugentjes om bestwil en voer de druk op met vernietigende kritiek op de titelkansen van je tegenstander. Maar pas op: ook jij kunt hiervan het slachtoffer worden!

Ondersteunende staf: als je geen zin hebt om je trainingspak aan te trekken en je in het zweet te werken op het trainingsveld, kun je natuurlijk altijd hulp inhuren. Of het nu een assistent-trainer is of de allerbeste fysiotherapeut, je staf neemt het veldwerk van je over en houdt je op de hoogte over je spelers, zodat je precies weet op wie je kunt rekenen als het erom spant.

De grote wedstrijd: baal je van spelers die steeds weer dezelfde bewegingen gebruiken, terwijl ze daarmee nog geen lantarenpaal zouden kunnen passeren? Football Manager 2005 heeft dertig extra velden voor spelersinformatie, waaronder ‘voorkeursbewegingen’. Elke sterspeler heeft zo zijn eigen kunstjes en daar kun jij nu van profiteren. Op basis van reacties van fans heeft Sports Interactive haar bekroonde spel-engine nog verder verbeterd om je het ideale managementspel te kunnen bieden.

Spelers uitlenen: krijgen de jonge spelers in je ploeg te weinig gelegenheid om wedstrijdervaring op te doen? Dan leen je ze toch uit! Neem contact op met andere clubs en sluit een overeenkomst waaruit een toekomstige sterspeler kan ontstaan.

Internationals: hoe je hun namen ook uitspreekt, met Football Manager 2005 kun je je buitenlandse spelers volgen terwijl ze voor hun land uitkomen.

Toernooi-updates: voel je je te goed om in een bekertoernooi uit te komen tegen de mindere goden van buiten de competitie? Nieuwsoverzichten van alle bekercompetities vertellen je precies wie de gevaarlijke outsiders zijn en wat de verrassingen van het seizoen waren.

Arbeidsbureau: voldoet de derde teamcoach niet aan de verwachtingen? Zet hem op straat, stap het virtuele arbeidsbureau binnen en kijk wie er solliciteren naar vacatures in de ondersteunende staf. Omdat er een realistischer model gebruikt wordt dan in eerdere managementspellen, weet je zeker dat de kandidaten geschikt zijn voor de aangeboden baan. Je kunt ook een oproep plaatsen voor de vacatures bij je club.

Contractbeëindiging: zijn de spelerssalarissen niet meer te betalen? Beheers je budget door contracten te beëindigen en regelingen te treffen voor spelers die niets toevoegen aan het team.

Wedstrijdcommentaar: pas maar op, Evert! Je kunt de wedstrijd niet alleen bekijken met alle nieuwe mogelijkheden van de verbeterde 2D-engine, maar ook helemaal op de hoogte blijven met realistisch radiocommentaar.

Blessures: is een speler zes weken uitgeschakeld door een gebroken middenvoetsbeentje, of gewoon een aansteller de licht is aangetikt? In samenwerking met PhysioRoom.com biedt Football Manager 2005 je ongekend gedetailleerde blessures. En dankzij de overzichten van PhysioRoom.com blijf je volledig op de hoogte van alle blessures in elke competitie.

Scouts: heeft jouw scout de nieuwe Van der Vaart ontdekt? Dankzij het verbeterde scoutsysteem kun je je nu nog beter op de spelersmarkt oriënteren.

Financiën: staat je club aan de rand van de financiële afgrond en is al je hoop gevestigd op een Russische magnaat? Dit spel volgt de voortdurende veranderingen in de financiële voetbalwereld op de voet. Inclusief geldschieters die je het budget van je dromen bieden. Maar voor hoe lang?
Hier verder
Unspoken words were understood
pi_23630936
Yeeh!

Ik ben echt weer verslaafd, zit er bijna altijd achter als het kan.

In de winterstop komen Portillo en de la Cuesta naar Ajax, mijn spitsen scoren namelijk amper en Hurtado kwam nooit opdagen en zijn contract is in overleg ontbonden.
pi_23631372
Ik word echt moe van mijn mensen die steeds moe zijn. Dat schiet maar niet op. Bah
pi_23631685
kvind het maar een waardeloos, saai kut spel.
pi_23632408
R_o_N : Ik wil ook wel meedoen aan je online game !!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23632486
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Koenz0r het volgende:
pi_23632532
Hmmm ik geef Pierre van Hooijdonk op z'n flikker omdat ie 2 gele kaarten kreeg terwijl we met 5 - 1 voorstonden. Komt daarna niet meer opdagen op trainingen...
pi_23632617
Verslavend!!! zeker weten!!!
MOet nog ff inkomen, omdat alles wat nieuw is. Maar de spelersdatabase is weer toppie!!!
pi_23632862
Krijg gewoon 3 penalties tegen en 2 rode kaarten in mijn tot nu toe belangrijkste wedstrijd!!

pi_23633319
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Koenz0r het volgende:
tja reageer dan gewoon niet in dit topic zou ik zeggen
pi_23634169
tvp Heeft iemand nog een goede tactiek?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23634291
Mijn tactiek bij Napoli (4-1-2-1-3, zoiets) lijkt een beetje uitgewerkt. Ik heb wat paniekaankopen gedaan (Gasbarroni en De Martino) om de boel te redden, anders zit ik volgend jaar bij een andere club.
  zondag 28 november 2004 @ 23:47:58 #13
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23635286
Ok harstikke leuk PBATEMAN1978, ik zal je toevoegen op de website. als je me toevoegd op mijn MSN ronnylos AT hotmail PUNT com dan kan je je club doorgeven waarmee je spelen wilt.

Komop mensen nog -1- plek over !!!

Grtz, Ronny
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_23638194
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef R_o_N het volgende:
Ok harstikke leuk PBATEMAN1978, ik zal je toevoegen op de website. als je me toevoegd op mijn MSN ronnylos AT hotmail PUNT com dan kan je je club doorgeven waarmee je spelen wilt.

Komop mensen nog -1- plek over !!!

Grtz, Ronny
Doe ik vanavond, wil iig FC Utrecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23640506
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:31 schreef Naggelwauz het volgende:
Krijg gewoon 3 penalties tegen en 2 rode kaarten in mijn tot nu toe belangrijkste wedstrijd!!

[afbeelding]
Jammer zeg. Maar op zich al cool dat je met Haarlem zo hoog komt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23641645
Ik heb Ajax verslagen ook al speelde ik met een half b elftal Ik heb een enorme blessuregolf
pi_23645609
Jezus zeg ik speel het spel niet meer totdat de nieuwe patch uit is. Ik zat met Ajax in het 2e seizoen op 27 januari en ik druk op continue krijg ik een dikke foutmelding. Dus ik meteen naar SI Games forum, blijkt dat er gruwelijk veel mensen zijn bij wie de game crashed op bepaalde datums en bij veel mensen ook gewoon random. Het ziet er naar uit dat dit een transfer probleem is, vlak nadat ik sneijder heb verkocht aan real madrid gebeurde het. Bij andere mensen gebeurde dit ook en de laatste modified files in de FM map waren die van player history en player stats.

Het ziet er naar uit dat die patch nog wel een week of wat op zich laat wachten, dat terwijl er al een godsgruwelijke lijst staat met bugs die gefixed zullen zijn in de nieuwe patch.
  maandag 29 november 2004 @ 17:53:56 #18
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23648791
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Doe ik vanavond, wil iig FC Utrecht.
Ok geweldig, Utreg is voor jou (denk niet dat Mols er al bijzit... )

Grtz, Ronny
pi_23651516
Ik ga beginnen met Wallsall (club van Paul Merson, English League One), maar daar heb je dus een salarislimiet van 3,200 en maar 150,000 transferbudget en vrijwel niemand wil naar de club komen.

De gemiddelde leeftijd van het team is ook nog eens redelijk hoog.

Weten jullie nog goede/goedkope aankopen die eventueel misschien wel naar Wallsall zouden willen komen?
  maandag 29 november 2004 @ 20:09:14 #20
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_23652099
Op het moment ben ik dus nog steeds bezig met FC Groningen, na een goede eerste helft van het seizoen is het nu (begin 2e helft van het seizoen) eens stuk zwaarder, floren en hugo die niet bij willen tekenen en een boel spelers waarvan de mentaliteit niet eens goed is te noemen..... verder sta ik nu -na 17 wedstrijden- op een 4e plek achter psv/vitesse en ajax.
Ik mis eigenlijk nog een goede spits al heb ik een boel talent (alleen sommigen willen alweer weg, zoals kruiswijk)..... ik ga dit seizoen voor europees voetbal, dat moet in principe haalbaar zijn (sta ook nog eens in de halve finale van amstel cup) maarja, er kan nog van alles gebeuren
Bernie en ik zijn tof.
pi_23657789
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:46 schreef Merson het volgende:
Ik ga beginnen met Wallsall (club van Paul Merson, English League One), maar daar heb je dus een salarislimiet van 3,200 en maar 150,000 transferbudget en vrijwel niemand wil naar de club komen.

De gemiddelde leeftijd van het team is ook nog eens redelijk hoog.

Weten jullie nog goede/goedkope aankopen die eventueel misschien wel naar Wallsall zouden willen komen?
John Den Dunnen
Van Vossen
(Buskermolen)
pi_23659027
Ik ben al zo'n 20 wedstrijden ongeslagen en krijg last van een serieus luxe probleem op zo goed als alle posisties
  dinsdag 30 november 2004 @ 00:08:14 #23
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23659039
=== FOOTBALL MANAGER ONLINE GAME ===

Geachte mensen,

Met blijdschap kan ik U mededelen dat onze game a.s. Donderdag van start zal gaan. 6 mensen hebben zich verzameld om zich tot Online Manager van het jaar te mogen kronen. We gaan strijden in de Nederlandse competitie en hopen op een leuke belevenis. Geinterreseerde kunnen altijd komen kijken op onze website (zie onderschrift ) om onze voorderingen te bekijken.

De strijdende matadoren zullen zijn:

Ronald aka Knoekie, speelt met Heerenveen
Ronny aka R_o_N, speelt met NEC
Raymania aka ?, speelt met Roda JC
PBateman1978 aka ?, speelt met FC Utrecht
Jakob aka ?, speelt met AZ
Stefano aka ?, speelt met Ado Den Haag

Zo nu en dan, zal ik een update posten met onze ontwikkelingen...
Thnx voor de respons en veel plezier

Ronny
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:12:55 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23663518
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef R_o_N het volgende:
-knip-
waarom geen jeugdspelers/ contractvrije spelers van elkaar kopen?

je moet je zaken toch gewoon goed voor elkaar hebben? dan gaat zo'n jeugdspeler echt niet weg en een contractloze speler is een speler die je zelf geen contract hebt aangeboden. hoort bij het spel.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_23663732
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef R_o_N het volgende:
=== FOOTBALL MANAGER ONLINE GAME ===
ik zou ook graag willen meespelen, maarja wegens werk kan ik niet altijd op de aangegeven dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')